Gå til innhold

Eldre menn kan være utrolig sexy, om de tar vare på seg selv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid falt for de som er noen år ekstra.  Nåværende mann er 20 år eldre enn meg, så det kan være jeg har en preferanse 🤣

Men jeg traff  på en familievenn i dag. Han og kona hadde mye kontakt med mine foreldre oppigjennom årene.

Aldri sett på ham slik som jeg gjorde i dag da, han har vært som familie på en måte. 

Men for noen år siden mistet han kona si til kreft, så han er alene pr i dag. 

Vi bor ikke på samme sted så det er en stund siden jeg så ham sist, men WOW. Hadde jeg ikke vært gift, hadde jeg hatt null problem med å ha en runde med ham. 🙈

Han er 74 år.  Var skikkelig velkledd. Hadde på tøff skinnjakke, en skikkelig god parfyme,var velfrissert. I det hele så han utrolig bra ut.

Mange menn som bikker 50 blir mindre opptatt av sitt eget utseende.  Øre og nesehår, samt ølmage og sliten t-sjorte ser man ofte. Liten interesse av å ta seg bra ut. (Min mann er i 50 årene, og mange ar hans kompiser kunne ha hatt potensial om de hadde giddet å prøve)

Hadde de fleste menn gjort det samme som vår familievenn, så hadde de ikke hatt problemer med å få seg dame, det et jeg sikker på.

Jeg ble skikkelig positivt overrasket over hvor flott han var. 

Som sagt, jeg er 36 år. Hadde jeg vært singel, hadde jeg godt kunne innledet et forhold men en mann som så elik ut.

Så dere menn ... Ta godt vare på dere selv. Det lønner seg. 😊

 

Anonymkode: 4b6fc...288

  • Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange menn driter i hvordan de ser ut, og andelen som ikke bryr seg øker med alderen. Menn de driter virkelig i hvordan de ser ut og om kvinner er tiltrukket av dem.

Så de driter nok i dine råd og ts 😄

Anonymkode: 73d17...84d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så de driter nok i dine råd og ts 😄

Nei, absolutt ikke alle av oss.  Jeg er 65, og driver på med ei på 48, får ofre blikk fra langt yngre damer.  Er ikke klassisk pen, men har et maskulint og "røfft" utseende som mange kvinner liker. Har hår og tenner i behold, og sørger for at skulderbredden er større enn livvidden. Er 185, sørger for å være velkledd og i god form.  Er sosial, og har en passe mix av teoretisk kunnskap og praktiske ferdigheter. Er veldig "fleksibel", og ikke så lett å sette i bås.

Anonymkode: 6f5ea...8f7

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den peneste og hotteste mannen jeg har møtt er nesten 20 år eldre enn meg også. Men han er ganske unik i sitt slag. 

Anonymkode: be6fd...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å vise frem bilder av ham til venninnene mine, bare fordi han er så hot🔥

Anonymkode: be6fd...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange menn driter i hvordan de ser ut, og andelen som ikke bryr seg øker med alderen. Menn de driter virkelig i hvordan de ser ut og om kvinner er tiltrukket av dem.

Så de driter nok i dine råd og ts 😄

Anonymkode: 73d17...84d

Nei, det er slett ikke alle av oss som driter i slikt. For min egen del, så tar jeg jo godt vare på kroppen minst like mye for min egen del. Vil jo helst beholde den i god stand så lenge som mulig. Nå hjelper det nok på med relativt gode gener også. 

Å trimme nese-og ørehår skulle man tro var en selvfølge, men jeg reagerer også på mange der dette vokser vilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navnet Mitt skrev (41 minutter siden):

Nei, det er slett ikke alle av oss som driter i slikt. For min egen del, så tar jeg jo godt vare på kroppen minst like mye for min egen del. Vil jo helst beholde den i god stand så lenge som mulig. Nå hjelper det nok på med relativt gode gener også. 

Å trimme nese-og ørehår skulle man tro var en selvfølge, men jeg reagerer også på mange der dette vokser vilt. 

Men holder de på 60-70 i senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du liker slappe baller, hengehud og gammalmannsholdninger så for all del...

Anonymkode: fc423...9db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre menn er supersexy. Så lenge de tar vare på seg selv. Men det gjelder for alle mennesker i alle aldre. Alle ser bedre ut når de bryr seg litt om hvordan de ser ut.

