AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Hadde du datert ei som er gravid? Hvorfor? Hvorfor ikke? Er blitt kjent med en fantastisk dame (har vist av henne i mange år men har aldri passet inn i livet vårt å bli kjent tidligere) hun har en snart voksen sønn og venter barn med sin x kjæreste. Jeg bare et så usikker hva jeg vil med det her, jeg har tenårings barn selv. Men kanskje noen har noen råd på veien? Anonymkode: 13913...a89 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Jeg liker barn, og synes det er koselig med barn, så et nytt knøtt hadde vært velkomment. Eneste som hadde satt stopper for mitt engasjement i dama hadde vært alvorlig ressursmangel og at det viste seg at det var dype konflikter mellom meg og henne. Anonymkode: 4fe93...973 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg liker barn, og synes det er koselig med barn, så et nytt knøtt hadde vært velkomment. Eneste som hadde satt stopper for mitt engasjement i dama hadde vært alvorlig ressursmangel og at det viste seg at det var dype konflikter mellom meg og henne. Anonymkode: 4fe93...973 Vi har ingen konflikter heldighvis 😊 og føler jeg er engasjert, men synes det er vanskelig å vite hvor mye jeg skal engasjere meg. Vi er begge i slutten av 30 årene så vi har alt på stell i livet ellers 😊 Anonymkode: 13913...a89 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 Hvordan kan du si at dere har livet på stell ellers i livet? Hun er gravid med en annen manns barn, og du spør hvilke tanker vi har om dette... Det er så langt fra "livet på stell" jeg kan tenke meg.. Anonymkode: 6f000...99f 19 8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan du si at dere har livet på stell ellers i livet? Hun er gravid med en annen manns barn, og du spør hvilke tanker vi har om dette... Det er så langt fra "livet på stell" jeg kan tenke meg.. Anonymkode: 6f000...99f Vi begge har hus, jobb og bil. Forde om kjærlighets livet tar slutt iløpet v en graviditet så betyr jo ikke det at man ikke har ting på stell så lenge en ellers har det man trenger. Vet ikke helt hva du mener med stell? Anonymkode: 13913...a89 12
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #6 Skrevet 3. mars 2024 Hva i alle dager er det som driver en gravid dame til å lete etter en ny kjæreste egentlig... Penger? En fyr som skal gjøre jobber for henne? Anonymkode: 1ecf7...70d 13 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #7 Skrevet 3. mars 2024 Nå må du gi faen, TS. Så desperat er du ikke, at du gidder å date ei som er fylt opp med andre sitt avkom mens du dater? Med mindre du har gravid fetisj eller cuckold greier på gang. Du sier at du har de materialistiske tingene på stell. Vel, da finner du ei som IKKE er gravid og som ikke fører til stress den nærmeste tiden hvor både en nyfødt og en annen mann er involvert og den kvinnen kan du finne enten i Norge eller UTENFOR Norge. Utvid horisonten, sier jeg bare. Herre min at du i det hele tatt vurderer situasjonen som den er. Du burde løpt for lenge siden. Anonymkode: a73c5...6f1 6 2 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #8 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva i alle dager er det som driver en gravid dame til å lete etter en ny kjæreste egentlig... Penger? En fyr som skal gjøre jobber for henne? Anonymkode: 1ecf7...70d Hun var ikke på jakt etter noe. Var jeg som inviterte henne på date når vi traff på hverandre Anonymkode: 13913...a89 4 6
KallePils Skrevet 3. mars 2024 #9 Skrevet 3. mars 2024 På absolutt ingen som helst tenkelig måte. Full stopp. 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #10 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå må du gi faen, TS. Så desperat er du ikke, at du gidder å date ei som er fylt opp med andre sitt avkom mens du dater? Med mindre du har gravid fetisj eller cuckold greier på gang. Du sier at du har de materialistiske tingene på stell. Vel, da finner du ei som IKKE er gravid og som ikke fører til stress den nærmeste tiden hvor både en nyfødt og en annen mann er involvert og den kvinnen kan du finne enten i Norge eller UTENFOR Norge. Utvid horisonten, sier jeg bare. Herre min at du i det hele tatt vurderer situasjonen som den er. Du burde løpt for lenge siden. Anonymkode: a73c5...6f1 Nå har jeg vært gjennom dette med barn før så er ikke fremmed og jeg vet hva det går i når det er en annen forelder enn meg selv. Anonymkode: 13913...a89 2 3 1
SmithID Skrevet 3. mars 2024 #11 Skrevet 3. mars 2024 Om hun er fantastisk så går det vel fint. Men en baby tar mye tid, og vil kreve en del av deg og. Ikke nødvendigvis fordi du skal være pappa, men fordi babyen krever så mye av henne de første årene. Så lenge du har rett innstilling og bretter opp ermene, så for all del, kjør på! Kanskje dette er fremtiden din! 7
svartkatt Skrevet 3. mars 2024 #12 Skrevet 3. mars 2024 Bare vær ærlig om hva du vil, eller ikke vet hva du vil.. 3
miss summers Skrevet 3. mars 2024 #13 Skrevet 3. mars 2024 Uff denne er vanskelig. Du må finne ut om dette er noe du kan leve med. Barnet er potensielt 100% hos henne. Og det er mange år. Hva vil DU? 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #14 Skrevet 3. mars 2024 SmithID skrev (3 minutter siden): Om hun er fantastisk så går det vel fint. Men en baby tar mye tid, og vil kreve en del av deg og. Ikke nødvendigvis fordi du skal være pappa, men fordi babyen krever så mye av henne de første årene. Så lenge du har rett innstilling og bretter opp ermene, så for all del, kjør på! Kanskje dette er fremtiden din! Ja det er jo det. Får prate litt med henne 😊 Anonymkode: 13913...a89
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #15 Skrevet 3. mars 2024 svartkatt skrev (3 minutter siden): Bare vær ærlig om hva du vil, eller ikke vet hva du vil.. Ja må nok prate litt med henne 😊 Anonymkode: 13913...a89
TomSawyer Skrevet 3. mars 2024 #16 Skrevet 3. mars 2024 Absolutt ikke tenkelig på noen som helst måte. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #17 Skrevet 3. mars 2024 miss summers skrev (3 minutter siden): Uff denne er vanskelig. Du må finne ut om dette er noe du kan leve med. Barnet er potensielt 100% hos henne. Og det er mange år. Hva vil DU? Sant d ja 😊 Anonymkode: 13913...a89
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #18 Skrevet 3. mars 2024 Om dere blir serriøse, boende sammen osv så blir det jo småbarns periode på deg også. Du blir jo en stor del av hverdagen til dette lille barnet. Så du må vite sikkert, barnas velvære og gode trygge omgivelser er viktig. SÅ ikke gi barnemor ekstra stress hvertfall. Anonymkode: 35fd7...452 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #20 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om dere blir serriøse, boende sammen osv så blir det jo småbarns periode på deg også. Du blir jo en stor del av hverdagen til dette lille barnet. Så du må vite sikkert, barnas velvære og gode trygge omgivelser er viktig. SÅ ikke gi barnemor ekstra stress hvertfall. Anonymkode: 35fd7...452 Det er sant. Viktig d 😊 Anonymkode: 13913...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå