gansketeit Skrevet 12. januar #341 Del Skrevet 12. januar Ellie Italia skrev (1 time siden): Jeg leste også dette her, helt utrolig at den ble henlagt. Så denne damen skal bare få lov til å fortsette å hetse og sende ufine brev til folk hun da, uten konsekvenser? Kan ikke helt se for meg at hun slutter uten videre heller. Ja det er helt utrolig. Hun virket jo å være i stand til litt av hvert, så hadde ikke følt meg trygg i Valdres. Puster vel lettet ut hun nå og planlegger neste utsendelse av hatbrev. Hun kan jo bare ture på, får jo null konsekvens. Hun er jo så full av hat den kjerringa at hun må vel få det ut på en måte. Stakkars ofrene hennes og alt de har gått gjennom💔 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. januar #342 Del Skrevet 12. januar Ellie Italia skrev (4 timer siden): Jeg leste også dette her, helt utrolig at den ble henlagt. Så denne damen skal bare få lov til å fortsette å hetse og sende ufine brev til folk hun da, uten konsekvenser? Kan ikke helt se for meg at hun slutter uten videre heller. Tviler jeg og, men slike saker er ikke prioritert så antok fra dag 1 at den ville bli henlagt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 12. januar #343 Del Skrevet 12. januar ja det blir spennende tider i Valdres. Når kommer neste hatbrev? jeg leser at saken er henlagt under " bevisets stilling". Det er ikke det samme som " intet straffbart forhold funnet bevist», som er en kvalifisert frifinnelse. Det betyr bare at bevisene ikke holder til tiltale. Det er et nytt og ukjent felt dette her med skriftgranskere og DNA. Det spørs om de kan bruke det i retten. Håper anken vinner frem. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 12. januar #344 Del Skrevet 12. januar Noen fra Valdres her som vet om brevene tok slutt da det ble tatt ut siktelse mot henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 12. januar #345 Del Skrevet 12. januar tirben skrev (14 minutter siden): Noen fra Valdres her som vet om brevene tok slutt da det ble tatt ut siktelse mot henne? Jeg er ikke fra Valdres, men jeg er ganske sikker på at vi hadde fått vite det om det hadde kommet flere brev. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. januar #346 Del Skrevet 12. januar tirben skrev (23 minutter siden): Noen fra Valdres her som vet om brevene tok slutt da det ble tatt ut siktelse mot henne? Jmf konkurrerende side så er hun som har skrevet de nok i en liten dvale nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 12. januar #347 Del Skrevet 12. januar gansketeit skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke fra Valdres, men jeg er ganske sikker på at vi hadde fått vite det om det hadde kommet flere brev. Nå er det ikke alle som ønsker å informere andre om at de har fått brev. Noen ting det skrives om i hatbrevene er så stygt at jeg tviler på at jeg ville gått til politiet eller andre om jeg selv fikk et slikt brev i Valdres. Så de brevene som de bruker i etterforskningen er bare toppen av isfjellet. Ikke alle ønsker at politiet eller media skal få vite diverse ting om en selv. Men nå får vi færre og færre brev, jeg får de fleste på Digipost, og der kan man ikke være anonym. Så hvis hun vil fortsette karriere, må hun hetse på andre kanaler ( det kan det også tenkes at hun gjør) 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 12. januar #348 Del Skrevet 12. januar Var det hun taxisjåføren som stod bak? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. januar #349 Del Skrevet 12. januar VetAlt skrev (1 time siden): Var det hun taxisjåføren som stod bak? Er hun som er eneste mistenkte 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. januar #350 Del Skrevet 12. januar Pipaluk skrev (1 time siden): Nå er det ikke alle som ønsker å informere andre om at de har fått brev. Noen ting det skrives om i hatbrevene er så stygt at jeg tviler på at jeg ville gått til politiet eller andre om jeg selv fikk et slikt brev i Valdres. Så de brevene som de bruker i etterforskningen er bare toppen av isfjellet. Ikke alle ønsker at politiet eller media skal få vite diverse ting om en selv. Men nå får vi færre og færre brev, jeg får de fleste på Digipost, og der kan man ikke være anonym. Så hvis hun vil fortsette karriere, må hun hetse på andre kanaler ( det kan det også tenkes at hun gjør) Selv om en får de fleste på Digipost så finnes fremdeles muligheten til å skrive brev og den muligheten tror jeg ikke forsvinner med det første. Sender fremdeles postkort og personlige brev, og vil ikke slutte med det. Er noe egent med det som det digitale ikke kan overvinne, for min del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr0ndern Skrevet 12. januar #351 Del Skrevet 12. januar VetAlt skrev (1 time siden): Var det hun taxisjåføren som stod bak? MILFen? Ser sånn ut ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 12. januar #352 Del Skrevet 12. januar For et tragisk menneske man må være for å sende sånne brev. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 13. januar #353 Del Skrevet 13. januar Fru Uperfekt skrev (16 timer siden): Selv om en får de fleste på Digipost så finnes fremdeles muligheten til å skrive brev og den muligheten tror jeg ikke forsvinner med det første. Sender fremdeles postkort og personlige brev, og vil ikke slutte med det. Er noe egent med det som det digitale ikke kan overvinne, for min del. ser for meg at mange i Valdres skjelver i buksa når de får et personlig brev uten avsender på baksiden. Siden det er stadig færre som sender og mottar personlig post ser jeg for meg at det blir lettere å spore avsender av trusselbrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 13. januar #354 Del Skrevet 13. januar Pipaluk skrev (3 timer siden): ser for meg at mange i Valdres skjelver i buksa når de får et personlig brev uten avsender på baksiden. Siden det er stadig færre som sender og mottar personlig post ser jeg for meg at det blir lettere å spore avsender av trusselbrev. Joda, men gitt yrket til mistenkte så vil hun jo kunne levere de uten å gå via posten. Eneste hun må passe på er at en drosje er konstant under overvåkning via datasystem i bil 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 13. januar #355 Del Skrevet 13. januar Fru Uperfekt skrev (1 time siden): Joda, men gitt yrket til mistenkte så vil hun jo kunne levere de uten å gå via posten. Eneste hun må passe på er at en drosje er konstant under overvåkning via datasystem i bil og at brevet kommer samtidig eller postbudet. Vi får jo personlig post annenhver dag på østlandet. Jeg vet ikke hvor ofte de får det i Fagernes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 13. januar #356 Del Skrevet 13. januar Pipaluk skrev (2 timer siden): og at brevet kommer samtidig eller postbudet. Vi får jo personlig post annenhver dag på østlandet. Jeg vet ikke hvor ofte de får det i Fagernes. Tror det er pr 2dg i hele landet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 19. januar #357 Del Skrevet 19. januar (endret) https://www.facebook.com/photo/?fbid=2276961522697768 Ja, når man trodde det ikke kunne bli verre. Brevskriveren er tydeligvis en meget psyk og farlig person. Endret 19. januar av gansketeit 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 20. januar #358 Del Skrevet 20. januar gansketeit skrev (20 timer siden): https://www.facebook.com/photo/?fbid=2276961522697768 Ja, når man trodde det ikke kunne bli verre. Brevskriveren er tydeligvis en meget psyk og farlig person. Åh fy fader, jeg mangler ord. Syke syke menneske. Helt utrolig at politiet ikke gjør noe, det er jo grovt overgrep. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 20. januar #359 Del Skrevet 20. januar Hva f… Dette er jo mye styggere enn det jeg tidligere har fått med meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 20. januar #360 Del Skrevet 20. januar parmanoia skrev (1 time siden): Hva f… Dette er jo mye styggere enn det jeg tidligere har fått med meg. Mye styggere enn de fleste har fått med seg tror jeg. Her fortelles det om overgrep og politiet henlegger saken. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå