Gå til innhold

Eldre menn kan være utrolig sexy, om de tar vare på seg selv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er uærligheten jeg reagerte på. Helt greit de må bruke potensmiddel. Men ikke at de skryter av hvor god potens de har, mens sannheten er at de ikke har potens uten piller.  

Anonymkode: 7c19a...7aa

Det er nok feil. Om en mann ikke eier potens så vil vel ikke pille virke. Problemet er at potensen faller fort. e blir lite utholdende. At en mann lyver om at han tar piller er svært forståelig. Potensproblemer er ganske så tabubelagt. Kanskje litt sært at han skryter av potensen, men det ville jeg tilskrevet begeistringen hans. Hvis dette hadde vært veldig viktig å av sløre så ville jeg sagt at jeg vet han tar piller og at det er helt i orden. Eller bare latt som ingenting.

Anonymkode: c0336...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 20.10):

Har alltid falt for de som er noen år ekstra.  Nåværende mann er 20 år eldre enn meg, så det kan være jeg har en preferanse 🤣

Men jeg traff  på en familievenn i dag. Han og kona hadde mye kontakt med mine foreldre oppigjennom årene.

Aldri sett på ham slik som jeg gjorde i dag da, han har vært som familie på en måte. 

Men for noen år siden mistet han kona si til kreft, så han er alene pr i dag. 

Vi bor ikke på samme sted så det er en stund siden jeg så ham sist, men WOW. Hadde jeg ikke vært gift, hadde jeg hatt null problem med å ha en runde med ham. 🙈

Han er 74 år.  Var skikkelig velkledd. Hadde på tøff skinnjakke, en skikkelig god parfyme,var velfrissert. I det hele så han utrolig bra ut.

Mange menn som bikker 50 blir mindre opptatt av sitt eget utseende.  Øre og nesehår, samt ølmage og sliten t-sjorte ser man ofte. Liten interesse av å ta seg bra ut. (Min mann er i 50 årene, og mange ar hans kompiser kunne ha hatt potensial om de hadde giddet å prøve)

Hadde de fleste menn gjort det samme som vår familievenn, så hadde de ikke hatt problemer med å få seg dame, det et jeg sikker på.

Jeg ble skikkelig positivt overrasket over hvor flott han var. 

Som sagt, jeg er 36 år. Hadde jeg vært singel, hadde jeg godt kunne innledet et forhold men en mann som så elik ut.

Så dere menn ... Ta godt vare på dere selv. Det lønner seg. 😊

 

Anonymkode: 4b6fc...288

Hei,

Så hyggelig lesning for en som snart er midt i 60-årene. 
Selvsagt skal man se fresh ut selv om det er noen år siden man ble født. 
Aldersforskjell er spennende har jeg lært - og jeg fortsetter å lære 😀

Mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodas skrev (På 9.3.2024 den 21.59):

Jo, menn i 70-åra kan være fine de. Men framtiden med dem er vel forholdsvis kort før de blir senile eller pleietrengende, så jeg tror ikke jeg ville ha satset på et forhold.

Hvorfor ikke leve i nuet? 

Anonymkode: 4882a...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tråder som dette gir meg godt humør og tro på framtiden, takk! Det er noe med gammel mann og yngre dame som tiltaler meg. :D

Ganske .. rått eller noe sånt det der: at damer starter omtrent på topp og menn motsatt - for å generalisere fullt ut. Guttungen på 17-20 år har ikke mye sjans mot damene på samme alder. En kort periode i 20-åra møtes de kanskje på skalaen/kjøttbørsen, heldigvis. Husk det med generaliseringen, variasjon finnes. Hvilket betyr at modne, krevende quinder fortsatt er .. krevende. Oh lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...