Blåttvann Skrevet 5. mars 2024 #101 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Wtf? Og forskjellen på å bli sammen med en mann, om du har en 5-åring, er…? Anonymkode: ac8f0...6bb Eh, som jeg skriver, at 5-åringen kan si i fra om seksuelle overgrep. Uttraykke seg. En baby som blir misbrukt kan ikke det.
Maleficenta Skrevet 5. mars 2024 #102 Skrevet 5. mars 2024 Blåttvann skrev (14 minutter siden): Eh, som jeg skriver, at 5-åringen kan si i fra om seksuelle overgrep. Uttraykke seg. En baby som blir misbrukt kan ikke det. Men selv om 5 åringen kan si fra så har vel skaden alt skjedd...
Blåttvann Skrevet 5. mars 2024 #103 Skrevet 5. mars 2024 Maleficenta skrev (15 minutter siden): Men selv om 5 åringen kan si fra så har vel skaden alt skjedd... Absolutt! Men det starter oftest i det små, sjeldent det er fullbyrdig voldtekt til å begynne med. Som mor kan man se at kroppsspråket til barnet forandrer seg osv.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #104 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 10.22): Vi begge er norske og fra samme sted så nei... Anonymkode: 13913...a89 Jeg møtte mannen min da yngste var1.5 år. Vi har vært gift I mange år. Anonymkode: d1210...9d8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #105 Skrevet 6. mars 2024 Nå har jeg barn selv, så noen voldtektsmann er jeg ikke... og utfra hva jeg leser ut fra enkelte kommentarer her så er det svært få av dere sin har levd en stund og som har helt absurde erfaringer med andre personer. Var på date med henne på mandag. Gikk bra det. Fikk pratet om alt vi begge tenker på. Å vil tro alt løser seg etterhvert 😊 vi har det fint når vi sees og har mye av de samme erfaringene i livet. 😊 Anonymkode: 13913...a89 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #106 Skrevet 6. mars 2024 Dette høres kjempekoselig ut. Hun er i en fase hvor hun er åpen, sårbar og mer seg selv enn noen andre gang i livet. Og nå vil hun bruke denne fasen på å bli kjent med deg. Det åpner for et dypt, intimt og livslangt forhold. En baby er så nært livet som det er mulig å komme, og jeg tror det er enklere å være med fra starten enn å date en med et eldre barn. Omfavn det du kan få i livet. Har venninner med fantastiske stefedre som kom inn i livet deres på den måten, og som selv hadde stor glede av barna langt inn i pensjonsalderen sin. Alle forelskelser er et eventyr, og dette er en dame du har villet ha lenge. Kjærlighet er nettopp rosa skyer, håp og tro. Det handler ikke om å bli lavmåling, triviell og hverdagslig og henge seg opp i en slags milimeterrettferdighet. La gubbene som bare vil fostre sitt eget avkom og ser på kvinner med barn som avskum leve sitt eget stusselige liv, og fyll ditt med magi. Anonymkode: 9a0cf...b85
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #107 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 19.40): Og jeg synes det er fantastisk med kvinner som stiller på døra di når de får beskjed om det, med en pizza og en sixpack under armen, gir deg en blowjob, og sier "kos deg med kampen!" før de drar igjen. Hva det har med selvrespekt å gjøre er mer uklart. Anonymkode: a1352...82c Fader for et stusselig liv du har. Anonymkode: 9a0cf...b85 2 1
Topsi Skrevet 7. mars 2024 #108 Skrevet 7. mars 2024 Blåttvann skrev (På 5.3.2024 den 23.43): Eh, som jeg skriver, at 5-åringen kan si i fra om seksuelle overgrep. Uttraykke seg. En baby som blir misbrukt kan ikke det. Nå ble da ts forelsket i henne før han visste hun var gravid, så han er ikke på leit etter en unge å voldta, makan til diskusjon! AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 6.47): Nå har jeg barn selv, så noen voldtektsmann er jeg ikke... og utfra hva jeg leser ut fra enkelte kommentarer her så er det svært få av dere sin har levd en stund og som har helt absurde erfaringer med andre personer. Var på date med henne på mandag. Gikk bra det. Fikk pratet om alt vi begge tenker på. Å vil tro alt løser seg etterhvert 😊 vi har det fint når vi sees og har mye av de samme erfaringene i livet. 😊 Anonymkode: 13913...a89 Så bra❤ håper dere får et godt liv sammen med alle barna dere har, på vei, og evt i fremtiden,.selv om det er tidlig enda, Lykke til 🥰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå