Gå til innhold

Fiser damer høylytt når de er alene hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fiser høylytt med kjæresten min 😂 vi kan slippe en høylytt promp og få latterkrampe. Ville ikke hatt det annerledes. 

Anonymkode: 43bb9...45e

Mobber et vennepar om at man ikke elsker hverandre før man tåler hverandres fis. De har så mye styr med fis som må ut på hjemmebane.  Og dette blir jo noe alvorlige greier på soverommet . Det blir jo bomber man har holdt på hele dagen. Og fis man holder på lenge, de lukter ikke godt

Anonymkode: 8033f...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 2.46):

Nei, fiser nesten aldri. Heldigvis. Syns det er ekkelt.
Om det en sjelden gang forekommer er det som regel lydløst, og for egen del foretrekker jeg det også sånn.
Hadde blitt helt ukomfortabel og "disgusted" om jeg skulle gå rundt og fise høylytt. 
Med det sagt: Om jeg er alene og må fise så slipper jeg jo ut luften, jeg får så voldsomme smerter hvis ikke (jeg har Crohns), men jeg gjør vel litt "damage control", haha, eller ihvertfall prøver å unngå å gjøre noe mer ut av det enn det må være. 

Anonymkode: aff5e...397

Ekkelt? Det er jo enda eklere å holde inne, for da får du vondt i magen og det blir enda styggere lukt når de sniker seg ut om natten mens du sover og ikke holder igjen.
Man trenger jo ikke brakfise ute blant folk, men å slippe ut en liten fjert alene eller sammen med samboeren er da helt naturlig.

Anonymkode: 0951d...269

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anonymkode: 0951d...269

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ekkelt? Det er jo enda eklere å holde inne, for da får du vondt i magen og det blir enda styggere lukt når de sniker seg ut om natten mens du sover og ikke holder igjen.
Man trenger jo ikke brakfise ute blant folk, men å slippe ut en liten fjert alene eller sammen med samboeren er da helt naturlig.

Anonymkode: 0951d...269

Det er faktisk enda verre. Holder man de igjen, vil luften trekke inn i tarmveggene, fraktes ut i blodet og inn i lungene, også puster man det ut. 

Heller ut enn inn. 

Anonymkode: 84d18...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, guess my fart! Dritgøy😆

Anonymkode: 5517c...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang prompa jeg så høyt ute at nabobikkja begynte å bjeffe. 

Anonymkode: 7dd0a...3eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Jeg tror ikke folk aner hvor jævlig høyt det kan tordne når jeg fiser. 

Hilsen sjenert og stille kvinne.

Anonymkode: e394d...bc6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En gang prompa jeg så høyt ute at nabobikkja begynte å bjeffe. 

Anonymkode: 7dd0a...3eb

Hahahaha, idag måtte jeg så sykt på do at jeg prompa høyt på bussen,  prøvde å late som ingenting....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (2 minutter siden):

Hahahaha, idag måtte jeg så sykt på do at jeg prompa høyt på bussen,  prøvde å late som ingenting....

Haha! Det er gøy det, late som ingenting når alle vet hvor lyden kom fra. Jeg var på trening en gang, med headsett og musikk på full guffe, og slapp DEN brakeren. Hørte den gjennom musikken min. Det var to andre og meg på treningssenteret den kvelden, men jeg måtte jo bare late som ingenting.

Anonymkode: e394d...bc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha! Det er gøy det, late som ingenting når alle vet hvor lyden kom fra. Jeg var på trening en gang, med headsett og musikk på full guffe, og slapp DEN brakeren. Hørte den gjennom musikken min. Det var to andre og meg på treningssenteret den kvelden, men jeg måtte jo bare late som ingenting.

Anonymkode: e394d...bc6

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 9.55):

Svaret er ja, men hvorfor kommer det så mange forskjellige typer lyder, når utgangen er den samme? :klo: 

Anonymkode: 4431d...9b3

Utgangen er rynkete, tøyelig og elastisk og tar ikke samme form hver gang man slipper ut luft, og det er dessuten forskjell på mengde og trykk/fart på gassen, hvilket bidrar til de festlige variasjonene i lyd.

Anonymkode: 734a3...7c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (28 minutter siden):

Hahahaha, idag måtte jeg så sykt på do at jeg prompa høyt på bussen,  prøvde å late som ingenting....

:hoho: Skjønte de at det var deg? 

Anonymkode: 7dd0a...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

:hoho: Skjønte de at det var deg? 

Anonymkode: 7dd0a...3eb

Helt ærlig så turte jeg ikke kikke rundt. Skjedde to ganger

Det var ikke noe jeg synes var artig, jeg skulle ønske det var toaletter på alle busser som tar lengre tid enn en time, det burde være et krav.  Jeg har ibs 

Endret av Topsi
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 1.47):

Gjør dere det? Høylytte brølere?

Anonymkode: 66aae...80e

Ja 💁🏼‍♀️

Anonymkode: e97b4...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (4 timer siden):

Helt ærlig så turte jeg ikke kikke rundt. Skjedde to ganger

Det var ikke noe jeg synes var artig, jeg skulle ønske det var toaletter på alle busser som tar lengre tid enn en time, det burde være et krav.  Jeg har ibs 

Huff, skjønner jeg godt. Var ikke meningen å le, men er jo litt komisk også, spesielt når det blir høy lyd. Men jeg hadde dødd av flauhet selv og sikkert ledd av det etterpå. 

Helt enig, skulle vært toaletter på alle busser som tar lenger tid enn en time. Jeg har også ibs og må alltid ha et toalett i nærheten. Plutselig klikker magen og det er ekstremt stressende og blir enda verre av stress. Tør ikke ta buss mer enn korte turer og kjører bil om jeg skal langt. 

Anonymkode: 7dd0a...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (På 7.3.2024 den 18.06):

Hahahaha, idag måtte jeg så sykt på do at jeg prompa høyt på bussen,  prøvde å late som ingenting....

Du skulle ha sett skikkelig stygt på sidemannen og sagt "hva BEHAGER!!" og så flyttet deg 😂

Anonymkode: 722dd...822

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg fiser, synger rompa " Vestland, Vestland" , og det dufter lavendel. Prøver å lære min mann det samme. Hans fiser er som bomber i en kloakk.

Alle levende fiser. Hvis ikke, blir de syke.  

Anonymkode: 06594...583

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være alene for det 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 7d091...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så klart

Anonymkode: 6cd86...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 14.24):

Ekkelt? Det er jo enda eklere å holde inne, for da får du vondt i magen og det blir enda styggere lukt når de sniker seg ut om natten mens du sover og ikke holder igjen.
Man trenger jo ikke brakfise ute blant folk, men å slippe ut en liten fjert alene eller sammen med samboeren er da helt naturlig.

Anonymkode: 0951d...269

Har ikke sagt at man bør holde det inne, at det er noe bedre, at det er unaturlig eller noe...
Men, jeg har da lov å syns at sånt er ekkelt. De fleste syns jo strengt talt det. Det er jo ekkelt. Men også naturlig. 
Det ene utelukker da ikke det andre.

Anonymkode: aff5e...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...