Gå til innhold

Kun 2 av 10 artister som spilles på radio er kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Musikk på radio er dritt uansett, kjøpt og betalt. Men uansett så kunne jeg brydd meg mindre om kjønnet til artisten, det er musikken du hører på, ikke kjønnsorganet dems. Så om det var 100% menn eller bare kvinner driter jeg i, det er musikken som er hele poenget.

Anonymkode: 23dfb...9a1

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bør skallede menn kvoteres inn for å få rettferdighet? Kortvokste? Langvokste? Over- og undervektige? De med større skonr enn de fleste eller som har skjeiv nese eller utstående ører?

Whatever kategori som spilles mindre?

Hvis ikke, hvorfor mener du at kjønn er den eneste kvoteringsverdige attributt?

Anonymkode: 15808...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Bør skallede menn kvoteres inn for å få rettferdighet? Kortvokste? Langvokste? Over- og undervektige? De med større skonr enn de fleste eller som har skjeiv nese eller utstående ører?

Whatever kategori som spilles mindre?

Hvis ikke, hvorfor mener du at kjønn er den eneste kvoteringsverdige attributt?

Anonymkode: 15808...c70

Fysisk attraktive mennesker er helt åpenbart kraftig ovrrrepresentert når det kommer til spilletid på radio. 

Om det er 3 ting som er "urettferdig" så er det at for å lykkes i populærmusikk-bransjen så bør man være pen, ha rike foreldre som kan sponse deg slik at du kan konsentrere deg om musikken fremfor å jobbe og å ha familiemedlemmer i musikkbranjsen som kan hjelpe deg med nettverk.  Ingen av de 3 tingene har noe med musikalsk talent å gjøre eller om hvor hardt man jobber. Det er ting som burde være irrelevant, men som er blant de 3 mest relevante egenskapene for å lykkes med populærmusikk. 

Anonymkode: 858f7...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/6/2024 at 10:30 PM, AnonymBruker said:

 

Anonymkode: 22f36...5a0

Taylor Swift vs Beatles; hvem er størst?

 

Anonymkode: 22f36...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...