Gå til innhold

Står TV på på dagtid hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tven på hele tiden ja, men står som regel på streaming av en serie jeg har sett 10tusen ganger :)

Liker å ha bakgrunnsstøy, så TV eller radio står på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber mye kveld, så sitter offte på dagtid å ser program fra kvelden før på stream.

kan også kose meg med god morgen norge i bakgrunnen:)

Hvis ikke tv står på, gjør radioen det, hater stillhet!

Radioen på soverommet er på hele døgnet....

Anonymkode: d8239...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alltid! Har bodd alene i mange år og det er mye selskap i tvn.... 

Anonymkode: 6eb0f...d01

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min på 87 år har alltid på TV eller radio. Selv så har jeg på radio når jeg gjør husarbeid. TV-en står bare på om kvelden (fra kl 20 til leggetid) mens vi ser på en serie på Nettflix eller Viaplay.

Anonymkode: 0ce5f...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Moren min på 87 år har alltid på TV eller radio. Selv så har jeg på radio når jeg gjør husarbeid. TV-en står bare på om kvelden (fra kl 20 til leggetid) mens vi ser på en serie på Nettflix eller Viaplay.

Anonymkode: 0ce5f...912

Slår hun av TV når det kommer besøk?

Anonymkode: 15d23...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har ikke tv. Tv er søppel.  Haha, neida. Bevisst forhold til hva man ser liker jeg, men å besøke folk som bare har tv på mindlessly fordi de ikke takler tilstedeværelse er fælt. Syns litt sånn på sånne mennesker

Anonymkode: 44fc8...a9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TV-en er aldri på. Vet ikke om det virker engang 😅

Anonymkode: da41c...b58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagtid er jeg ikke hjemme. Kan hende jeg har glemt å skru den av etter å ha sett nyheter fra morgen av,men ikke vanlig. Men den kommer på med en gang jeg kommer hjem. Da står den på helt til jeg går å legger meg. Uavehengig om jeg ser på eller ikke. Liker støyen. Kan lett sovne til den!

Er også så jævlig lei av den nye "TV shaminga" som enkelte ser ut til å lirke ut av seg. Ja,folk ser på lineær TV. Slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 50, og har vokst opp med at TV var i et eget rom, der man gikk for å se på. Men radioen, den sto på mer eller mindre konstant så lenge noen var hjemme. 
Men vi ungdommene så gjerne TV fra vi kom hjem fra skolen og frem til middag. 

Hos oss står TV'en i stua. Og vi sitter ofte og ser på TV når vi har fri. Enten sammen, eller hver for oss. 
Om vi ikke har på TV, men er i stua, trives mannen med å ha på musikk, mens jeg aller helst vil ha det stille.
Radio har vi ALDRI på. Jeg synes det er masete, til tross for at jeg altså egentlig har vært vant med det i alle år. 

VI streamer TV programmer da, så ingen reklame her. 
Og vi har heller ikke på TV om ingen ser på. Så den er kun på hvis noen har satt på noe de vil se. 

Jeg er ganske filminteressert, og ser en god del film hjemme. Og kan gå på kino hvis jeg skal finne på noe utenfor hjemmet. 

 

Anonymkode: 56106...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har fri eller jobber kveldsvakt slår jeg kjapt på TV når jeg står opp. Nå f.eks står Masterchef Australia på. Men jeg slår av rundt kl 9. Føler jeg har bedre ting å bruke tid på. På ettermiddagen slår vi gjerne på TV i 18-tida 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står TV kun på når vi setter den på for å se på noe spesielt. Har aldri likt å ha TV på i «bakgrunnen».

To voksne midt i 40-årene og to tenåringer (som nesten aldri ser på tv)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, gidder ikke ha det gnålet på med mindre jeg faktisk er interessert i å følge med på ett eller annet program.  

Anonymkode: 9179d...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utmattet av bakgrunnsstøy, må se på tv

Anonymkode: 95e93...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ser ikke på tv. Hater bakgrunnsstøy fra TV

Anonymkode: 5d92a...a5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis vi faktisk ser på noe. Barna ser litt barnetv før barnehage, og rett før leggetid. Vi foreldre ser kanskje 1-1,5 time etter deres leggetid. Ellers står det av

Anonymkode: 237bf...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene, og slår tv på kun når jeg faktisk skal se på noe. Bruker kun strømmetjenester. På dagtid kan det være jeg bruker tv og youtube en stund når jeg bruker tredemølla. Ellers slås tv på i fem-sekstiden når jeg skal sette meg ned med en kaffekopp og se på serier og ta frem strikkinga.

Ellers på dagtid har jeg heller en lydbok eller podcast på øret mens jeg holder på med mitt.

Anonymkode: 451cb...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja? Babyen min legger seg ved 19-20 tiden og sover ikke uten meg så tv på kvelden er dessverre uaktuelt 

Anonymkode: 944bd...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TVen er kun på når vi ser på noe. Men jeg venter ikke til kl 18 hvis det er noe jeg har lyst til å se tidligere.

Jeg orker ikke TV på i bakgrunnen, det synes jeg er slitsomt. Jeg vil ha ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei herregud, jeg har da en jobb å gå til, streamer Dagsrevyen Ila kvelden, det er vel det, stort sett. Vanskelig å sette seg inn i andres behov for bakgrunnsstøy, men vi er ulike. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemmeværende. Tv står på hver morgen, frokost tv. Etterpå går dette over til musikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...