Gå til innhold

Hva er det mest spennende du har gjort innenfor seksualitet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sex utendørs både på fjeller og ved sjøen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt sex med mannen min.

Sikkert veldig lite spennende for andre enn meg, men for meg var aldri sånne ting som trekanter og utendørssex "spennende", bare noe jeg var med på fordi jeg hadde en ex som pushet.

Sex med mannen min derimot er ALLTID spennende. Har aldri "bare blitt med på det". 

Anonymkode: 63a0a...fe0

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tilfeller av offentlige sex.

Sex i vannet på en strand i varmen og i et boblebasseng på et badeland, men fullført ikke helt der og da noen av gangene da. Bare en liten "snartur innom" og fullførte senere på hotellet, opphisset med tankene over den forbudte aktiviteten tidligere på dagen. 

Anonymkode: a3e06...a6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjesex, har gjort det mange ganger nå, digger det.

Anonymkode: 035a1...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (2 timer siden):

Med slike spørsmål ble det lett å drømme seg tilbake til ungdomsårene og begrensede hemninger😳😂

Ja, jeg tror det mest spennende må være "forbudt" sex med en kamerats mor (52) når jeg var 24.   😁 

Anonymkode: 6a156...4f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MKM-trekant er kanskje nummer 1, tett etterfulgt av sex med kona til en kompis mens han hadde sex med kona mi.

Anonymkode: 3c1fa...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ramlet ned av senga under sex og landet mot nattbordet så jeg ikke kunne komme meg opp på egen hånd, husker presset mot vristene og lårene og at jeg ikke kunne bevege meg. Bare flaks at jeg ikke ble skadet. Måtte be pent om hjelp til å bli løftet ut av låsen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en jeg kun hadde chattet med ett par dager. Er nok den beste sexen jeg har hatt.

Anonymkode: 4d2c0...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full orgie på sexklubb.

Min egen OnlyFans.

Anonymkode: 3efc1...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Ingv38 said:

Med slike spørsmål ble det lett å drømme seg tilbake til ungdomsårene og begrensede hemninger😳😂

Som …?

Anonymkode: 5f2c7...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det må være første gangen jeg opplevde multiorgasmer og en total ut av meg selv opplevelse. Han jeg var sammen med teaset meg lenge, veldig lenge og han ignorerte totalt at jeg trodde jeg var ferdig og det ble bare deiligere og deiligere og han ga seg ikke før jeg bare lå og ristet, skalv og gråt av nytelse og hele kroppen var sykt sensitiv så den minste berøring av ham nær hvor som helst ga meg en ny orgasme😳 Det var så sykt at han til og med ga mer orgasmer bare av å snakke til meg😳 Det var sykt interns og spennende og ble en slags ubeskrivelig rus av nytelse og glede😳 Og nei.. jeg har aldri opplevd det så intens igjen selv om jeg har prøvd og ikke minst lengtet meg dit igjen😳

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MKM, knullet kvinne mye eldre enn oss to menn som også sugde hverandre. En annen spennende opplevelse var da jeg ble knullet i anus av en mye eldre mann da jeg var i tyveårene 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 10.32):

Fantaserte du om å ha sex med venninnen da du runka på badet? 

Hvordan var det å se hun du elsker ha sex med en annen mann? Var det tydelig nytelse fra hennes side? Fikk de lov til å kysse eller komme i henne?

Anonymkode: 9069e...f96

Ja, jeg fantaserte om å ha sex med venninna da jeg runket på badet.

Det var nervøst, men veldig opphissende. Ja, hun nøt det. Det var ganske tydelig. Hun fikk i hvert fall orgasme et par ganger. Hadde ingen restriksjoner på kyssing, så de kysset, ja. Det korte svaret er, ja. De fikk lov å komme i henne.

Anonymkode: 4e1cc...67b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex med en hotwife. Har hatt to hotellhelger med henne. Chattet  en ganske lang periode før vi møttes første gang. Det er noe ekstra pirrende med en annen manns kvinne... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikka en tidligere kjæreste etter å akkurat ha kommet i henne. Jeg hadde kommet, men hun klarte akkurat ikke å komme over kneka. Jeg tilbyr meg å gå ned på henne. Hun ser ned på meg og spør "er du sikker? du har akkurat kommet?". Jeg bare nikker og går ned på henne. Det smaker henne og meg, det smaker sex. Hun blir tydelig så ekstra tent av hele opplegget at det ikke tok lang tid før hun fikk en sterk avslutning på kvelden.

Herlig opplevelse, noe ekstra frekt å tenke på at jeg akkurat hadde tømt meg i henne.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet Mitt skrev (5 timer siden):

Det er noe ekstra pirrende med en annen manns kvinne... 

Signeres !

Anonymkode: 6a156...4f1

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Even Tuell skrev (6 timer siden):

Slikka en tidligere kjæreste etter å akkurat ha kommet i henne. Jeg hadde kommet, men hun klarte akkurat ikke å komme over kneka. Jeg tilbyr meg å gå ned på henne. Hun ser ned på meg og spør "er du sikker? du har akkurat kommet?". Jeg bare nikker og går ned på henne. Det smaker henne og meg, det smaker sex. Hun blir tydelig så ekstra tent av hele opplegget at det ikke tok lang tid før hun fikk en sterk avslutning på kvelden.

Herlig opplevelse, noe ekstra frekt å tenke på at jeg akkurat hadde tømt meg i henne.

Nettopp opplevd det samme, veldig opphissende!

Anonymkode: 82deb...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være når jeg hadde et forhold til dattera til naboen. Og naboen er i tillegg en god kompis. 
Hun øvekjørte ofte med meg siden jeg har bil med manuelle gir. Hun øvde på mer enn å kjøre bil for å si det sånn. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bifil, og noen av gangene jeg har hatt sex med menn. Fordi det er så mye fordommer rundt det. Spesielt i fotballen. Som tenåring sugde jeg en lagkamerat noen ganger. Spesielt når vi hadde vakt i pølseboden. Husker spesielt noen Umbro joggedresser vi hadde. Vet ikke hva det var med dem, men man fikk så tydelig bul i skrittet. Så å suge han mens vi skulle selge pølser og vafler var en favoritt. Det ga en tenning jeg knapt har vært med på siden. Vi ble aldri fersket. Var på slutten av 90-tallet. 

Anonymkode: 5c701...67b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i skogen, trekant med to menn og to kvinner. Gruppesex, bdsmsex, rollespill ute og inne. Sex med afrikaner og mexikaner. Fratparty i USA

Anonymkode: eeb6f...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...