Gå til innhold

Kan jo kalle botox og filler for den nye pandemien? Finnes jo snart ingen uten som er 30+...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 35år selv, ikke tatt noe av det. Vil ikke heller, skremmende at noen vil sprøyte noe inn i seg selv på denne måten. Men virker jo som flertallet i dag gjør dette, ser helt forferdelig ut på mange. Er jo tydelig og veldig synlig.

Unge jenter i 20åra gjør det også, rynkefrie polerte panner ser virkelig dumt ut når man er 30+...

Er så lei av de som mener det ikke er synlig.

Anonymkode: 3a06a...2d0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn deg andre miljøer da. Det er ikke vanlig hos alle.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Var det noe spørsmål, eller oppretta du tråden bare for å slenge dritt om folk som tar andre valg enn deg selv?

Skjønner ikke at man skal bry seg så voldsomt med hva andre gjør så lenge det ikke påvirker deg.

Anonymkode: 65413...d59

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som mange sa om hårfarge, eller regulering, for en del år siden? Og sminke før det igjen? 

Anonymkode: b59fa...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 35år selv, ikke tatt noe av det. Vil ikke heller, skremmende at noen vil sprøyte noe inn i seg selv på denne måten. Men virker jo som flertallet i dag gjør dette, ser helt forferdelig ut på mange. Er jo tydelig og veldig synlig.

Unge jenter i 20åra gjør det også, rynkefrie polerte panner ser virkelig dumt ut når man er 30+...

Er så lei av de som mener det ikke er synlig.

Anonymkode: 3a06a...2d0

Ære være deg for det. Stolt av deg rett og slett. 

Nei, jeg fatter ikke at disse selv synes de styrker sitt utseende. Med nettopp fillers og tatoveringer rund baut.. Helt katastrofe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er 35år selv, ikke tatt noe av det. Vil ikke heller, skremmende at noen vil sprøyte noe inn i seg selv på denne måten. Men virker jo som flertallet i dag gjør dette, ser helt forferdelig ut på mange. Er jo tydelig og veldig synlig.

Unge jenter i 20åra gjør det også, rynkefrie polerte panner ser virkelig dumt ut når man er 30+...

Er så lei av de som mener det ikke er synlig.

Anonymkode: 3a06a...2d0

Det er IKKE vanlig. Det må være i ditt konkrete miljø. Fra fylte 40 derimot er botox veldig vanlig, av en grunn...

Anonymkode: c0249...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være et byfenomen, jeg kjenner ingen med. Hilsen 44 åring fra bygda😂

Anonymkode: c4725...a76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Må være et byfenomen, jeg kjenner ingen med. Hilsen 44 åring fra bygda😂

Anonymkode: c4725...a76

Slikt begynner jo i byene. 

Husker få fikk regulering godt ute på bygda på 70-tallet. Mine foreldre fant en tannlege i Oslo. 

Anonymkode: b59fa...456

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må være et byfenomen, jeg kjenner ingen med. Hilsen 44 åring fra bygda😂

Anonymkode: c4725...a76

Apropos bygda og slike tilstander. Jeg var på Café i ei lita bygd. Der satt to jevngamle gutter, 16-17 år gamle i hver sin traktor-dress fra Felleskjøpet, grønn/gul..😂

Begge to hadde nappet øyenbrynene sine til tynne streker, så vidt det var hårrester igjen. Og helt likt bleket hår i tillegg..🤣🤣

Endret av PITTY
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er IKKE vanlig. Det må være i ditt konkrete miljø. Fra fylte 40 derimot er botox veldig vanlig, av en grunn...

Anonymkode: c0249...8b2

Jeg skrev jo 30+....så da teller jo 40 også..

Anonymkode: 3a06a...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må vanke med helt andre folk enn meg. Jeg er 43, og kjenner ikke noen som har tatt botox eller filler, hverken på min alder eller yngre. Tror faktisk jeg aldri har møtt noen i omgangskretsen (venner av venner etc) med det heller.

Anonymkode: a107f...ecf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om folk som har tatt det, men de er ikke i min omgangskrets.

Selv kommer jeg nok aldri til å ta noe, med min flaks så ville jeg sikkert fått en eller annen fatal reaksjon på det og endt opp med nekrose eller no. 

Fillers ser jo bare rart ut. Botox trenger ikke å se rart ut hvis det er gjort skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror du må vanke med helt andre folk enn meg. Jeg er 43, og kjenner ikke noen som har tatt botox eller filler, hverken på min alder eller yngre. Tror faktisk jeg aldri har møtt noen i omgangskretsen (venner av venner etc) med det heller.

Anonymkode: a107f...ecf

Hvordan vet du det? Det er jo ikke noe man går rundt og annonserer akkurat, og med mindre man fyller leppene til randen er det ikke noe som vises heller (annet enn mindre rynker - men du vet jo ikke hvordan vedkommende ser ut med mer rynker heller, ettersom vedkommende tar botox).

Jeg er 44, og har tatt botox i ti år. Det er ikke en kjeft som vet det, og den eneste måten å skjønne det på er jo å se at jeg har samme mengde rynker nå som for ti år siden. Men jeg kunne jo bare holdt meg godt ;) 

Anonymkode: b0b0f...0a1

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet heller ikke om noen. Mulig noen har uten at jeg vet det eller klarer å se det hvis det er så vanlig, men i så fall er det ikke så stygt at det gjør så mye.

K42 (bor i bydg, pendler til by)

Anonymkode: b642f...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Slik som mange sa om hårfarge, eller regulering, for en del år siden? Og sminke før det igjen? 

Anonymkode: b59fa...456

Du sidestiller å skjære i deg selv med kniv og sprøyter med regulering og sminke..?

Anonymkode: ff3c1...0c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37, og kjenner kun en som har tatt fillers i leppene. 

Ingen av damene i min krets har brukt botox for utseende, kun for migrene eller hyperhidrose. 
 

Anonymkode: b7bbd...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trist signal til yngre barn når foreldre "botox-er" alt...

Ønsker ikke å være en slik påvirker til mine barn. En ting er hvis man har en skavank man kjenner på og som gir dårlig livskvalitet, botox mot hodepine etc, men å ta botox for å se så ung ut som mulig, samt andre ting som tydelig endrer utseende ditt bare for å se fin ut og føle deg fresh, er et dårlig forbilde for barn! Folk blir mer og mer selvsentrerte!

Anonymkode: 3ba92...522

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trist signal til yngre barn når foreldre "botox-er" alt...

Ønsker ikke å være en slik påvirker til mine barn. En ting er hvis man har en skavank man kjenner på og som gir dårlig livskvalitet, botox mot hodepine etc, men å ta botox for å se så ung ut som mulig, samt andre ting som tydelig endrer utseende ditt bare for å se fin ut og føle deg fresh, er et dårlig forbilde for barn! Folk blir mer og mer selvsentrerte!

Anonymkode: 3ba92...522

Jeg har gudskjelov ikke barn.

Anonymkode: b0b0f...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ingen av damene i min krets har brukt botox for utseende, kun for migrene eller hyperhidrose. 
 

Anonymkode: b7bbd...3b5

Sier de, ja...

Anonymkode: 1328a...77a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke inntrykk av at dette er spesielt vanlig utenfor influenserbobla. Jobber med en haug med damer i alle aldersgrupper, og de ser helt vanlige og rynkete ut. Kosmetiske inngrep er aldri et tema her. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...