Gå til innhold

Hva er det mest spennende du har gjort innenfor seksualitet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett min samboer ha sex med en annen mann.

Usikker på om det er spennende for folk flest, men for meg var det spennende da jeg runket på badet når jeg visste venninna til samboeren min ventet utenfor (hun skulle sove hos oss). 

Anonymkode: 4e1cc...67b

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4-kant/bytte.

Anonymkode: 90b2c...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i samme seng som et vennepar, sex i bil parkert på offentlig sted og langs veien, trekant, sex på diskret plass på offentlig sted, sex i friluft på fjellet og sex med ei venninne. 

Vi ønsker å prøve trekant med bifil mann, så det blir nok spennende hvis det blir realisert. 

Endret av Frkego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex på en benk midt i Frognerparken på en varm sommerdag, fersket ble vi også 😅

Anonymkode: 2d0b3...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lære meg å få orgasme med partner. Det var den mest spennende og givende utvikling angående å ha sex. Noe jeg kunne alene fra jeg var 13 år, men måtte bli 30 år for å lære meg å oppnå sammen med partner. Min utprøving rundt dette, med testing, tanker og erfaringer, refleksjoner og konklusjoner, for så å gå i dialog med partner og teste ut sammen med ham, nærme seg noe og så komme i mål. Ingenting slår det. 

Anonymkode: 1c366...d0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en ex onanerte hverandre men vi kyssa , det var opphissende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye siden jeg og kona stadig finner nye måter å kose oss sammen på ❤️ Men det er en ting som spesielt stikker seg frem. For 19 år siden da jeg og kona mi var kjærester, da pleide vi ofte å ligge og snakke, kose, kline i senga. Vi var begge jomfru og hun ville spare seg til ekteskap med å ha sex (som ikke skjedde 😋) men en episode jeg kan huske godt og vel ca 6 mnd inn i forholdet så lå vi og klinte hvor hun åpnet knappen i jeansen og dro ned glidelåsen og hun spurte om jeg ville kjenne på henne, jeg kan huske at jeg var så vanvittig spent og at hjertet dunket så hardt at jeg hørte det i hodet mitt 😄 vi var 19 begge to og hadde aldri tatt på noen før og det var så voldsomt spennende og deilig husker jeg, når jeg tok hånda ned og under trusa hvor jeg endelig fikk kjenne, det var så varmt og spennende og jeg kan huske at det var så vått når jeg tok fingrene ned mot skjeden 😄 

Jeg er glad for at det bare har vært oss og at vi har og fortsatt nyter hverandre 

Anonymkode: 5dfb0...7a6

  • Liker 3
  • Hjerte 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann drakk meg. Tror lite vil overgå den første opplevelsen der. 

Anonymkode: 04518...c8b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har sett min samboer ha sex med en annen mann.

Usikker på om det er spennende for folk flest, men for meg var det spennende da jeg runket på badet når jeg visste venninna til samboeren min ventet utenfor (hun skulle sove hos oss). 

Anonymkode: 4e1cc...67b

Fantaserte du om å ha sex med venninnen da du runka på badet? 

Hvordan var det å se hun du elsker ha sex med en annen mann? Var det tydelig nytelse fra hennes side? Fikk de lov til å kysse eller komme i henne?

Anonymkode: 9069e...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swingersfest. Hadde firkant foran alle som var der. Mener huske vi var rundt 40 stk inkl oss fire. ☺️

Anonymkode: eac68...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers hatt trekant noen ganger, det er opphissende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkego skrev (19 timer siden):

Sex i samme seng som et vennepar, sex i bil parkert på offentlig sted og langs veien, trekant, sex på diskret plass på offentlig sted, sex i friluft på fjellet og sex med ei venninne. 

Vi ønsker å prøve trekant med bifil mann, så det blir nok spennende hvis det blir realisert. 

Søker dere en mannlig giver eller mottaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med en venninne. Jeg er altså dame selv. 

Anonymkode: 37be4...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tent skrev (8 minutter siden):

Søker dere en mannlig giver eller mottaker?

Giver 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med kollega på jobb 😄

Anonymkode: 4b43d...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når en mann drakk meg. Tror lite vil overgå den første opplevelsen der. 

Anonymkode: 04518...c8b

Drakk deg..?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frkego skrev (57 minutter siden):

Giver 😊

Det burde være lett å få tak i. Før jeg ble gift og oppsøkte mannlige partnere (ser ikke på meg selv som skeiv, men liker anal stimuli), var det stort tilbud av aktiver/givere. Lykke til i jakten. Har selv en fantasi om sandwich med meg i midten. Hvor jeg knuller min kone, mens en trenger inn i meg bakfra. Dessverre er det ikke aktuelt med en trekant for oss. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tent skrev (39 minutter siden):

Det burde være lett å få tak i. Før jeg ble gift og oppsøkte mannlige partnere (ser ikke på meg selv som skeiv, men liker anal stimuli), var det stort tilbud av aktiver/givere. Lykke til i jakten. Har selv en fantasi om sandwich med meg i midten. Hvor jeg knuller min kone, mens en trenger inn i meg bakfra. Dessverre er det ikke aktuelt med en trekant for oss. 

Det er akkurat det som er vår fantasi også. Her deler vi begge fantasien, så håper å få oppleve det etter hvert 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slike spørsmål ble det lett å drømme seg tilbake til ungdomsårene og begrensede hemninger😳😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg selv i å tenke over hvor mange trekanter med ulike kvinner jeg har hatt, og alle de mange kvinner som har vært med meg, enten som utro, eller der mannen har visst om det.

I en MFM fikk hun samlet 45 cm med kølle. 

Eller KMK som alle har vært flotte opplevelser.

The 🐃

Anonymkode: 0678b...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...