Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tja, så jeg skal altså få lyst på en mann med beskjedent utstyr som disser meg fordi jeg har fått barna jeg ønsker meg og opplevd kjærlighet i livet før fylte 50-år? Nope, da oppfyller jeg faktisk ingen av kriteriene dine.  Og jeg er slett ikke sikker på at du hadde vært verdt å vente på og spare seg for i et halvt hundreår. Hvor lever du, under ei tue?

Anonymkode: c1002...185

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Din tråd? Har du to brukere i samme tråd?

Anonymkode: 30221...d51

Er vel ikke helt uvanlig at folk har flere brukere for å backe opp hverandre. Men her røpa jo vedkommende seg ganske elegant 🤣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Finnes det ordentlige damer

Nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Herregud så mange sure, bitre megger det var her da 😄

Dette er 2024: Er du overrasket? 😄

AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (4 minutter siden):

Nei.

Jeg synes du sa tidligere at eldre damer var en helt annen type enn yngre damer. Har gamlemor brukt deg til sex og stukket, altså?

Anonymkode: b5bfd...94b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi finnes. Men vi gidder ikke sånne menn som deg.

Anonymkode: ea2d7...564

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg synes du sa tidligere at eldre damer var en helt annen type enn yngre damer. Har gamlemor brukt deg til sex og stukket, altså?

Anonymkode: b5bfd...94b

Hehe, nja… i så fall holder jeg vel med henne i det. 😄

Smoke ‘em if you got ‘em. Hva annet kan du gjøre?

Men jeg tviler vel litt på at det er så mange single damer der ute av det gode gamle slaget. Så får vi heller være åpen for diskusjon om hvor godt det slaget egentlig var.

Tipper uansett fortsatt at Berit (64) i sin tid var litt bedre enn Ida Amalie (25) er i dag.

Skrevet

Jeg håper det er sånn at det finnes damer med (høy) sexlyst etter passerte 50. Men har jo lært av min ex at jeg var heldig for vi hadde mye oftere sex enn hennes venninner med sine respektive. Og basert på det mine kompiser på samme alder kan fortelle meg, så hadde vi et aktivt sexliv vs det de hadde. 

Jeg er skeptisk, men skal gladelig la meg overraske 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...