Anonymkode: 01df4...ac4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

74 år! La nå mannen hvile.

Anonymkode: af66f...d68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

74 år! La nå mannen få føles seg ung igjen, slik at han får lønn for å holde seg fresh.. Siklende yngre kvinner bør få ut fingeren, for det er ingen tid å miste😉Klok av skade av kvinner i 70-årene.. de er de beste elskere og "fucks like no tomorrow"❤️🥰🔥

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja hvis du liker slappe baller, hengehud og gammalmannsholdninger så for all del...

Anonymkode: fc423...9db

Jeg tipper at disse eldre mennene holder seg unna damer med holdninger som deg så du er nok helt trygg, 9db

Anonymkode: a0f03...5cd

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde eldre menn var sexy når de ikke tok vare på seg selv..

Fjott! 

Anonymkode: 3e889...108

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, LiseLars1 said:

Men holder de på 60-70 i senga?

Ja, det gjør vi. Mye lengre og oftere enn noen dame på den alderen klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (9 timer siden):

Men holder de på 60-70 i senga?

Svært mange gjør nok fortsatt det, ja. Det finnes endel yngre også som sliter på det området. Overvekt er vel en ting som kan føre til problemer her. Og en som tar vare på kroppen er vel sjelden særlig overvektig. 

Og uansett alder så er jo både munn og leketøy noe man kan hjelpe til med for å gi henne så mye nytelse som mulig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alltid likt eldre menn, og gjerne opp mot 20 år eldre enn meg selv 🙈

Så lenge de tar vare på seg selv og er spreke, er det lite som er så attraktivt som en mann med gråstenk og livserfaring 🥰

Anonymkode: 17d54...d87

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 20.10):

Har alltid falt for de som er noen år ekstra.  Nåværende mann er 20 år eldre enn meg, så det kan være jeg har en preferanse 🤣

Men jeg traff  på en familievenn i dag. Han og kona hadde mye kontakt med mine foreldre oppigjennom årene.

Aldri sett på ham slik som jeg gjorde i dag da, han har vært som familie på en måte. 

Men for noen år siden mistet han kona si til kreft, så han er alene pr i dag. 

Vi bor ikke på samme sted så det er en stund siden jeg så ham sist, men WOW. Hadde jeg ikke vært gift, hadde jeg hatt null problem med å ha en runde med ham. 🙈

Han er 74 år.  Var skikkelig velkledd. Hadde på tøff skinnjakke, en skikkelig god parfyme,var velfrissert. I det hele så han utrolig bra ut.

Mange menn som bikker 50 blir mindre opptatt av sitt eget utseende.  Øre og nesehår, samt ølmage og sliten t-sjorte ser man ofte. Liten interesse av å ta seg bra ut. (Min mann er i 50 årene, og mange ar hans kompiser kunne ha hatt potensial om de hadde giddet å prøve)

Hadde de fleste menn gjort det samme som vår familievenn, så hadde de ikke hatt problemer med å få seg dame, det et jeg sikker på.

Jeg ble skikkelig positivt overrasket over hvor flott han var. 

Som sagt, jeg er 36 år. Hadde jeg vært singel, hadde jeg godt kunne innledet et forhold men en mann som så elik ut.

Så dere menn ... Ta godt vare på dere selv. Det lønner seg. 😊

 

Anonymkode: 4b6fc...288

Lønner seg?? Det er nettopp det det ikke gjør.

Anonymkode: 04234...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, menn i 70-åra kan være fine de. Men framtiden med dem er vel forholdsvis kort før de blir senile eller pleietrengende, så jeg tror ikke jeg ville ha satset på et forhold.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja hvis du liker slappe baller, hengehud og gammalmannsholdninger så for all del...

Anonymkode: fc423...9db

Gå gammal at skrukken henger og penisen er rynkete.

Anonymkode: f50d0...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte dette. 
Jeg er selv godt voksen og trener jevnlig. 
Jeg er nok det mange ville kalt en alfahann. Dessuten er jeg en dominant ledertype. Både i senga og ellers i livet. 
 

Jeg merker stor interesse fra unge kvinner. Merker at de blir nesten blir litt starstruck av å prate med meg. Jeg har nok det de kaller «Big dick energy»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...