Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg håper andre menn på min alder har nytte av, og får godt mot av denne tråden

Hæ? Sliter du med et gudssyndrom eller noe? Vi menn på denne alderen kjenner godt til kvinners seksualitet. Denne tråden er på ingen måte informativ for noen. 

Du starter med et ganske harry innlegg om kvinners sexlyst og rocka sizequeens og følger opp med å forklare at du lurer på dette fordi du allerede er i et forhold men har null kunnskap om kvinneverden der ute ellers. 

Og for å toppe det hele beskylder du de som svarer for å være fordomsfulle... 

Tipper at dette er en trolletråd av en som kjeder seg eller at TS er sosialt utfordret. 

Anonymkode: 9a42c...cb1

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

... Nei si det.. Kjærligheten, kanskje? Eller ble det konseptet nedlagt en gang ved tusenårsskiftet? 

Hvis denne herren var så opptatt av den frie og romantiske kjærligheten på tross av alle konvensjoner, er det litt rart han nekter å oppgi alderen sin?

Anonymkode: d499e...2c4

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

For en gjeng som har havnet i tråden min nå! Bra det er helg 😂

Jeg er 48, 52, 56, 54. Velg det du selv vil. Trodde ikke tallene var så nøye lenger når tenårene var passert med god margin. Men det er vel fordommer igjen.

Anonymkode: 03918...389

AnonymBruker
Skrevet

Herregud så mange sure, bitre megger det var her da 😄

Anonymkode: 42efe...b65

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hæ? Sliter du med et gudssyndrom eller noe? Vi menn på denne alderen kjenner godt til kvinners seksualitet. Denne tråden er på ingen måte informativ for noen. 

Du starter med et ganske harry innlegg om kvinners sexlyst og rocka sizequeens og følger opp med å forklare at du lurer på dette fordi du allerede er i et forhold men har null kunnskap om kvinneverden der ute ellers. 

Tipper at dette er en trolletråd av en som kjeder seg eller at TS er sosialt utfordret. 

Du må ha alvorlige issues... det er i hvert fall åpenbart. Tenk å komme fram til alt dette på et så lite grunnlag. Du må VIRKELIG ha fordommer, som kan utlede så mye av så lite.

AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (1 time siden):

Og hvorfor skulle ikke kvinner rundt 50 ha like stor variasjon over sexlyst som i alle aldere eller alle menn?

Kanskje fordi de er kvinner og ikke menn, og kanskje fordi de er 50+/- og ikke 20? Bare et par tips. Alder og kjønn gjør ofte at forskjeller oppstår. Eller er det fordommer igjen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det var kanskje fordomsfullt, men enda mer unødvendig og dumt, når jeg tenker meg om. Jeg mener det jeg skriver, men selvsagt hadde jeg lett gjort unntak dersom det er gode grunner, de kan det være flere av. Jeg etterspør høy lyst, da kan det være nettopp slike kvinner jeg søker. Høy lyst er ofte en årsak til at vi gjør feil valg av og til.

Anonymkode: 19033...e2c

Jeg er 50+ har 2 barnekull, men jeg har ikke tatt noen feil valg.

Anonymkode: 6c06b...e54

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er 50+ har 2 barnekull, men jeg har ikke tatt noen feil valg.

Anonymkode: 6c06b...e54

Så du hadde en plan om to fedre og to barnekull i ung alder? Ble du enke etter din første mann?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er 48, 52, 56, 54. Velg det du selv vil. Trodde ikke tallene var så nøye lenger når tenårene var passert med god margin. Men det er vel fordommer igjen.

Hm...det å nekte å oppgi egen alder kan kanskje føre til at du blir oppfatta som en som prøver å tuske til seg noe av høyere markedsverdi enn deg sjøl? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Barnekullene er vel ikke så små når man er 50+, da de yngste er tenåringer og de eldste har flyttet ut.

Hva er rocka sizequeen?

Tjukke damer?

Anonymkode: 9d93a...245

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er du som kommer å er nøye pg fordomsfull med kvinner innenfor en alder. At noen lurer på din alder er jo ikke så overraskende? 

Synes litt synd på kjæresten din. Hadde ikke vært så fornøyd om jeg fannt denne samtalen fra min mann. 

Anonymkode: bdc7c...35b

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Barnekullene er vel ikke så små når man er 50+, da de yngste er tenåringer og de eldste har flyttet ut.

Hva er rocka sizequeen?

Tjukke damer?

Anonymkode: 9d93a...245

Min stereotype er ei som fremdeles lever i og på tenårene. En hel pakke med lite attraktive egenskaper følger med denne fordommen. Ikke mange havner i denne gruppen, men noen trekk kan gå igjen. Og noen trekk trenger ikke være så ille. Vi har alle våre svakheter og hangups. Har ingen ting med vekt å gjøre, ikke for meg i hvertfall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er du som kommer å er nøye pg fordomsfull med kvinner innenfor en alder. At noen lurer på din alder er jo ikke så overraskende? 

Synes litt synd på kjæresten din. Hadde ikke vært så fornøyd om jeg fannt denne samtalen fra min mann. 

Anonymkode: bdc7c...35b

Kan du ikke drite i dette med fordomsfull. Er det mulig å være LITT seriøs? Må jeg skrive <100 for at ingen skal bli krenka?

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Spørsmålet var hva høy sexlyst var for meg. Skal du lære meg det? Jeg er ikke enig med deg her.

Jeg skjønner at det er mange skjær i sjøen når det gjelder eldre kvinner. Ikke nytt, men lærerikt likevel.  Vi gamle gubber er ikke like greie vi heller. 

Men det overrasker meg litt hvor mange fordommer dere har mot menn. Det hoper seg kanskje opp med årene, og dårlige erfaringer. 

Kosing og klemming er ikke sex, er poenget. Jeg leste ellers ingen fordommer i @Engelsitt innlegg. Det virker kun som et behov for hevn ettersom hi soleklart uttrykker fordommer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke drite i dette med fordomsfull. Er det mulig å være LITT seriøs? Må jeg skrive <100 for at ingen skal bli krenka?

Folk blir ikke krenka, men de færreste er interessert i en person som vil ha mer enn han kan eller vil gi.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Engel skrev (56 minutter siden):

Det der er ikke høy sexlyst. Du søker noen som har fysisk berøring som sitt kjærlighetsspråk.

Enig! 

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Spørsmålet var hva høy sexlyst var for meg. Skal du lære meg det? Jeg er ikke enig med deg her.

Jeg skjønner at det er mange skjær i sjøen når det gjelder eldre kvinner. Ikke nytt, men lærerikt likevel.  Vi gamle gubber er ikke like greie vi heller. 

Men det overrasker meg litt hvor mange fordommer dere har mot menn. Det hoper seg kanskje opp med årene, og dårlige erfaringer. 

Det er du som ikke ser forskjell. Fordomsfull er du forøvrig selv. 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Enig. 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Trassig gubbe tipper jeg du er. Vil helst ikke bli motsagt av en kvinne. 

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Herregud så mange sure, bitre megger det var her da 😄

Anonymkode: 42efe...b65

Gubbe du og 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det du beskriver her er jo klassisk parforhold problematikk som kanskje handler om mangel på kommunikasjon. At han er sliten etter jobb er normalt. Det kommer litt an på jobben da. Men man må ta fysiske behov og helse på alvor. Så hvis han får en lur, så er han opplagt på kvelden=sexlyst. Men da har du mistet sexlysten. Hvis han dropper hvilen så kan dere gjøre ting sammen (husarbeid, hobby el.) men da vil han sikkert være for sliten til slutt for god sex. Men da har du lyst fordi dere har vært sammen..  Sånt må kunne løses.

Så finnes det helt klart menn som både skal sove og slappe av på ettermiddagen og bare være våken nok til å spise maten din og få seg et nummer før han legger seg igjen. Det blir værre, men har trolig noe med helse og livsstil å gjøre. 

Ta med i beregningen at kvinnene også har full jobb, OG i de aller fleste hjem gjør mer husarbeid og oppfølging av barn enn mannen. Og likevel forventer mannen at de skal ha overskudd til sex også, selv om kvinnen ikke har hatt mulighet til å hvile etter jobb. For all del så finnes det menn som er flinke til å ta sin del, og der de er det så er det gjerne bedre sexliv også. Det var poenget. Og før det kommer noe om fysisk tunge jobber, det er mange kvinner som har fysisk tunge jobber også, feks som sykepleiere.

Anonymkode: ae5fb...cf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (3 minutter siden):

Kosing og klemming er ikke sex, er poenget. Jeg leste ellers ingen fordommer i @Engelsitt innlegg. Det virker kun som et behov for hevn ettersom hi soleklart uttrykker fordommer.

Enkelte er så primitive at de krysser av for sex bare ved gjennomført samleie. Hvis du leser litt mer nøye, slik at du kanskje forstår, så vil du se at jeg skriver om lyst, høy sexlyst. Ikke om frekvensen på samleie i HI. Sexlyst kan ligge under å lure, også når du klemmer noen du elsker. Det har tydeligvis ikke du kjent på. Men så er du heller ikke mann ser det ut til.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leser denne tråden, så tenker jeg vel bare at jeg elsker mannen min. At jeg skulle ønske det ikke var så hektisk, og at vi hadde mer sex. Og at når det skjer...som nå i helga, så er det så flott. At alt mellom er denne kjærligheten som ligger der og egentlig trer mer og mer fram nå når det verste ungdomsstyrtullet har gitt seg. Jeg gleder meg til å ha han helt for meg selv! Bare oss. Jeg er synes nesten at det er litt skummelt og. For kanskje det blir for mye? 

Men ja...jeg forventer gode ting av 50 årene. Jeg er ikke helt der, men snart. Jeg forventer vårt tiår. Og vi SKAL ha sex, tid og romantikk. 

Anonymkode: 323df...654

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Din tråd? Har du to brukere i samme tråd?

Anonymkode: 30221...d51

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...