AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #21 Skrevet 3. mars 2024 Bare for sex, ikke noe problem, men kan ikke se for meg at det kunne blitt noe seriøst av det. Anonymkode: a8c3c...633 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #22 Skrevet 3. mars 2024 Storebroren min ble sammen med ei som var gravid, barnets biologiske far stakk av med en gang han fant ut at hun var gravid. Broren min tok seg av jentungen i flere år som om hun var hans egen, deretter kom exen tilbake og ville ha en sjanse på nytt, og broren min ble dumpet fordi moren ville gi den biologiske far en sjanse (biologiske far stakk av igjen etter 2 måneder) og min bror fikk beskjed om at han ikke kunne få se jentungen igjen, siden han bare var hennes samboer så hadde han ingen rett til det heller så han fikk aldri se hun igjen og det knuste han helt.. Dette var 10+ år siden og han er ennå ikke helt over det. Anonymkode: d2a1b...d03 2 11 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #23 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Storebroren min ble sammen med ei som var gravid, barnets biologiske far stakk av med en gang han fant ut at hun var gravid. Broren min tok seg av jentungen i flere år som om hun var hans egen, deretter kom exen tilbake og ville ha en sjanse på nytt, og broren min ble dumpet fordi moren ville gi den biologiske far en sjanse (biologiske far stakk av igjen etter 2 måneder) og min bror fikk beskjed om at han ikke kunne få se jentungen igjen, siden han bare var hennes samboer så hadde han ingen rett til det heller så han fikk aldri se hun igjen og det knuste han helt.. Dette var 10+ år siden og han er ennå ikke helt over det. Anonymkode: d2a1b...d03 Hvis han var så cuck at han overtok en dame med en annen manns avkom i magen, da var han vel også cuck nok til å flytte inn med henne igjen etter at barnets far var ferdig med henne for andre gang? Anonymkode: a1352...82c 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #24 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Storebroren min ble sammen med ei som var gravid, barnets biologiske far stakk av med en gang han fant ut at hun var gravid. Broren min tok seg av jentungen i flere år som om hun var hans egen, deretter kom exen tilbake og ville ha en sjanse på nytt, og broren min ble dumpet fordi moren ville gi den biologiske far en sjanse (biologiske far stakk av igjen etter 2 måneder) og min bror fikk beskjed om at han ikke kunne få se jentungen igjen, siden han bare var hennes samboer så hadde han ingen rett til det heller så han fikk aldri se hun igjen og det knuste han helt.. Dette var 10+ år siden og han er ennå ikke helt over det. Anonymkode: d2a1b...d03 Huff det hørtes veldig trist ut 😖 her er der ubgeb plan om å ta fra far noe som helst forde om jeg evt innleder noe med mor. Har han har sine muligheter til å stille opp for barnet uren at det er en kjærlighets relasjon mellom de. Og som hun har sagt så er den type relasjon med far over, så må nok stole på det. Anonymkode: 13913...a89 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #25 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han var så cuck at han overtok en dame med en annen manns avkom i magen, da var han vel også cuck nok til å flytte inn med henne igjen etter at barnets far var ferdig med henne for andre gang? Anonymkode: a1352...82c Kan være mange årsaker til at sånt skjer. Mange sider har flere sider enn bare 1. Så vi skal ikke dømme andre utfra en side. Anonymkode: 13913...a89 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #26 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare for sex, ikke noe problem, men kan ikke se for meg at det kunne blitt noe seriøst av det. Anonymkode: a8c3c...633 En kommer langt med å se lenger enn sine seksuelle behov... livet er så mye mer enn bare sex.. Anonymkode: 13913...a89 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #27 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan kan du si at dere har livet på stell ellers i livet? Hun er gravid med en annen manns barn, og du spør hvilke tanker vi har om dette... Det er så langt fra "livet på stell" jeg kan tenke meg.. Anonymkode: 6f000...99f De har trygg økonomi med fast jobb, eier bolig og er ellers lovlydige borgere uten rusproblemer eller andre psykiske sykdommer? DET er å ha livet på stell. Å lykkes i kjærlighetslivet eller ei har ingen betydning for om livet ellers er på stell. Selv om det selvsagt er tungt å bli singel når man er gravid. Og selv om mange ikke ville blitt kjæreste med en dame som er gravid med en annen manns barn, så er det ikke slik at han som eventuelt velger denne dama ikke har "livet på stell". Anonymkode: 41e21...e4e 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #28 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De har trygg økonomi med fast jobb, eier bolig og er ellers lovlydige borgere uten rusproblemer eller andre psykiske sykdommer? DET er å ha livet på stell. Å lykkes i kjærlighetslivet eller ei har ingen betydning for om livet ellers er på stell. Selv om det selvsagt er tungt å bli singel når man er gravid. Og selv om mange ikke ville blitt kjæreste med en dame som er gravid med en annen manns barn, så er det ikke slik at han som eventuelt velger denne dama ikke har "livet på stell". Anonymkode: 41e21...e4e Takk 😊 stemmer det 😊 Anonymkode: 13913...a89 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #29 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker barn, og synes det er koselig med barn, så et nytt knøtt hadde vært velkomment. Eneste som hadde satt stopper for mitt engasjement i dama hadde vært alvorlig ressursmangel og at det viste seg at det var dype konflikter mellom meg og henne. Anonymkode: 4fe93...973 Hva er det som er koselig med det, å ødelegge livet sitt, kroppen, økonomien, ferier og all fritid i 18 år? Anonymkode: 4bbff...01f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #30 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det som er koselig med det, å ødelegge livet sitt, kroppen, økonomien, ferier og all fritid i 18 år? Anonymkode: 4bbff...01f Du liker vel ikke barn du 😉 Anonymkode: 13913...a89 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #31 Skrevet 3. mars 2024 Hva haster sånn? Hvis hun er gravid med eksens barn er vel bruddet ganske ferskt og følelsene og livsendringene ganske store og pågående - dating nå virker som en dårlig idé. Bli kjent, bli venner, ta det rolig og gradvis. Det er litt tidlig å ta på seg stefar-rollen nå, det må ikke være alt eller ingenting. Anonymkode: f7cbe...619 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #32 Skrevet 4. mars 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: En kommer langt med å se lenger enn sine seksuelle behov... livet er så mye mer enn bare sex.. Anonymkode: 13913...a89 Hennes "datingverdi" på markedet har betraktelig gått ned når man er gravid eller har barn fra før. Sann er det for menn også, men ikke så mye som for en kvinne da kvinner gjerne er de som har bedt arbeid og tid med barnet. Jeg har selv ett barn og vet godt at i single og søkendes øyne så er min verdi på datingfronten ikke den samme som da jeg var barnløs. For meg er delt helt ok siden jeg ikke er interessert i å date, men for de som er ute og søker så kan det bety vanskeligere å finne noen som ser etter ett seriøst forhold (og ikke bare for sex siden det ikke er forpliktende. Med en gang man er seriøs så blir det x % mer arbeid med ett barn som ikke er ditt. Ønsker man å legge masse arbeid i noe slikt..) Anonymkode: 19957...95c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #33 Skrevet 4. mars 2024 Hun er i hvert fall effektiv. Pult på seg et barn og hoppet over til ny mann i løpet av få måneder. Lukter en happy ending på lang vei her…. Anonymkode: 78e36...56a 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #34 Skrevet 4. mars 2024 Følelser rår man ikke over, så det klart at man fint kan møte noen og date noen selv om kvinnen er gravid eller mannen venter barn med noen andre. Det er vel uansett ikke snakk om å flytte sammen, det er jo bare snakk om å date og kanskje etterhvert bli kjærester. Det du bør være obs på, er at det nok blir mye mindre tid og energi til deg etter at barnet blir født. Regner også med at eksen kommer til å være hos henne en del frem til barnet blir så stort at faren kan ha samvær alene. Men syns du sånne ting er helt greit, så kjør på. Anonymkode: ae5e5...96e 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #35 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hennes "datingverdi" på markedet har betraktelig gått ned når man er gravid eller har barn fra før. Sann er det for menn også, men ikke så mye som for en kvinne da kvinner gjerne er de som har bedt arbeid og tid med barnet. Jeg har selv ett barn og vet godt at i single og søkendes øyne så er min verdi på datingfronten ikke den samme som da jeg var barnløs. For meg er delt helt ok siden jeg ikke er interessert i å date, men for de som er ute og søker så kan det bety vanskeligere å finne noen som ser etter ett seriøst forhold (og ikke bare for sex siden det ikke er forpliktende. Med en gang man er seriøs så blir det x % mer arbeid med ett barn som ikke er ditt. Ønsker man å legge masse arbeid i noe slikt..) Anonymkode: 19957...95c Nå har jeg og hun barn fra før av da så dette barnet er ikke først for noen av oss.. Anonymkode: 13913...a89 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #36 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hun er i hvert fall effektiv. Pult på seg et barn og hoppet over til ny mann i løpet av få måneder. Lukter en happy ending på lang vei her…. Anonymkode: 78e36...56a Hva vet du om dette? Iløpet av få måneder, hva er få måneder? Sier du det om alle som har et brudd og i tilegg er gravid men sin tidligere partner? Anonymkode: 13913...a89 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #37 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva vet du om dette? Iløpet av få måneder, hva er få måneder? Sier du det om alle som har et brudd og i tilegg er gravid men sin tidligere partner? Anonymkode: 13913...a89 Hunnene blant homo sapiens går gravid i 9 måneder… så det begrenser seg selv. Anonymkode: a1352...82c 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #38 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hunnene blant homo sapiens går gravid i 9 måneder… så det begrenser seg selv. Anonymkode: a1352...82c Så du mener 9 mnd er få mnd? I min verden skjer det ganske mye iløpet av 9 mnd om det er gravidit eller andre livshendelser... Anonymkode: 13913...a89
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #39 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du mener 9 mnd er få mnd? I min verden skjer det ganske mye iløpet av 9 mnd om det er gravidit eller andre livshendelser... Anonymkode: 13913...a89 Du oppdager sjelden at du er gravid før 1-2 måneder er gått. Og det er vel relativt lite aktuelt for de fleste å starte dating fra 7. måned av. Så ja, "maksimalt 5 til 6" kan vel anses som relativt få? Du skjønte ikke det? 😆 Anonymkode: a1352...82c 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #40 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Storebroren min ble sammen med ei som var gravid, barnets biologiske far stakk av med en gang han fant ut at hun var gravid. Broren min tok seg av jentungen i flere år som om hun var hans egen, deretter kom exen tilbake og ville ha en sjanse på nytt, og broren min ble dumpet fordi moren ville gi den biologiske far en sjanse (biologiske far stakk av igjen etter 2 måneder) og min bror fikk beskjed om at han ikke kunne få se jentungen igjen, siden han bare var hennes samboer så hadde han ingen rett til det heller så han fikk aldri se hun igjen og det knuste han helt.. Dette var 10+ år siden og han er ennå ikke helt over det. Anonymkode: d2a1b...d03 Mens ei av mine venninner fikk en ny kjæreste etter å ha gått gjennom stygt brudd, abortpress og trusler fra eksen som kom ut av det blå (han var plutselig ikke klar for å bli pappa likevel, etter flere måneder med prøving, snakk om giftemål og så videre). Hun avviste den nye mannen, strittet imot, men følelser tok overhånd etter hvert. De er i dag gift på sekstende året og har to felles barn. Anonymkode: 29dd2...696 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå