Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Din tråd? Har du to brukere i samme tråd?

Anonymkode: 30221...d51

Nice catch! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kanskje fordi de er kvinner og ikke menn, og kanskje fordi de er 50+/- og ikke 20? Bare et par tips. Alder og kjønn gjør ofte at forskjeller oppstår. Eller er det fordommer igjen?

Anonymkode: 03918...389

Du leser visst ikke hva folk skriver til deg. 
Jeg skriver at kvinner har like stor variasjon.

Altså er stikkordet variasjon.  Ved å gå it i fra at kvinner ikke har variasjon så viser du fordommer.

Så, ja med andre ord.

Du har hengt deg opp i kritikken du har fått og leser ikke ordentlig. Hovedinnlegget stinker av fordommer og overdreven tro på deg selv. Det hjelper deg ikke å beskylde alle andre for fordommer. Du blir ikke renere av det.

Håper innleggene mine i denne tråden kan belyse for andre hva fordommer faktisk er og at det kan hjelp det norske folk i sin helhet.

:ironi:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enkelte er så primitive at de krysser av for sex bare ved gjennomført samleie. Hvis du leser litt mer nøye, slik at du kanskje forstår, så vil du se at jeg skriver om lyst, høy sexlyst. Ikke om frekvensen på samleie i HI. Sexlyst kan ligge under å lure, også når du klemmer noen du elsker. Det har tydeligvis ikke du kjent på. Men så er du heller ikke mann ser det ut til.

Så du vil ha LYST på sex, ikke gjennomføre? Så du spør om kvinner i en gitt aldersgruppe er lystne, men ikke trenger ha sex? Så de kan leve med impotens? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi finnes, men jeg for min del strever med å finne en som ønsker et forhold og ikke kun en knullevenn. Jeg er glad i sex, men et forhold består av så mye mer. 

Er 52 år, har egen bolig og jobb. Samme far til alle mine barn. De er voksne og har flyttet ut. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Din tråd? Har du to brukere i samme tråd?

Anonymkode: 30221...d51

Ha! der var du skarpere enn meg. Sorry, jeg logget på med feil bruker. Så da er det bare å rapportere og få den slettet. Like greit, for her var det skikkelig sur stemning med damer som i hvert fall ikke jeg ville tatt i med ildtang😂God helg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
miss summers skrev (1 minutt siden):

Så du vil ha LYST på sex, ikke gjennomføre? Så du spør om kvinner i en gitt aldersgruppe er lystne, men ikke trenger ha sex? Så de kan leve med impotens? 

Må du havne på den konklusjonen? Finnes det ingen andre alternativer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha! der var du skarpere enn meg. Sorry, jeg logget på med feil bruker. Så da er det bare å rapportere og få den slettet. Like greit, for her var det skikkelig sur stemning med damer som i hvert fall ikke jeg ville tatt i med ildtang😂God helg!

Du har kjæreste, du skal ikke ta i noen uansett. Å kvinner svarer ikke fordi de vil DU skal ta i dem. 

God helg til deg også.

Ps: Om du er negativ blir ikke andre glade. 

Anonymkode: bdc7c...35b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
miss summers skrev (4 minutter siden):

Nice catch! 

Til mitt forsvar så diskuterer jeg ikke med meg selv. 

Skrevet

Uff da. Ikke med ildtang engang? :gråter:

AnonymBruker
Skrevet

Du har kjæreste, du skal ikke ta i noen uansett. Å kvinner svarer ikke fordi de vil DU skal ta i dem. 

God helg til deg også.

Ps: Om du er negativ blir ikke andre glade. 

Anonymkode: bdc7c...35b

Fint at du avslutter med et visdomsord som vi kan være enige i.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må du havne på den konklusjonen? Finnes det ingen andre alternativer?

Du forstår ikke forskjell på kroppskontakt som kjærlighetsspråk og sex. 

AnonymBruker
Skrevet

TS vil ha ei kåt dame, men hun skal helst ikke ha pult så mye før.

Han har dame, og hun er visst grei nok, men kan han få noe annet, stikker han.

Menn med draget vet de har det. Så har du det ikke, er det lite å velge i.

Spreke damer på rundt 50 er kresne. 

Anonymkode: ea56b...3e4

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
miss summers skrev (Akkurat nå):

Uff da. Ikke med ildtang engang? :gråter:

Gå hjem du da, nok av damer som lager kvalm her. En hel skokk allerede. Damer kan være veldig usympatiske i flokk, aldri alene. Det er min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet
miss summers skrev (1 minutt siden):

Du forstår ikke forskjell på kroppskontakt som kjærlighetsspråk og sex. 

Tror du forstår enda mindre. 

AnonymBruker
Skrevet

Det tohodete trollet takker for seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gå hjem du da, nok av damer som lager kvalm her. En hel skokk allerede. Damer kan være veldig usympatiske i flokk, aldri alene. Det er min erfaring.

Tror du forstår enda mindre. 

Det tohodete trollet takker for seg.

Morna! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Så du hadde en plan om to fedre og to barnekull i ung alder? Ble du enke etter din første mann?

Så alt man ikke har planlagt fra "ung alder" er feil valg...?😂 

Anonymkode: 6c06b...e54

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Spørsmålet var hva høy sexlyst var for meg. Skal du lære meg det? Jeg er ikke enig med deg her.

Jeg skjønner at det er mange skjær i sjøen når det gjelder eldre kvinner. Ikke nytt, men lærerikt likevel.  Vi gamle gubber er ikke like greie vi heller. 

Men det overrasker meg litt hvor mange fordommer dere har mot menn. Det hoper seg kanskje opp med årene, og dårlige erfaringer. 

Hvilke fordommer? I første innlegget spurte jeg om hva du mente var høy sexlyst, siden det var det du var opptatt av, med tydelig formening om at det er en type spesielle damer som har høy sexlyst i den alderen (lurer litt på hvor du har det fra siden det nå kom fram at du er i et forhold). Så svarte jeg ut fra at jeg ikke visste hva du la i det, men skrev litt om hva som kan føre til at kvinner får mindre lyst på sex, da jeg anså at det var et problem bak spørsmålet. Mulig du følte deg dømt fordi jeg påpekte at du kan være årsak til at dama har lite lyst, men det var et generelt svar. og det er også et svar som stadig blir påpekt av samlivsterapeuter og sexologer når temaet om ulik sexlyst debatteres i media, ikke noe jeg har funnet på selv sånn sett. Men det er også egen erfaring bak det.

I svaret du gir senere så uttrykker du behov for mye kos, men ellers et helt normalt behov for sex. Derfor svarer jeg at det er feil for deg å si at du er ute etter høy sexlyst, når det du er ute etter er noen som liker mye fysisk kontakt og kos. Kos, berøring, klining m.m. er ikke sex. Det finnes mange mennesker som glatt har sex flere ganger i uken, men hvor det ønskes minst mulig fysisk kontakt ellers. Jeg ser på det som mennesker med høyere sexlyst, selv om de sikkert tar mindre på hverandre for å si det sånn. Og om du legger ut en spørreundersøkelse så tviler jeg på at flertallet ser på sex 1-2 ganger i uken som høy sexlyst. Men jeg kan selvfølgelig ta feil. Jeg baserer meg på mitt eget liv, menn jeg har datet og venninner på samme alder. Så det er jo et begrenset utvalg. Ingen rocka sizequeens der tror jeg (aner ikke hva du mener med det, men omgangskretsen her er stort sett helt vanlige mennesker med normal utdanning og jobber).

• Liker 1
Skrevet
Engel skrev (16 minutter siden):

Hvilke fordommer? I første innlegget spurte jeg om hva du mente var høy sexlyst, siden det var det du var opptatt av, med tydelig formening om at det er en type spesielle damer som har høy sexlyst i den alderen (lurer litt på hvor du har det fra siden det nå kom fram at du er i et forhold). Så svarte jeg ut fra at jeg ikke visste hva du la i det, men skrev litt om hva som kan føre til at kvinner får mindre lyst på sex, da jeg anså at det var et problem bak spørsmålet. Mulig du følte deg dømt fordi jeg påpekte at du kan være årsak til at dama har lite lyst, men det var et generelt svar. og det er også et svar som stadig blir påpekt av samlivsterapeuter og sexologer når temaet om ulik sexlyst debatteres i media, ikke noe jeg har funnet på selv sånn sett. Men det er også egen erfaring bak det.

I svaret du gir senere så uttrykker du behov for mye kos, men ellers et helt normalt behov for sex. Derfor svarer jeg at det er feil for deg å si at du er ute etter høy sexlyst, når det du er ute etter er noen som liker mye fysisk kontakt og kos. Kos, berøring, klining m.m. er ikke sex. Det finnes mange mennesker som glatt har sex flere ganger i uken, men hvor det ønskes minst mulig fysisk kontakt ellers. Jeg ser på det som mennesker med høyere sexlyst, selv om de sikkert tar mindre på hverandre for å si det sånn. Og om du legger ut en spørreundersøkelse så tviler jeg på at flertallet ser på sex 1-2 ganger i uken som høy sexlyst. Men jeg kan selvfølgelig ta feil. Jeg baserer meg på mitt eget liv, menn jeg har datet og venninner på samme alder. Så det er jo et begrenset utvalg. Ingen rocka sizequeens der tror jeg (aner ikke hva du mener med det, men omgangskretsen her er stort sett helt vanlige mennesker med normal utdanning og jobber).

Rocka sizequeens er damer som er opptatt av stor penis. Jeg tror også du traff et sårt punkt, men innlegget ditt var bra, konstruktivt og generelt. Derfor jeg så han som litt sur gubbe etterhvert 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sizequeens??  

Anonymkode: c1002...185

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...