AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 I dag var jeg innom KICKS i Fredrikstad sentrum. Det var en veldig uverdig opplevelse. Jeg spurte de som jobba der om jeg kunne få kjenne på duften på en av parfymene. Den eldste dama sa: "Ehh, vi deler kun ut PRØVER til kunder". Deretter sa den yngste dama: "Jeg kan sikkert ordne noe jeg". Mens jeg fikk tester fra hun yngste dama fikk jeg et nedlatende og muggent blikk fra hun eldste dama. Hun stirra skikkelig stygt på meg under hele besøket. Hun sa ikke hei da jeg kom inn i butikken engang. Altså jeg var jo kunde? Jeg jobba ikke der. Hun eldste dama var skikkelig uegna i jobben. Veldig nedlatende, sur og arrogant. Hun hadde ingenting i et serviceyrke å gjøre. Den butikken har nesten ingen kunder. Folk kvier seg til å gå inn i butikken. Er det flere her som har lignende erfaringer med KICKS? Jeg har ofte lagt merke til at KICKS og andre parfymerier har frekke ansatte. Anonymkode: 04eb1...6e4 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: I dag var jeg innom KICKS i Fredrikstad sentrum. Det var en veldig uverdig opplevelse. Jeg spurte de som jobba der om jeg kunne få kjenne på duften på en av parfymene. Den eldste dama sa: "Ehh, vi deler kun ut PRØVER til kunder". Deretter sa den yngste dama: "Jeg kan sikkert ordne noe jeg". Mens jeg fikk tester fra hun yngste dama fikk jeg et nedlatende og muggent blikk fra hun eldste dama. Hun stirra skikkelig stygt på meg under hele besøket. Hun sa ikke hei da jeg kom inn i butikken engang. Altså jeg var jo kunde? Jeg jobba ikke der. Hun eldste dama var skikkelig uegna i jobben. Veldig nedlatende, sur og arrogant. Hun hadde ingenting i et serviceyrke å gjøre. Den butikken har nesten ingen kunder. Folk kvier seg til å gå inn i butikken. Er det flere her som har lignende erfaringer med KICKS? Jeg har ofte lagt merke til at KICKS og andre parfymerier har frekke ansatte. Anonymkode: 04eb1...6e4 Med tanke på det første du gjør er å lage et innlegg på kg om det framfor å kanskje tenke deg til at en person kan ha en dårlig dag på jobb. Og kjøpte du noe? Jeg vil tro hun reagerte helt riktig. Anonymkode: d6217...87e 8 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Med tanke på det første du gjør er å lage et innlegg på kg om det framfor å kanskje tenke deg til at en person kan ha en dårlig dag på jobb. Og kjøpte du noe? Jeg vil tro hun reagerte helt riktig. Anonymkode: d6217...87e Selv om hun har en dårlig dag skal hun ikke la det gå utover kunden. Det har jeg lært som selger i serviceyrket. Nei, jeg kjøpte ingenting, på grunn av hennes frekke oppførsel. Anonymkode: 04eb1...6e4 23 2 18
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil tro hun reagerte helt riktig. Anonymkode: d6217...87e Eh nei? Det gjorde hun absolutt ikke, det er ingen måte å møte en kunde på. Det er ganske vanlig å spørre om prøver på parfyme da den oppfører seg annerledes på forskjellig hud. Ganske dumt å bruke 800 kroner på en parfyme som kanskje ikke lukter godt på deg. Det vet folk som jobber på KICKS også. Anonymkode: 10c5b...08d 19 19
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med tanke på det første du gjør er å lage et innlegg på kg om det framfor å kanskje tenke deg til at en person kan ha en dårlig dag på jobb. Og kjøpte du noe? Jeg vil tro hun reagerte helt riktig. Anonymkode: d6217...87e Det spiller ingen rolle hvordan dagen hennes på jobb er. Man skal være hyggelig og ikke bli sur for at noen vil prøve parfyme, det fører jo til salg! Og hvis ikke, så er det ikke kjøpeplikt om parfymen ikke passet TS 😂 er mange som ikke skulle vært i serviceyrket. Og det at du reagerer så sterkt på Ts sin kritikk av denne ansatte, så skulle man tro du kjenner vedkommende personlig. Anonymkode: 094e0...9b5 12 1 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Jobbet man i et service-yrke hvor man også skal selge varer bør man klare å ikke la en dårlig dag gå utover alle andre enn seg selv. Det skal være mulig å få lukte på parfymer før du kjøper det. Er altfor mange parfymer som lukter jævlig, man SKAL ha muligheten til å kunne velge en lukt som passer ens nese, og da har man som regel testere stående klart. Anonymkode: c5729...2e4 8 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #7 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jobbet man i et service-yrke hvor man også skal selge varer bør man klare å ikke la en dårlig dag gå utover alle andre enn seg selv. Det skal være mulig å få lukte på parfymer før du kjøper det. Er altfor mange parfymer som lukter jævlig, man SKAL ha muligheten til å kunne velge en lukt som passer ens nese, og da har man som regel testere stående klart. Anonymkode: c5729...2e4 Konklusjon: Mugne mennesker har ingenting i et serviceyrke å gjøre. Anonymkode: c5729...2e4 4 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #8 Skrevet 28. februar 2024 Jeg hadde en nærmest tilsvarende episode som deg. En eldre ansatt kvinne ved Kicks ble sur fordi jeg testet en krem (fra testeren). Hun var skikkelig nedlatende, frekk og ekkel. Årsaken til hun ble sint var fordi jeg ikke hadde henvendt meg til henne før jeg prøvde kremen, og videre fikk låne en slags skje til å putte ned i kremen. Jeg har årlig handlet for mange kroner i året med kicks, var gullmedlem, men etter den hendelsen har jeg sluttet å handle med de. Forstår ikke hvorfor de ansetter så sure damer?! Anonymkode: 6ffce...eb1 10 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #9 Skrevet 28. februar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Selv om hun har en dårlig dag skal hun ikke la det gå utover kunden. Det har jeg lært som selger i serviceyrket. Nei, jeg kjøpte ingenting, på grunn av hennes frekke oppførsel. Anonymkode: 04eb1...6e4 Så du var ikke kunde? Du sier jo i innlegget ditt at du var det? Nå må du bestemme deg. Utrolig at du prøver sværte butikk og ansatte på en slik måte. Anonymkode: d6217...87e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #10 Skrevet 28. februar 2024 Man er vel kunde når man går inn i en butikk en intensjon om å kjøpe! Når butikken ikke innfrir går man selvsagt ut igjen uten å gjennomføre handelen. Anonymkode: 2b3fd...22d 25 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #11 Skrevet 28. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Man er vel kunde når man går inn i en butikk en intensjon om å kjøpe! Når butikken ikke innfrir går man selvsagt ut igjen uten å gjennomføre handelen. Anonymkode: 2b3fd...22d Enig! Alle som er innom en butikk (bortsett fra ansatte) er i all hovedsak kunder Og ja, jeg var kunde. Anonymkode: 04eb1...6e4 14
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #12 Skrevet 28. februar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så du var ikke kunde? Du sier jo i innlegget ditt at du var det? Nå må du bestemme deg. Utrolig at du prøver sværte butikk og ansatte på en slik måte. Anonymkode: d6217...87e Jeg var jo kunde? Det har jeg skrevet i det første innlegget. Jeg var ikke ansatt der. Anonymkode: 04eb1...6e4 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #13 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg hadde en nærmest tilsvarende episode som deg. En eldre ansatt kvinne ved Kicks ble sur fordi jeg testet en krem (fra testeren). Hun var skikkelig nedlatende, frekk og ekkel. Årsaken til hun ble sint var fordi jeg ikke hadde henvendt meg til henne før jeg prøvde kremen, og videre fikk låne en slags skje til å putte ned i kremen. Jeg har årlig handlet for mange kroner i året med kicks, var gullmedlem, men etter den hendelsen har jeg sluttet å handle med de. Forstår ikke hvorfor de ansetter så sure damer?! Anonymkode: 6ffce...eb1 Hun er vel lei av kunder som sprer bakterier ned i kremene da…. Anonymkode: e3729...5e7 4 1
Mousj Skrevet 28. februar 2024 #14 Skrevet 28. februar 2024 Jeg tolket det slik at du ikke fikk med deg en liten parfymeflaske- tester, og det var det du ble sur for? Hvis du ikke fikk sprute på deg av testflaske var jo det utrolog rart? Kan du oppklare? 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #15 Skrevet 28. februar 2024 På kicks her så kan man da gå selv å prøve på parfyme.. de har jo testeflasker? Får alltid et hei, trenger du hjelp når jeg kommer inn. Sier nei og da lar de meg være i fred. Anonymkode: 10ce5...4ad
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #16 Skrevet 28. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: På kicks her så kan man da gå selv å prøve på parfyme.. de har jo testeflasker? Får alltid et hei, trenger du hjelp når jeg kommer inn. Sier nei og da lar de meg være i fred. Anonymkode: 10ce5...4ad På akkurat denne butikken må man spørre om det, nemlig. Anonymkode: 04eb1...6e4 1
got2go Skrevet 28. februar 2024 #17 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): I dag var jeg innom KICKS i Fredrikstad sentrum. Det var en veldig uverdig opplevelse. Jeg spurte de som jobba der om jeg kunne få kjenne på duften på en av parfymene. Den eldste dama sa: "Ehh, vi deler kun ut PRØVER til kunder". Deretter sa den yngste dama: "Jeg kan sikkert ordne noe jeg". Mens jeg fikk tester fra hun yngste dama fikk jeg et nedlatende og muggent blikk fra hun eldste dama. Hun stirra skikkelig stygt på meg under hele besøket. Hun sa ikke hei da jeg kom inn i butikken engang. Altså jeg var jo kunde? Jeg jobba ikke der. Hun eldste dama var skikkelig uegna i jobben. Veldig nedlatende, sur og arrogant. Hun hadde ingenting i et serviceyrke å gjøre. Den butikken har nesten ingen kunder. Folk kvier seg til å gå inn i butikken. Er det flere her som har lignende erfaringer med KICKS? Jeg har ofte lagt merke til at KICKS og andre parfymerier har frekke ansatte. Anonymkode: 04eb1...6e4 En veldig uverdig opplevelse faktisk. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #18 Skrevet 28. februar 2024 2 minutter siden, got2go said: En veldig uverdig opplevelse faktisk. Ja, det var uverdig når en av de ansatte sa stygge og nedlatende kommentarer til meg. Anonymkode: 04eb1...6e4 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #19 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): På akkurat denne butikken må man spørre om det, nemlig. Anonymkode: 04eb1...6e4 Dummeste jeg har hørt! Jeg handler fast hos Kicks i FrStad, de er superhyggelige, og jeg får ALLTID prøver på det jeg spør om.. Men jeg er genrelt en hyggelig person og behandler folk i service-bransjen med respekt.. ✌️ Anonymkode: 4e8d2...efd 9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #20 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På akkurat denne butikken må man spørre om det, nemlig. Anonymkode: 04eb1...6e4 Ok, det har jeg aldri opplevd før. Ville prøvd en annen kicks uansett med sånn kundebehandling. Anonymkode: 10ce5...4ad 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå