AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #81 Skrevet 4. mars 2024 Topsi skrev (2 minutter siden): Jeg tenker helt motsatt, jeg synes det er fantastisk med menn som forelsker seg i noen, selv om de har en historie, som er villig til å være bonusfar for et barn fordi de elsker mor. Mener du f eks kronprins Håkon ikke har selvrespelt f.eks?Har tusen ganger mer respekt for menn som ts enn menn som driter i egne unger, og de er det mange av Og jeg synes det er fantastisk med kvinner som stiller på døra di når de får beskjed om det, med en pizza og en sixpack under armen, gir deg en blowjob, og sier "kos deg med kampen!" før de drar igjen. Hva det har med selvrespekt å gjøre er mer uklart. Anonymkode: a1352...82c 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #82 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Prøver å se for meg å skulle kjøre dama mi til sykehuset fordi hun skal føde et barn hun har laget med en annen fyr… Selv dagens "menn", som er renset fullstendig ren for all selvrespekt, burde da få en emmen følelse av at det er noe galt med denne situasjonen? Eller er vi blitt så gjennomført cuck som samfunn at menn ikke lenger bryr seg om hvem som er far til barna damene deres føder? Anonymkode: a1352...82c Gjør jo det med sæddonor også. Dama føder jo ikke ditt barn. Enkelte synes det er helt ok Anonymkode: e81aa...cfa 2
Topsi Skrevet 4. mars 2024 #83 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og jeg synes det er fantastisk med kvinner som stiller på døra di når de får beskjed om det, med en pizza og en sixpack under armen, gir deg en blowjob, og sier "kos deg med kampen!" før de drar igjen. Hva det har med selvrespekt å gjøre er mer uklart. Anonymkode: a1352...82c Du om det 2 1
Sansx Skrevet 4. mars 2024 #84 Skrevet 4. mars 2024 Topsi skrev (12 minutter siden): Jeg tenker helt motsatt, jeg synes det er fantastisk med menn som forelsker seg i noen, selv om de har en historie, som er villig til å være bonusfar for et barn fordi de elsker mor. Mener du f eks kronprins Håkon ikke har selvrespelt f.eks?Har tusen ganger mer respekt for menn som ts enn menn som driter i egne unger, og de er det mange av Jeg kunne ikke vært mer enig. TS virker som en bra person og jeg håper han ikke hører på de negative her. Følg hjertet. 6 2
Nowayback Skrevet 4. mars 2024 #85 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 19.28): Hadde du datert ei som er gravid? Hvorfor? Hvorfor ikke? Er blitt kjent med en fantastisk dame (har vist av henne i mange år men har aldri passet inn i livet vårt å bli kjent tidligere) hun har en snart voksen sønn og venter barn med sin x kjæreste. Jeg bare et så usikker hva jeg vil med det her, jeg har tenårings barn selv. Men kanskje noen har noen råd på veien? Anonymkode: 13913...a89 Det ville vært fullstendig uaktuelt i 99 % av tilfellene. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #86 Skrevet 4. mars 2024 Nei. Vil ikke ha barn og har absolutt ingen interesse for dem generelt. Ville bare vært trist for barnet. H*n trenger en god rollemodell, og det er ikke meg. Anonymkode: a640d...a2a 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #87 Skrevet 4. mars 2024 Hun må virkelig være en skikkelig dame med stor D. Om du føler hun er den rette, så kjør på! Jeg opplevde faktisk en mann som prøvde seg på meg da jeg gikk gravid (jeg var ikke singel), jeg tenkte da at han var blind som ikke så den store magen. Eventuelt veldig rare seksuelle preferanser. Anonymkode: 219ff...2dc
Gjest Margo Skrevet 4. mars 2024 #88 Skrevet 4. mars 2024 Jeg hadde skygget banen om en mann ventet barn med en annen kvinne - samtidig som han var på jakt etter noen..for meg blir det altfor ustabilt og en karakterbrist..hvem planlegger å få barn med noen de har et ikke-fungerende forhold til? Ustabile personer.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #89 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun må virkelig være en skikkelig dame med stor D. Om du føler hun er den rette, så kjør på! Jeg opplevde faktisk en mann som prøvde seg på meg da jeg gikk gravid (jeg var ikke singel), jeg tenkte da at han var blind som ikke så den store magen. Eventuelt veldig rare seksuelle preferanser. Anonymkode: 219ff...2dc Her er det ikke den seksuelle preferansen, da hun generelt er en veldig pen og attraktiv dame utenom graviditet også. Vi er jo fra samme bygd så har da lagt merke til henne siden vi var relativt unge men livet vprt gikk hver våre veier frem til vi treftes ihjen nå nylig. Å da måtte jeg bare spørre henne om hun ville bli med på en date. Det var under daten hun fortalte at hun var gravid, kunne ikke se det på henne da (5mnd) men nå har hun fått en gravid mage (6mnd) Forde om en gravid dame er veldig sexy, så er det nok det den mannen som viste interesse for deg også synes. Det er faktisk veldig vanlig d, dere har en helt annen tiltrekning som gravide. 😊 Anonymkode: 13913...a89 3
Stratos85 Skrevet 4. mars 2024 #90 Skrevet 4. mars 2024 Vera skrev (1 minutt siden): Jeg hadde skygget banen om en mann ventet barn med en annen kvinne - samtidig som han var på jakt etter noen..for meg blir det altfor ustabilt og en karakterbrist..hvem planlegger å få barn med noen de har et ikke-fungerende forhold til? Ustabile personer. Nå vet du jo ikke hvorfor det ble slutt mellom de? Og hva vet vel du om de planla å bli gravide? Kanskje hun ikke fant ut hun var gravid før hun hadde flyttet ut fra sin samboer og var kommet for langt i svangerskapet? Vi må vøre forsiktig med å dømme hva som skjer i andres liv. For noen ganger tar livet en annen vending enn planen... 3
Gjest Margo Skrevet 4. mars 2024 #91 Skrevet 4. mars 2024 Stratos85 skrev (1 minutt siden): Nå vet du jo ikke hvorfor det ble slutt mellom de? Og hva vet vel du om de planla å bli gravide? Kanskje hun ikke fant ut hun var gravid før hun hadde flyttet ut fra sin samboer og var kommet for langt i svangerskapet? Vi må vøre forsiktig med å dømme hva som skjer i andres liv. For noen ganger tar livet en annen vending enn planen... Ja det er jeg fullstendig klar over..men for meg hadde det vært uaktuelt. Det hadde også vært uaktuelt å date om jeg var singel og gravid - jeg hadde konsentrert meg om å lage en trygg base for barnet som blir født inn i en verden med 2 hjem..ikke random menn. Det hadde i utgangspunktet vært uaktuelt for meg å føde et barn om jeg var singel..
Hannah80 Skrevet 4. mars 2024 #92 Skrevet 4. mars 2024 Vera skrev (3 minutter siden): Ja det er jeg fullstendig klar over..men for meg hadde det vært uaktuelt. Det hadde også vært uaktuelt å date om jeg var singel og gravid - jeg hadde konsentrert meg om å lage en trygg base for barnet som blir født inn i en verden med 2 hjem..ikke random menn. Det hadde i utgangspunktet vært uaktuelt for meg å føde et barn om jeg var singel.. Noen kvinner klarer jo ikke å være single i fem minutter engang😉 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #93 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Javel? Jeg fant ut jeg var gravid etter 1 måned, forholdet tok slutt en måned etterpå, så fikk jeg ny kjæreste 4 måneder etter dette igjen, så nei, 5 - 6 måneder er ikke kort tid, og det var ikke vanskelig å finne en mann som var interessert i både meg og min voksende mage. Hadde opptil flere interesserte, men kun 1 jeg gikk videre med... Anonymkode: 88b00...e68 😂 Anonymkode: 78e36...56a 1
Blåttvann Skrevet 4. mars 2024 #94 Skrevet 4. mars 2024 Jeg synes du virker som en snill og god mann jeg TS. Men som kvinne som har opplevd litt av hvert hadde jeg vært ekstremt redd for å treffe på en pedo. Perfekt å bli sammen med en gravid kvinne hvis man har sånne preferanser. Å bli sammen med en mann som ikke er far til ens barn, flytte sammen... hadde ikke turt det før barnet hadde fått opplæring i hva å bestemme over sin egen kropp betyr og den kunne uttrykke seg verbalt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #95 Skrevet 5. mars 2024 Gravid er sexy, men deal breaker når det gjelder forhold for meg. Tiden etter fødsel går 100% barnet de første åra, og jeg trenger ikke ei dame som ikke gir meg oppmerksomhet. Skal jeg bruke min tid på å oppfostre en annen manns barn, så blir det kanskje slutt etter noen år? Nei takk. Neste! Anonymkode: 7fcb5...e06 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #96 Skrevet 5. mars 2024 "Gravid er sexy"… hva faen er det som foregår? Nei, gravid er ikke sexy. Og gravid med en annen mann er bortimot så langt unna sexy som det er mulig å komme, hvis du ikke er totalt blottet for selvrespekt. Da er du rett og slett en cuck. Altså… hva i helvete er det som skjer? 😳 Anonymkode: a1352...82c 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #97 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 19.46): Hvordan kan du si at dere har livet på stell ellers i livet? Hun er gravid med en annen manns barn, og du spør hvilke tanker vi har om dette... Det er så langt fra "livet på stell" jeg kan tenke meg.. Anonymkode: 6f000...99f Du er helt på jordet eller et ekko fra 1800-tallet. Voksne folk med fast jobb og bolig, god helse og relasjoner til egne barn, er mer enn mange andre har. Å være gravid utenfor ekteskap uten å være sammen med barnefar er ikke lenger «uløkka». Ts, du får vurdere hvor mye xen vil være involvert i eget barn og om det - fravær eller involvering - funker for deg. Med raushet og trygghet på seg selv kommer man langt. Anonymkode: ac8f0...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #98 Skrevet 5. mars 2024 Blåttvann skrev (23 timer siden): Jeg synes du virker som en snill og god mann jeg TS. Men som kvinne som har opplevd litt av hvert hadde jeg vært ekstremt redd for å treffe på en pedo. Perfekt å bli sammen med en gravid kvinne hvis man har sånne preferanser. Å bli sammen med en mann som ikke er far til ens barn, flytte sammen... hadde ikke turt det før barnet hadde fått opplæring i hva å bestemme over sin egen kropp betyr og den kunne uttrykke seg verbalt. Wtf? Og forskjellen på å bli sammen med en mann, om du har en 5-åring, er…? Anonymkode: ac8f0...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #99 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 19.28): Hvorfor oppretter du denne tråden når du allerede er skråsikker i ditt valg om å beholde henne? Jeg er kvinne og aldri i livet om jeg hadde ønsket en slik skjebne for en av mine sønner. For en av mine sønne rå gå inn i forhold med en kvinne som er gravid med en annen manns barn... Uff og æsj, utrolig sært og verdig en såpeopera 😵💫 Anonymkode: c781a...739 Om din sønn er lykkelig er mindre viktig? Anonymkode: ac8f0...6bb 2
RockyRose Skrevet 5. mars 2024 #100 Skrevet 5. mars 2024 Min første tanke er nei. For det første blir ho aleinemamma. For sjølv om faren er engasjert, så skal babyen vere fleire år før det er anbefalt med delt samvær. Å gå inn i ein datingafase rett før fødsel, nyfødtfasen, våkenetter, ammetåke osv kan umulig vere ein god idé. For det andre risikera du å bli glad i dama og babyen, for så å ha null rettighetar ved brudd(ja, det kan ein sei uansett så lenge det er barn involvert, men det er noko anna når du er med frå starten av). Det kan bli mykje styr mellom deg, dama og exen... The list goes on. Eg har ei bekjent som vart gravid med ein som ikkje ville ha noko med babyen å gjer. Ho blei sambuar i ca 2 år med ein annan medan ho gjekk gravid, også gjorde ho det slutt. Fekk ny kjæreste etter ca 1 år, og han(altså tredje mannen i babyens liv) blir no sett på som faren. Så alt kan skje 🙈 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå