Gå til innhold

Han vil heller game enn å treffe meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, ha sex og kos på Discord i den verste nyforelskelsen. Ikke patetisk i det hele tatt ...

Anonymkode: e883f...de5

Han skal game. Ikke ha sex og kos på Discord. Greit å lese tråden kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis det er den eneste situasjonen som er slik, så synes jeg det er innafor.

Jeg er gamer (og kvinne, hvis det skulle ha noe å si) og når et spill kommer ut som jeg har gledet meg til så tar jeg ut feriedager på jobb, takker nei til evt sosiale avtaler og koser meg med spillet. Da kan jeg ikke vente til "neste helg", jeg har jo gledet meg gjerne et år eller flere til spillet kom ut.

Anonymkode: e443c...1a6

Dame 54 år her og jeg er også gamer. 

Og forstår både kjæresten til TS og deg godt, siden jeg er likedan ;) 

Anonymkode: 88486...e69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spillet gleder mange seg til og har nok planer med kompiser om å spille. Passet fint siden det var en helg dere normalt ikke skulle treffes. Mannen min har tatt avspasering for å spille det sammen med sine kompiser.  Gaming er en hobby. Jeg er også gamer men spiller andre spill. 

Anonymkode: 193e8...b62

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nei, noen ganger, så må man også se sine begrensninger.

Daten til TS ønsker å spille, fordi det er noe som er satt av helgen til, for en tid tilbake. Sånn er det. Dette er avtalt, slik hobbyer er. 

Det må vi tåle. 

Anonymkode: d289f...43e

Og TS har barn. Da kan hun si at de ikke kan treffes annet enn digitalt fordi hun må fokusere på barna. Så kan de ha digitalt forhold. 

Anonymkode: e883f...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvilken 30 år gammel mann gidder flytte 5 timer unna for å bli stefar?

Dette fungerer nå fordi mannen har det lett.

Det kommer ei dame som er begeistra for han innom iblant.

 

Anonymkode: 4584f...6a0

Min mann flyttet til meg og ble stefar til mine barn. Mer enn 5 timer unna.

Anonymkode: e883f...de5

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (25 minutter siden):

Han skal game. Ikke ha sex og kos på Discord. Greit å lese tråden kanskje.

Nettopp. Så fyren har ikke behov for sex. Da må TS vurdere om det er liv laga å ha aseksuelt forhold.

Anonymkode: e883f...de5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvorfor kan ikke han komme til deg?

Anonymkode: 140ef...c79

Fordi hun tigger. Han har det fint, sitter og gamer og kan velge og vrake når han skal ha damebesøk. En interessert mann kommer til dama, om så han må ta fly.

Anonymkode: e883f...de5

  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Så fyren har ikke behov for sex. Da må TS vurdere om det er liv laga å ha aseksuelt forhold.

Anonymkode: e883f...de5

Sex er ikke alt her i verden. Bare fordi han har planlagt å game en helg så betyr ikke det at han er aseksuel.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngå å krisemaksimere så tidlig. Man kommer langt med kommunikasjon, ærlighet og respekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Fant80 said:

Final fantasy VII Rebirth tar sitt første offer (av antageligvis mange) 😂😂😂

 

Det tenkte jeg også 🤣 Jeg er gamer og skjønner ham godt. Hadde det kommet noe nytt fra Fromsoft, hadde jeg også droppa å treffe kjæresten den helga.

Og her har jo han allerede rukket å legge planer og glede seg. Kanskje han og kompiser har forhåndskjøpt spillet og skal sitte klare rundt midnatt og spille og snakke masse om det. Også blir han i siste liten bedt om å droppe alt, så når kompisene møtes så må han bare si "jeg har ikke begynt ennå, for dama ville være sammen hele helga", så må han droppe å treffe kompiser, for de kommer til å spoile spillet for ham, eller så blir det rar stemning fordi ingen kan snakke om det.

Om han faktisk hadde droppa spillet for å møtes, hadde han nok tenkt på spillet mesteparken av tiden, kanskje stått opp for å spille mens du sov. Er det ikke bedre å faktisk møtes en helg der dere begge har tid?

Anonymkode: 2c8d2...5d1

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gamer. Men jeg setter sex og mannen min over gaming, så har null forståelse for den prioriteringen. 

Anonymkode: 6c57c...519

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, man kan game, sammen, og ha sex på natten. Begge deler går an. 

Anonymkode: 14cf5...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gaminghelgen er nok noe stort, som ikke bare kan flyttes til en annen helg.

Men:

Hvorfor jobber du i stedet for å reise til han som avtalt? Prioriterer du ikke han? Kan du ikke jobbe en annen helg?

Hvorfor vil du ha barnevakt og reise til han? Hva synes barna om at du prioriterer han foran dem?

Anonymkode: 48e25...3e5

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det egentlig liv laga å være kjæreste med en som bor 5 timer unna? Når det utvikler seg, hvem av dere er villig til å flytte på seg for å kunne bo sammen? Du har jo barn, så bør jo bli det du er. Tror du han ønsker å flytte på seg? Greit å tenke litt fremover før man involverer seg for  mye 

Anonymkode: 78607...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si la han game, hvis det kommer ut nytt spill, så har man som regel gledet seg lenge, han har nok flere kompiser som han skal spille i lamme og ser fram til det. Jeg hadde nok gjort akkurat det samme 😊

Anonymkode: 66610...458

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei. Han jeg har datet siden like før jul gir meg litt "hot and cold" vibber. Han bor 5 timer unna meg, og vi har pleid å treffes annenhver helg når jeg har barnefri. Til helga har jeg barna, men tenkte å fikse barnevakt for å kjøre til ham, da jeg neste helg (når vi egentlig skulle møtes) har mye jobb og ikke mulighet til å dra. 

Han sier han ikke kan, fordi han skal game. Det kommer nemlig ut et nytt spill som han har sett frem til. Og avslutter med at han ikke har energi til å gjøre noe i helga. 

Altså. Jeg overdriver kanskje, men kan han ikke game en annen helg? Nå blir det jo faktisk tre uker til neste mulighet for og treffes. Jeg orker ikke bruke tiden på noe som er dødfødt. Men overdriver jeg eller ikke?

Anonymkode: 54300...7fc

Høres ut som om han planlegger utfra den avtalen dere har om annenhver helg pga av dine barn og ditt liv,  og nå ønsker du å endre på det fordi det passer deg og ditt liv. 

Det er jo ikke han som endret avtale, så syns det er rart at du ikke ser deg selv her. Du forventer at han alltid skal være tilgjengelig når det passer deg, ellers er det han det er noe feil med? 

Dere må jo ha snakket igjennom at et forhold med så mange begrensninger og avstand vil være utfordrende, og dere vil leve to helt selvstendige liv på siden av å møtes når dere kan. Det vil kanskje ikke skje hver måned at dere kan møtes engang. 

Anonymkode: da15c...e10

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke hvorfor du prioriterer han over barnehelg - det er rødt flagg for meg. Når man har unger, så velger man ikke de bort.

Anonymkode: 390f3...582

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor du prioriterer han over barnehelg - det er rødt flagg for meg. Når man har unger, så velger man ikke de bort.

Anonymkode: 390f3...582

Ts her. 

Oi, wow? Jeg har barna 80% av tiden, og det er barnefar som eventuelt skulle hatt dem om jeg skulle reist til han jeg dater. Da hadde vi bare trukket fra to netter fra "hans" tid, ergo jeg ville fått like mye tid med barna mine uansett. Jeg velger dem aldri bort, men man må kunne ta seg noen friheter innimellom, selv om det på papiret er min tid med barna. Hadde jeg bare hatt dem annenhver helg så hadde jeg selvsagt aldri skaffet barnevakt for at jeg skulle finne på noe for meg selv.

Anonymkode: 54300...7fc

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra meg, ts:

Har ikke snakket noe med fyren etter at jeg la inn innlegg her, så fikk jeg plutselig melding for en liten stund siden at han ville jeg skulle komme likevel. Han ga blaffen i planene sine, sa han, ville helst treffe meg i stedet. Det er jo hyggelig! 

Og til dere som sier at jeg "forventet" at han skulle endre planene for meg, det var overhodet ikke greia her. 

Anonymkode: 54300...7fc

  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oppdatering fra meg, ts:

Har ikke snakket noe med fyren etter at jeg la inn innlegg her, så fikk jeg plutselig melding for en liten stund siden at han ville jeg skulle komme likevel. Han ga blaffen i planene sine, sa han, ville helst treffe meg i stedet. Det er jo hyggelig! 

Anonymkode: 54300...7fc

Fint at dere fant ut av det 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...