Tjuagutten Skrevet 31. mars 2024 #81 Del Skrevet 31. mars 2024 On 3/30/2024 at 8:59 PM, AnonymBruker said: Ser ned på folk som ser ned på folk som tar danskebåten. Anonymkode: 0ba9b...c37 Akkurat det jeg skulle kommentere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 1. april 2024 #82 Del Skrevet 1. april 2024 Nei, men Kielferga er gross🤢Bare kåte lastebilsjåfører og ludrete norske damer i alle aldre og sivilstander🤢Aldri om dama mi får reise med den båten😤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #83 Del Skrevet 1. april 2024 On 3/4/2024 at 2:49 PM, AnonymBruker said: Ser ikke ned på de som bruker den som er fremkomstmiddel men så har du "white trash" menneskene som drikker fra de kommer på til de går av og er på "ferie". Anonymkode: b0ce9...5df Jeg går ut i fra at du har en en middels bra utdanningen og går rundt med prada skjerf og veske med store loger på, siden du er så høy på pæra at du omtaler enkelte mennesker som white trash. Anonymkode: c92bd...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. april 2024 #84 Del Skrevet 1. april 2024 Anonym11223344 skrev (8 timer siden): Nei, men Kielferga er gross🤢Bare kåte lastebilsjåfører og ludrete norske damer i alle aldre og sivilstander🤢Aldri om dama mi får reise med den båten😤 Trodde det stort sett var pensjonister som tok Kielferja jeg. Men hva vet jeg, jeg har ikke tatt den siden jeg var liten på 80-tallet, da sammen med foreldrene mine, onkelen og tanta mi. Men har inntrykk at det er mange pensjonistpar som reiser på sånne turer. Synd du ikke stoler på dama di da… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå