Gå til innhold

Fiser damer høylytt når de er alene hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slipper ut det jeg har på lager, ja. Bare gøy om det lager lyd.

Anonymkode: 3b39c...c0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og sitter man på en viss måte, ruller fisen opp foran og inn mellom kjønnsleppene hvor de blir liggende som en irriterende luftboble. 

Anonymkode: 84d18...961

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi holder den inne for å slippe den beste morgenbrakeren på kontoret. Konkurranse på jobben vår i hvert fall, ukesvinneren får en fin kaffekopp. 

Anonymkode: f4117...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har mye rare dietter så jeg vil tro de fiser mye

Anonymkode: 13eb3...d48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Heldigvis ikke. Kjenner man at magen er full av luft, så er det ikke verre enn å vise litt hensyn og gå på do, trenger ikke stinke ned hele stuen 

Anonymkode: a237b...94e

Så, du går på do for å fise når du er hjemme alene? Det er jo helt utrolig tåpelig :bond:

Anonymkode: 5517c...26a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 21.28):

Å gid a meg.. tenk om typen hadde hørt deg fise 🙄

Anonymkode: 3f21b...b3e

Jeg har som sagt crohns, så eksen har hørt meg fise. Jeg har også svevd mellom liv og død i lange perioder, og han har funnet meg på badet, besvimt i mitt eget blod bakfra, mange ganger, så vet ikke om "å gid a meg" er det rette å tillegge meg. 

Med det sagt:
Etter å ha vært så dausjuk gjennom et 12 år langt forhold som startet da jeg var 17 år og på mitt aller mest sårbare med anoreksi, selvskading, ekstreme komplekser, forferdelig selvbilde, null selvtillit og ekstreme mengder selvhat så har det vært utrolig deilig å få ha et forhold der jeg slipper å bare være hun dritsyke som løper på do 15-50 ganger i døgnet, omtrent kronisk gjennom 10 år blør bakfra, har skyhøye betennelsesverdier med alt som hører til, må gjennom operasjoner og utallige sykehusinnleggelser, kjørte rundt med et "nødkit" i bilen i tilfelle jeg ikke rakk do og what not.

Anonymkode: aff5e...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hender både kona og meg når vi er sammen. Kona sier gjerne at det var en frosk . . . også når det heller kunne vært en padde. 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 1.47):

Gjør dere det? Høylytte brølere?

Anonymkode: 66aae...80e

Det gjør de, etter 6 mnd samboerskap, når de har deg godt hukket på kroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg hele tiden. Finnes ikke noe verre enn å måtte holde inne en fis som VIL ut. Og det finnes jo ingen grunn til å holde igjen når man er alene hjemme. Gassen må ut.

Anonymkode: 50f46...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Sammen med mannen min også. Han blir jo helt forfjamset over kvaliteten på fisene mine noen ganger 😇

Anonymkode: 5bc9c...08a

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt. Og raper, men det gjør jeg også når mann og barn er hjemme. 

Anonymkode: 05c59...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann og jeg fiser så det braker hjemme og ler av det etterpå. Selvsagt brakfiser vi ikke når vi har besøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå lenger, gjorde det før helt til jeg med et uhell slapp en shart i stoff sofaen vi kjøpte kun et par dager før, selv etter flere vask et det fortsatt en flekk på trekket.

Anonymkode: 49ca8...c35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne som sannsynligvis gjør det. I tillegg legger hun igjen droner på lengde med to kokos-stenger fra kokos-fabrikken i Sogn, i toalettskålen, og når andre sier hun ikke har trukket ned så sier hun: "Det må du tåle, vi skal leve et langt liv sammen". For en syden-affære!

Endret av Hoia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fiser så det raller i veggene! 

Anonymkode: 790a4...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (1 minutt siden):

Jeg har en venninne som sannsynligvis gjør det. I tillegg legger hun igjen droner på lengde med to kokos-stenger fra kokos-fabrikken i Sogn, i toalettskålen, og når andre sier hun ikke har trukket ned så sier hun: "Det må du tåle, vi skal leve et langt liv sammen". For en syden-affære!

Hva har syden med det å gjøre..? Skjønte ikke. 

Anonymkode: 790a4...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har syden med det å gjøre..? Skjønte ikke. 

Anonymkode: 790a4...933

Det er bare sydenfarere som fiser i all offentlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiser høylytt med kjæresten min 😂 vi kan slippe en høylytt promp og få latterkrampe. Ville ikke hatt det annerledes. 

Anonymkode: 43bb9...45e

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

senior skrev (7 timer siden):

Hender både kona og meg når vi er sammen. Kona sier gjerne at det var en frosk . . . også når det heller kunne vært en padde. 😆

😂 søtt

Anonymkode: 848a2...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Jeg og mannen fiser høylytt i kor. Mine lukter ikke, hans kan man av og til dø av.  Akkurat hatt huset på gjennomlufting pga hans rævbrøl. 

Det er litt digg, når man får en såpass bra en at magen blir lett og fin og litt smalere enn den var

Anonymkode: 8033f...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...