AnonymBruker Skrevet 7. mars #41 Del Skrevet 7. mars Jeg tenker at de ikke har lav intelligens. Ja, jeg setter de i bås. Folk som røyker i dagens samfunn er ikke de smarteste av oss. De hver hvilken skade røyk fører til, likevel fortsetter de med det. De er ikke smarte nok til å slutte. Anonymkode: a553d...fdc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 7. mars #42 Del Skrevet 7. mars Sammenligner det litt med å sitte på balkongkanten og sjonglere med kniver. Man utsetter andre for fare 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #43 Del Skrevet 7. mars Jeg røyker så mye jeg vil på min egen veranda😀 Anonymkode: 9564e...f96 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #44 Del Skrevet 7. mars Tenker at jeg skal flytte når jeg får råd til det. Anonymkode: 31a9a...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #45 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tipper de fleste som sier at dette er OK, røyker selv!! Hadde vært grusomt om jeg ikke kunne ha sittet på MIN balkong, pga røyken fra noen på en annen balkong. Det er det samme som om jeg skulle spille høy musikk fra min balkong. Sjenerende adferd begge to. Og passiv røyking er faktisk skadelig, og det er en grunn til at vi har lover ang røyking. Spiller ingen rolle om det er din balkong, en skal ikke vise hensyn, og bruk av en enhet i et sameie / boligbyggerlag skal ikke være til sjenanse for andre enhetseiere. Når en bor så tett så er det strenge regler. Sjekk vedtektene for blokka, ta det ev opp med styret. Anonymkode: 449dc...69f Hvor skadelig er passiv røyking når det røykes på en annen veranda? Majer skrev (1 time siden): Sammenligner det litt med å sitte på balkongkanten og sjonglere med kniver. Man utsetter andre for fare Hvordan? Anonymkode: 2ade8...622 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #46 Del Skrevet 7. mars Finnes det fortsatt folk som røyker? Kan knapt huske sist jeg så noen som røkte. Anonymkode: 77d09...850 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #47 Del Skrevet 7. mars Jeg tenker at de koser seg💃 Anonymkode: 12189...a15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #48 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg røyker så mye jeg vil på min egen veranda😀 Anonymkode: 9564e...f96 Selv hvis du vet det er en ettåeing som bor ved siden av deg som har stma og må bruke mye mer medisin i flere dsger hvis hun blir utsatt for passiv røyking. Er du like smilende og blid hvis DIN røyk påfører en liten tass dette? Anonymkode: a979a...f86 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #49 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor skadelig er passiv røyking når det røykes på en annen veranda? Hvordan? Anonymkode: 2ade8...622 "Det amerikanske firmaet Inogen, som produserer oksygenapparater til personer med nedsatt lungefunksjon, har utført et forsøk med en partikkelteller utendørs. Selv om forsøket viste at konsentrasjonen av farlige partikler faller med avstanden til røykeren, var den fortsatt 46 prosent høyere når sigaretten var åtte meter unna" kilde: https://illvit.no/mennesket/kroppen/hvor-langt-unna-er-passiv-royking-skadelig Anonymkode: a979a...f86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #50 Del Skrevet 7. mars Jeg røyker ikke selv men hadde aldri brydd meg å det er grunn nok til at jeg aldri skal bo i samme bygg som vanskelige mennesker😂 visst man eier eller leier en plass med uteplass så betaler man får det. Syns de vanskelige menneskene skal få dagbøter får å blande seg i hva naboen gjør på sin eindom. Her jeg bor tar folk vanlig hensyn. Er ingen som hvisker rundt leilighetene sine bare får det er natt. Man lever vanlig. Å de som har sånne problemer med at de må hviske blir snakket om. Har aldri hørt om disse røyke meningene.. men er vel bedre de går inn å røyker så noe kan ta fyr 😂😂😂 Anonymkode: 799ee...4fb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #51 Del Skrevet 7. mars Hva tenker dere om folk som røyker på verandaen når de bor i blokk? Tenker at det er helt greit. Har aldri vært røyker selv, men har ingen problem med at andre gjør det. Eneste grensen jeg har er røyking i stua i leiligheten min, da får de heller gå ut på balkongen min, eller gjøre det under vifta på kjøkkenet mitt. Anonymkode: 65c8f...d8a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #52 Del Skrevet 7. mars 2 hours ago, Bromance said: Du må gjerne skade deg selv så mye du vil med røyken, men da får du røyke inne i leiligheten da, og ikke ute på verandaen hvor du også skader andre folk. Røyking er dessuten veldig ut nå. Begynn med snus i stedet, da er du sikker på å kun skade deg selv Sorry. Kommer ikke på tale, jeg skåner de som har tilgang her inne også. Om du er så enormt fintfølende for andres røyking og tilbringer 24 timer på verandaen, får du heller gå inn i leiligheten din 15 minutter fordelt over 5-6 ganger daglig. På den måten kan du være sikker på at jeg ikke nesten klarer å skade deg så mye som du innbiller deg i det moteriktiges navn. I tillegg viser du også gjensidig hensyn når du velger å bo her. Anonymkode: 8bf8b...91a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #53 Del Skrevet 7. mars At naboen røyker på veranderen gjør meg ikke noe, men at dem krangler og smeller med dører langt utover kvelden er et mareritt.... Anonymkode: cb753...191 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #54 Del Skrevet 7. mars 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker at de ikke har lav intelligens. Ja, jeg setter de i bås. Folk som røyker i dagens samfunn er ikke de smarteste av oss. De hver hvilken skade røyk fører til, likevel fortsetter de med det. De er ikke smarte nok til å slutte. Anonymkode: a553d...fdc Bare å sette kategorierer etter dette kriteriet vitner om særdeles lite sosial og faglig intelligens. Anonymkode: 8bf8b...91a 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mionaS Skrevet 7. mars #55 Del Skrevet 7. mars Jeg tenker at det er helt greit. Bedre at det skjer ute enn inne. 🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #56 Del Skrevet 7. mars 2 hours ago, Majer said: Sammenligner det litt med å sitte på balkongkanten og sjonglere med kniver. Man utsetter andre for fare Liker å prate i ekstremer, gjør vi ikke? Om det er ekstremt høy dødelighet blant ikke-røykerne, så er det ikke logisk framtredende eller hensiktsmessig å beskylde de av naboene som røyker for å kaste kniver etter folk. Anonymkode: 8bf8b...91a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #57 Del Skrevet 7. mars Tenker vel de har lyst på en røyk? Anonymkode: b064f...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #58 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Liker å prate i ekstremer, gjør vi ikke? Om det er ekstremt høy dødelighet blant ikke-røykerne, så er det ikke logisk framtredende eller hensiktsmessig å beskylde de av naboene som røyker for å kaste kniver etter folk. Anonymkode: 8bf8b...91a Det var ikke jeg som kom med den kommentaren, men jeg vil påpeke at selv om man ikke dør kan man få midlertidige (store) plager og hvis man blir utsatt for mye passiv røyking kan man få lungesykdommer uten å dø av de. Anonymkode: a979a...f86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #59 Del Skrevet 7. mars Hadde synes det var greit om det ikke var naboer som konstant røyket og det siv inn i huset og blir der i 20 minutter. Når dette skjer på sommeren 10 ganger dagen er det ikke hyggelig lenger. De røyker på begge sider av boligen så det hjelper ikke å lufte på kun den ene siden. Rekker ikke å lukke vinduer før rommet er fylt med røyklukt. Anonymkode: b1d30...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #60 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Selv hvis du vet det er en ettåeing som bor ved siden av deg som har stma og må bruke mye mer medisin i flere dsger hvis hun blir utsatt for passiv røyking. Er du like smilende og blid hvis DIN røyk påfører en liten tass dette? Anonymkode: a979a...f86 Foreldrene bør da flytte fra bysentrum med både eksos, røyk og alt støvet. Velger de å bo her med barnet er det ikke mitt problem Anonymkode: 9564e...f96 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå