AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #41 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er i hvert fall effektiv. Pult på seg et barn og hoppet over til ny mann i løpet av få måneder. Lukter en happy ending på lang vei her…. Anonymkode: 78e36...56a Du har hoppet elegant over TS sine ord om at HUN ikke var på leit etter noen. Anonymkode: 29dd2...696 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #42 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva vet du om dette? Iløpet av få måneder, hva er få måneder? Sier du det om alle som har et brudd og i tilegg er gravid men sin tidligere partner? Anonymkode: 13913...a89 Ja det sier jeg om alle som i løpet av max 9 mnd klarer å bli gravid, gjøre slutt med barnefar og rekke å finne seg en ny. Skjønner raskt hvor fokuset ligger da. Anonymkode: 78e36...56a 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #43 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har hoppet elegant over TS sine ord om at HUN ikke var på leit etter noen. Anonymkode: 29dd2...696 Det har absolutt ingenting å si. Effektiviteten er det ingenting å si på. Anonymkode: 78e36...56a 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #44 Skrevet 4. mars 2024 Har de lyst har de lov. Har ei i familien som hadde lignende situasjon, de har vært gift i 50 år nå og fått felles barn senere. Anonymkode: e6204...2ad 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #45 Skrevet 4. mars 2024 Jaja. Det er jo kjekt at visse typer menn blir snappet opp av gravide. Ellers hadde Ts sikkert vært singel lenge. Anonymkode: c9836...318 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #46 Skrevet 4. mars 2024 Vil tro at eksen, barnets far også kommer til å være involvert her. Er det noe du ønsker....det blir 5te hjul på vogna, enten fra den enen eller andre siden. Vil hun forvente at du stiller opp som om du er pappaen i hverdagen, gitt at dere blir/er sammen? Du skal være ganske sikker før du går inn i noe her, men ønsker deg lykke til uansett hva utfallet blir. Anonymkode: e4966...6fd
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #47 Skrevet 4. mars 2024 Dette må være trolletråd? Hvis ikke, drasse på ei gravid dame med en annen sitt barn, med et hypotetisk håp om at dere får det fint sammen en eller annen gang frem i tid? Bedre (og billigere) å tippe i lotto Anonymkode: 53072...405 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #48 Skrevet 4. mars 2024 Er hun utlending, ts? Da er det i så fall garantert noe opphold / familiegjenforenings taktikk ute og går. LØP! Anonymkode: 53072...405
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #49 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er hun utlending, ts? Da er det i så fall garantert noe opphold / familiegjenforenings taktikk ute og går. LØP! Anonymkode: 53072...405 Vi begge er norske og fra samme sted så nei... Anonymkode: 13913...a89 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #50 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Dette må være trolletråd? Hvis ikke, drasse på ei gravid dame med en annen sitt barn, med et hypotetisk håp om at dere får det fint sammen en eller annen gang frem i tid? Bedre (og billigere) å tippe i lotto Anonymkode: 53072...405 Nå var det ikke hun som var på leit. Det var jeg som inviterte henne på date. Og hun hadde da vært singel i 5 mnd. Det handler ikke om å drasse på noen. Vi er begge voksne mennesker med jobb og et liv ellers, ikke normalt å drasse på hverandre da. Anonymkode: 13913...a89 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #51 Skrevet 4. mars 2024 Dere kjærlighets relasjon mellom hverandre er over. og det handler ikke om å være 5te hjulet på vogna. Jeg har også barn fra før av, men har aldri hatt følelsen av at hver de jeg har vært sammen med eller jeg selv noen gang har vært 5te hjulet på vogna. Anonymkode: 13913...a89
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #52 Skrevet 4. mars 2024 Veldig mange på KG som sitter med Incel lignende holdninger angående kvinner med barn. Jeg tenker at du TS kjenner denne kvinnen langt bedre enn noen andre her og har derfor mye bedre forutsetninger til å vite hva bakgrunnen til denne kvinnen er og hvorfor det ble slutt med barnefar. Samt hvor mye barnefar kommer til å være i bildet. Hvis du virkelig liker denne kvinnen og er sikker på at hun liker deg tilbake så får dere vel bare prøve. Diskuter hvor mye du er villig til å stille opp og hvor mye ansvar hun vil at du skal ta. Som nevnt over så trenger det ikke være alt eller ingenting. Anonymkode: 575dd...44b 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #53 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jaja. Det er jo kjekt at visse typer menn blir snappet opp av gravide. Ellers hadde Ts sikkert vært singel lenge. Anonymkode: c9836...318 Nå handler ikke dette pm hvri lenge noen av oss har vært singel. Jeg selv har eget hus, barn fra før og jobb. Hun har også eget hus, barn fra før av og Jobb. Anonymkode: 13913...a89 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #54 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig mange på KG som sitter med Incel lignende holdninger angående kvinner med barn. Jeg tenker at du TS kjenner denne kvinnen langt bedre enn noen andre her og har derfor mye bedre forutsetninger til å vite hva bakgrunnen til denne kvinnen er og hvorfor det ble slutt med barnefar. Samt hvor mye barnefar kommer til å være i bildet. Hvis du virkelig liker denne kvinnen og er sikker på at hun liker deg tilbake så får dere vel bare prøve. Diskuter hvor mye du er villig til å stille opp og hvor mye ansvar hun vil at du skal ta. Som nevnt over så trenger det ikke være alt eller ingenting. Anonymkode: 575dd...44b Ja vi skal treffes idag. Og da skal jeg fortelle litt hva jeg tenker og føler. Veldig mange uerfarne svarere her i KG. Som kanskje ikke helt forstår at livet skjer fra tid til annen. Anonymkode: 13913...a89 3 1
TomSawyer Skrevet 4. mars 2024 #55 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja vi skal treffes idag. Og da skal jeg fortelle litt hva jeg tenker og føler. Veldig mange uerfarne svarere her i KG. Som kanskje ikke helt forstår at livet skjer fra tid til annen. Anonymkode: 13913...a89 Ja noen ganger kommer en til et veikryss. Hun er gravid med en annen manns barn med alt det innebærer, velg rett for det her kan ende opp med mye smerte.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #56 Skrevet 4. mars 2024 Stikk, ikke vær en patetisk simp. Anonymkode: df8ff...9c0 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #57 Skrevet 4. mars 2024 TomSawyer skrev (13 minutter siden): Ja noen ganger kommer en til et veikryss. Hun er gravid med en annen manns barn med alt det innebærer, velg rett for det her kan ende opp med mye smerte. Tror ikke smerten er at hun venter barn med en annen. Jeg har barn fra før av jeg å. Og hun har det fra før av og. Livet er ikke over forde om man får barn. Anonymkode: 13913...a89 2
TomSawyer Skrevet 4. mars 2024 #58 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke smerten er at hun venter barn med en annen. Jeg har barn fra før av jeg å. Og hun har det fra før av og. Livet er ikke over forde om man får barn. Anonymkode: 13913...a89 Hvis det her funker kommer du til å bli småbarnpappa på kvinnens nåde. Masse slit og du vil knytte bånd med et barn du plutselig aldri får se igjen, ever.. Jeg hadde aldri gjort det.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #59 Skrevet 4. mars 2024 TomSawyer skrev (1 time siden): Hvis det her funker kommer du til å bli småbarnpappa på kvinnens nåde. Masse slit og du vil knytte bånd med et barn du plutselig aldri får se igjen, ever.. Jeg hadde aldri gjort det. At du ikke ser gleden med å være stefar til et barn, sier jo mer om deg enn noe annet. Og vi er ikke der ennå at jeg er eller blir det. Det er jeg som har vist interesse for denne dama og ikke omvendt. Har vist av henne siden vi var relativt unge begge to. Anonymkode: 13913...a89 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #60 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stikk, ikke vær en patetisk simp. Anonymkode: df8ff...9c0 Simp? Anonymkode: 13913...a89 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå