Gå til innhold

Endrer sexdriven for menn når de bikker 40 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Myten sier at menn er klare for sex anytime de får muligheten. Stemmer dette? Hvilken erfaring har dere med dette når det gjelder menn i 40-årene?

Anonymkode: f3126...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min er 46 år, og fremdeles klar anytime jeg måtte ønske. Han kan fint ha sex hver dag om jeg hadde hatt lyst til det. Så her er det ingen forskjell på sexdrive og utholdenhet for da han var 26, og nå da 46 😊

Anonymkode: 11e76...f20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars1009 skrev (3 minutter siden):

Nei

Kan du utdype?

Anonymkode: f3126...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør det, men menn vil jevnt over ikke vedkjenne det. 

Anonymkode: 798b1...6b0

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teststeronproduksjonen hos menn faller normalt ganske jevnt fra midt i 20-årene. Det er altså ikke snakk noe som ligner på kvinnens overgangsalder, der produksjonen av kjønnshormoner faller dramatisk og brått over kort tid. Men en normal mann på 40 har definitivt lavere testosteron enn han hadde som 30-åring. Det skal for ordens skyld sies at seksuell lyst og interesse ikke bare styres biologi.

Anonymkode: d0c1f...f04

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, menn som fyller 40 en masse som er totalt lik . Men hva er det med folk på KG og alderen 40? Alle tror at livet er over da, i virkeligheten er det midt i livet og en storhetstid for mange. 

Anonymkode: 8b221...b37

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 48. Det er ikke min sexlyst det stopper på. Jeg må ikke ha hver dag, men kunne fint hatt det. Etter vært gift i mange år er det også fint å ha en dag eller to i mellom for å bygge opp spenningen. Orgasmen blir sterkere og deiligere da.

Anonymkode: 20922...569

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og det er derfor de blir så desperate.

Anonymkode: bf5af...622

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har endret seg,  men ikke stoppet opp. Har blitt mer følsom med årene, det vil si at jeg har flere erogene soner som kan gi meg orgasme. Har bedre tid til å nyte før orgasmene. Har på mange måter mer glede av sexen nå i en alder av rett over femti, en jeg hadde da jeg var tyve.

Endret av Tent
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også noen myter, eller fakta. Velg selv. 

-Alle menn er ikke like. -Andelen unge menn med lav libido og dårlig potens, er økende. -Mengden sex i samfunnet, er nedadgående. 

M55

Anonymkode: f6c1c...55d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M48 - ingenting endret seg etter 40. Jeg har vært spenna klar for sex anytime i, tja, la oss si 35 år. 

Anonymkode: 16f9a...779

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Myten sier at menn er klare for sex anytime de får muligheten. Stemmer dette? Hvilken erfaring har dere med dette når det gjelder menn i 40-årene?

Anonymkode: f3126...5ff

Dette er vel strengt tatt allmenn kunnskap. Eller sagt på en annen måte, kunnskap alle voksne burde vite. 

Anonymkode: c009a...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, endres.

Blir sterkere.

Anonymkode: 2fcd9...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den synker jevnt fra de passerer 30 ish. Stor forskjell på menn i 40 årene og menn i 20 årene. Kvinner har nok litt mer stabil lyst frem til overgangsalder. 

Anonymkode: a6950...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Myten sier at menn er klare for sex anytime de får muligheten. Stemmer dette? Hvilken erfaring har dere med dette når det gjelder menn i 40-årene?

Anonymkode: f3126...5ff

Jeg har bikket 40 og er absolutt ikke klar for sex «anytime». Langt der i fra faktisk.

Tanken på daglig sex nå feks, kan være nok til å kjenne på panikk😂. Hadde aldri giddet det i dag.

Skal legges til at dette ikke nødvendigvis er aldersrelatert. Det er en million ulike faktorer som påvirker sexlyst. 
 

Jeg har feks testosteronverdier i øvre sjiktet av normalområdet, er frisk og i fysisk god form (trener relativt mye). For meg har ikke disse faktorene noen påvirkning i form at høyere sexlyst.

Anonymkode: e778d...7f4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tent skrev (3 timer siden):

Den har endret seg,  men ikke stoppet opp. Har blitt mer følsom med årene, det vil si at jeg har flere erogene soner som kan gi meg orgasme. Har bedre tid til å nyte før orgasmene. Har på mange måter mer glede av sexen nå i en alder av rett over femti, en jeg hadde da jeg var tyve.

Har du vært sammen med samme dame over lang tid? 

Anonymkode: f8b92...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du vært sammen med samme dame over lang tid? 

Anonymkode: f8b92...d93

Ja i ca 25 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tent skrev (1 minutt siden):

Ja i ca 25 år

Wow, så heldig du er som får oppleve dette! ❤️ til og med sammen m samme dame. 
 

- K 44

Anonymkode: f8b92...d93

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sitter i hodet. De aller fleste menn har opplevd det meste innen sine sexuelle fantasier i 40 åra. Så problemet for endel ligger jo i at det ikke er noe spenning lenger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...