Gå til innhold

Kan jo kalle botox og filler for den nye pandemien? Finnes jo snart ingen uten som er 30+...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så en video av noen som tok opp det at du ikke blir den samme igjen etter å ha brukt det. Å at mange anser og sliter med å ha begrensninger på hvor mye de skal bruke osv. At det kanødelegge ansiktet, muskulaturen og i verste fall nervene, eller legge seg i blodårer. At de ikke har forsket nok på det, og at de som setter midlene kan ha vrangforestillinger rundt eget utsendet så det påvirker hvordan de ser ditt. At du ikke har mimikk til slutt så folk ikke forstår hva du føler for mye av kommunikasjonen vår er gjennom mimikk. 

Tror det er lurt å styre unna. Eller ta veldig veldig lite 

Anonymkode: 33e3a...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er du så opptatt av hva andre velger å gjøre med sitt eget utseende?

Skal du plages av hvordan andre ser ut, er det overvekt du skal gå på.

Det er også ett dårlig valg, ødelegger helsa, går utover andre, og det ser ikke bra ut.  

Man bør kanskje holde seg til en slank omgangskrets? 

 

Anonymkode: 6144e...d00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sier de, ja...

Anonymkode: 1328a...77a

Mulig du ikke har tillit til eller stoler på hva vennene dine sier, men jeg gjør det... 
Det er faktisk ikke alle som er så veldig opptatt av utseende...

Men jeg synes faktisk det er mer trist hvis man føler man ikke kan stole på venner når man snakker om slike tema, enn hvorvidt noen fikser på lepper eller rynker. Tillit til venner er mer viktig for meg enn utseende. 

Anonymkode: b7bbd...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mulig du ikke har tillit til eller stoler på hva vennene dine sier, men jeg gjør det... 
Det er faktisk ikke alle som er så veldig opptatt av utseende...

Men jeg synes faktisk det er mer trist hvis man føler man ikke kan stole på venner når man snakker om slike tema, enn hvorvidt noen fikser på lepper eller rynker. Tillit til venner er mer viktig for meg enn utseende. 

Anonymkode: b7bbd...3b5

Hvis noen hadde spurt meg så hadde jeg jo fortalt det. Men det er det ingen som gjør, for botox driver vi ikke med i min omgangskrets så det er det ingen som snakker om 😅

Anonymkode: b0b0f...0a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler jo om dårlig selvbildet da?

Anonymkode: 3a06a...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette handler jo om dårlig selvbildet da?

Anonymkode: 3a06a...2d0

For meg handler det om at jeg vil se ut på utsiden sånn som jeg føler meg på innsiden.

Anonymkode: b0b0f...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For meg handler det om at jeg vil se ut på utsiden sånn som jeg føler meg på innsiden.

Anonymkode: b0b0f...0a1

Du kan jo ikke stoppe aldringen på utsiden....samtidig ser man jo at du har manipulert utseendet. Det ser unaturlig og rart ut, er det slik du føler deg på innsiden da? At du vil se rar ut, unaturlig..

Anonymkode: 3a06a...2d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For meg handler det om at jeg vil se ut på utsiden sånn som jeg føler meg på innsiden.

Anonymkode: b0b0f...0a1

Du føler deg helt dustete på innsiden altså?

Anonymkode: 4efda...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Javel? Var det noe spørsmål, eller oppretta du tråden bare for å slenge dritt om folk som tar andre valg enn deg selv?

Skjønner ikke at man skal bry seg så voldsomt med hva andre gjør så lenge det ikke påvirker deg.

Anonymkode: 65413...d59

Må vel være lov å dele noen tanker inne på denne siden vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan jo ikke stoppe aldringen på utsiden....samtidig ser man jo at du har manipulert utseendet. Det ser unaturlig og rart ut, er det slik du føler deg på innsiden da? At du vil se rar ut, unaturlig..

Anonymkode: 3a06a...2d0

Man kan helt fint bremse utviklingen av rynker. Og det er ingen som ser noe som ikke er der.

Anonymkode: b0b0f...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man kan helt fint bremse utviklingen av rynker. Og det er ingen som ser noe som ikke er der.

Anonymkode: b0b0f...0a1

Ser jo med en gang at det er gjort noe.

Anonymkode: 3a06a...2d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte som deg da jeg var i trettiårene..og så fylte jeg førti og fikk tunge øyenlokk og bestemte meg for å prøve. Det løftet blikket mitt og jeg er kjempefornøyd med resultatet. Og tror det ingen som vet at jeg tar Botox. Noe må jeg holde for meg selv 😉 Og jeg bryr meg fint lite om hva andre syns om det

Anonymkode: 04c87...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser jo med en gang at det er gjort noe.

Anonymkode: 3a06a...2d0

"Vanlige folk" tar ikke så mye at det blir unaturlig og rart, det er det bare influensere og kjendiser som gjør.

Anonymkode: b0b0f...0a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Vanlige folk" tar ikke så mye at det blir unaturlig og rart, det er det bare influensere og kjendiser som gjør.

Anonymkode: b0b0f...0a1

😂😂😂😂😂

Har du seriøst ikke sett "vanlige folk" som ser unaturlige og rare ut med botox og fillers? Jeg har i hvert fall sett maaaaaaange....

Anonymkode: 4efda...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra av deg! Håper å klare å stå i egen aldring selv om et par år, selv om samfunnet prøver å påtvinge meg at aldring er 'feil'.....

Anonymkode: e6030...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

😂😂😂😂😂

Har du seriøst ikke sett "vanlige folk" som ser unaturlige og rare ut med botox og fillers? Jeg har i hvert fall sett maaaaaaange....

Anonymkode: 4efda...ab4

Nei, de som ser ser unaturlige og rare ut anser jeg ikke som "vanlige folk".

Anonymkode: b0b0f...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nei, de som ser ser unaturlige og rare ut anser jeg ikke som "vanlige folk".

Anonymkode: b0b0f...0a1

Alle med botox og filler ser rar ut...

Anonymkode: 3a06a...2d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...