Gå til innhold

Trenger tips til å starte opp igjen sexliv som har tørket ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, man skulle tro folk var såpass opplyst i disse dager at selv om det er fysisk tørke på sexfronten grunnet lyter, sykdom, gravidtet osv så er det viktig å opprettholde et visst minimum av intimitet i forholdet slik at man ikke ender opp slik som ts og fruen.. 

I beste fall så ender dette forholdet opp med et brudd uten konflikter.. I verste fall så..

Anonymkode: dcc71...734

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I As forhold er det ikke sex;)

Game over

Endret av Loff77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei vi deler på belastningen av hverdagen med barn og stort sett alt vi snakker om bunner ut i planlegging av å få familielivet til å gå rundt. Etter at vi fikk barn for 5 år siden har min kone fått mindre interesse for kyssing og fysisk nærhet. Vi har snakket om det og at det bunner ut i at hun får så mye kroppskontakt av barna at hun har  "brukt opp"  sin terksel for kroppskontakt. Dermed ønsker hun i minst grad at jeg kysser eller fysisk berører henne. Jeg forstår og respekterer så klart dette. Det er ikke noe hun alltid sier verbalt men jeg merker veldig tydelig hvis jeg "glemmer meg" og klemmer mye på henne i hverdagen at hun blir veldig utilpass. Det er litt tyngt for meg fordi mitt kjærlighetsspråk er fysisk berøring. Så det med romantikk ved berøring og kyss vil nok ha motsatt effekt i dette tilfellet. Men kan bli flinkere å uttrykke det verbalt

Anonymkode: f6f19...b29

Dette var som å lese om meg selv. Dama er rett og slett utslitt vil jeg tro. Min løsning ble å ta mer vare på meg selv. Jeg gikk ned litt i stilling på jobben, begynte å trene, ta kosttilskudd og generelt ta bedre vare på helsa. 

Det kjennes ut som jeg har våknet opp av koma. Sexlysten er sterkere enn noen sinne. Vi er som nyforelskede tenåringer. Vi har vært sammen i 10 år og har 2 små barn. 

Anonymkode: 2ac4d...5ac

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry dette hørtes helt håpløst ut. Dere burde skille dere. Livet er for kort

Anonymkode: f6f19...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 20.30):

Om en kvinne har mistet seksuell interesse i deg, og det gjør ca 50% av kvinner over tid, så er det ingen vei tilbake. Denne seksuelle tiltrekningen kommer ikke tilbake, og den var nok ikke der i utgangspunktet heller. De fleste knytter bånd pga parringsbehov (kjærlighet), men den går over når man har fått barn. Kvinner er reelt sett bare seksuelt (fysisk) tiltrukket av et lite utvalg av menn. 

Anonymkode: a81af...1a2

Ikke sant.  Er kvinne.  

Hvor ofte har dere sex? Hvor ofte føler dere behov for å ha sex?

Anonymkode: 4a864...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke sant.  Er kvinne.  

Hvor ofte har dere sex? Hvor ofte føler dere behov for å ha sex?

Anonymkode: 4a864...b58

Vi har sex cirka annenhver mnd, når vi kommer på at det er noe vi burde gjøre. Helt ærlig tror jeg begge kunne gått 1 år eller 2 uten sex nå. Vi gjør det mer fordi "det er forventet" i et forhold at man har sex, ikke fordi vi vil.

Anonymkode: f6f19...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bo sammen i ett åpent forhold, så skal du se man får lyst på sex igjen. 

Og har hun mistet lysten på deg, da er det kjørt. Game over. 

I andre land er TRT behandling (mikrodoser med testosteron, som settes i kapsler under huden) noe som virkelig setter fart i sexlysten til damene igjen, men det er jo ikke noe vi gjør i Norge. Her i norge lever man sexløst, eller finner seg noen som blåser liv i den naturlige hormonproduksjonen igjen. 

Endret av Sander33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 20.30):

Om en kvinne har mistet seksuell interesse i deg, og det gjør ca 50% av kvinner over tid, så er det ingen vei tilbake. Denne seksuelle tiltrekningen kommer ikke tilbake, og den var nok ikke der i utgangspunktet heller. De fleste knytter bånd pga parringsbehov (kjærlighet), men den går over når man har fått barn. Kvinner er reelt sett bare seksuelt (fysisk) tiltrukket av et lite utvalg av menn. 

Anonymkode: a81af...1a2

Er det jeg sier. Enten åpner man opp for at man gir hverandre ett spring utenom, eller så finner man på noe sammen. Kvinnen er som regel mer kåtere enn du tror. Hu må bare funnet ut av hva hu blir kåt av. Gi litt rom og fred.

 

hilsen kvinne på 45 år

Anonymkode: fd3eb...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...