Gå til innhold

Hva slags matvarer har dere alltid tilgjengelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøleskap: matfløte, smør, egg, creme fraiche, ost. 

Grønnsaker: ulike type løk, hvitløk, sitron, gulrøtter, poteter. 

Tørrvare: ulike typer pasta, hermetiske tomater, tomatpuré, bønner, linser, cous cous, ris, soyasaus, ulike kryddere, hvitvinseddik, sherryeddik, oljer, buljongterninger, ulike typer mel, sukker, gjær, bakepulver, vaniljesukker. 
 

Fryser: her varierer det mer, kjøper ofte kjøtt/fisk/kylling på datosalg, men har stort sett alltid kylling og fisk, frosne grønnsaker og smoothie blandinger. 
 

For meg er dette basisvarer og Jeg kan fint lage minst to uker med middager av det jeg til enhver tid har hjemme. 

Anonymkode: 821f2...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker å lage mat, så vi har alltid fult kjøleskap, fryser og kjøkkenskap - men dette er det jeg alltid setter på handlelista så fort det er tomt:

Kjøleskap: smør, melk, yoghurt, gulost, parmesan, ketchup, sennep, pesto og diverse grønnsaker

Kjøkkenskap: hvetemel, pizzamel, en type grovt mel, sukker, havregryn, tørrgjær, riseddik, soyasaus, olivenolje, buljongterninger, hermetiske tomater, tomatpure, mais, krydder, ris, pasta, noriark og nudler

Fryser: denne bare fylles opp av div datovarer, middagsrester, det vi ikke bruker opp av pakninger som er åpnet og om jeg har bakt boller eller lignende.

Endret av Ellah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...