Gå til innhold

Noen andre som blir deprimerte av å lese på dette forumet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 15.35):

Det som er deprimerende er å se hvor negativt folk tenker om alt. Ting jeg aldri har tenkt over, som folk tydeligvis har en mening om. Få gryterett som middag når man er på besøk? skammelig. Har du interiør fra europris? harry.

Anonymkode: 4d6de...6d8

Åja! Jeg kunne aldri ha forestilt meg at man blir dømt som en som er mislykket her i livet fordi man har first price håndsåpe på badet. En av grunnene til at jeg ikke inviterer med folk hjem. Man kan bli dømt for de latterligste ting. 

Anonymkode: 5e47d...c83

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg reagerer på hvor lite løsningsorienterte folk er med problemene sine. 

Anonymkode: ac7eb...3b3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som slår meg er at dette forumet er helt uinteressant når du har vært borte en stund. Så begynner du å diskutere, da blir du hekta på alt. Like greit å holde seg unna.

Anonymkode: 4f504...c9a

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Isambard skrev (7 timer siden):

Jeg blir deprimert av det, men har også blitt litt avhengig dessverre.

Syns også det er litt avhengighetsskapende, vet ikke hvorfor. Prøver å ta meg selv i det å gjøre noe annet enn å ta tak i mobilen eller klikke meg inn her, men som du ser med at jeg skriver dette gikk det ikke denne gangen. 

Det er veldig lite positivt utbytte av å bruke tid her inne sammenlignet med andre steder på nett, men for en eller annen grunn klikker jeg inn hit allikevel. 

Anonymkode: b52de...8b0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Åja! Jeg kunne aldri ha forestilt meg at man blir dømt som en som er mislykket her i livet fordi man har first price håndsåpe på badet. En av grunnene til at jeg ikke inviterer med folk hjem. Man kan bli dømt for de latterligste ting. 

Det er ikke noe gøy å bli dømt men vi må jo velge våre kamper her i livet. Å bli dømt for hvilken håndsåpe jeg bruker kan jeg fint leve med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg har slettet brukeren min flere ganger på grunn av at det er så mange frekke folk her men kommer alltid tilbake etter noen måneder😂

Anonymkode: c49f3...665

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det som slår meg er at dette forumet er helt uinteressant når du har vært borte en stund. Så begynner du å diskutere, da blir du hekta på alt. Like greit å holde seg unna.

Anonymkode: 4f504...c9a

Ja , ikke sant. Er man borte fra forumet en stund, så virker hele dette forumet bare som en slags gjeng med barnslige ungdommer som krangler ,lager drama og tull. En gjeng det egentlig er helt meningsløst å omgås.

Anonymkode: de484...acb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 9.56):

Jeg blir ikke deprimert av å lese om problemene til folk, jeg blir mer deprimert av å lese at folk sitter rundt omkring og er så heldige å ha familie og venner, noe jeg har nesten ingenting av. Og er ensom. Som er grunnen til at jeg er mye her inne. 

Anonymkode: 5ecf7...d15

Jeg har tenkt på det, og er enig. Jeg har i grunnen livet på stell med familie og venner.

Det er noe med at folk i forhold enten har det helt elendig eller helt fantastisk. Hvis det ikke er fantastisk så er det elendig. Lite rom for at helt middels kan være greit, og det er der jeg er. At man må jobbe litt for å holde det sammen.

Mer generelt er det kanskje like greit å ikke vite for mye om hvordan verden ser ut for kvinner. Det er ikke noe feil med brukerne. Jeg ignorerer de som er helt blåst. Det er verre med de som faktisk har litt rett.

Endret av Isambard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Isambard skrev (3 minutter siden):

Jeg har tenkt på det, og er enig. Jeg har i grunnen livet på stell med familie og venner.

Det er noe med at folk i forhold enten har det helt elendig eller helt fantastisk. Hvis det ikke er fantastisk så er det elendig. Lite rom for at helt middels kan være greit, og det er der jeg er.

Mer generelt er det kanskje like greit å ikke vite for mye om hvordan verden ser ut for kvinner. Det er ikke noe feil med brukerne. Jeg ignorerer de som er helt blåst. Det er verre med de som faktisk har litt rett.

Om det er en trøst har jeg, en tilfeldig person, et veldig godt inntrykk av deg. Du er fornuftige og hyggelige. Syns du virker veldig koslig og håper du får det bedre 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke deprimert. Men jeg kjenner mer på hat mot menn pga all dritten de skriver om kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Adrenalina1 said:

Nei. Ikke deprimert. Men jeg kjenner mer på hat mot menn pga all dritten de skriver om kvinner.

Det er kommentarer som dette som gjør meg deprimert. Brukere som dagen lang sitter på Internett og spyr ut hatet sitt

Anonymkode: 83a79...07e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

jeg synes det er underholdende! Og veldig veldig mange innlegg er jo så enkle å avsløre - dem er det bare å hoppe over. 

Men jeg synes det er greit å kunne diskutere aktuelle saker. Med alt det som skjer rundt omkring i verden er det godt å kunne skrive ned tankene sine OG få tilbakemelding fra andre. 

Anonymkode: 524e1...55e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 2.13):

Man leser jo i bunn og grunn om folks problemer hele tiden, enten det gjelder familie, barn, økonomi, helse, sex, vennskap, you name it. Jeg tror ikke jeg har lagt merke til det før nå hvor negativt det egentlig har påvirket meg. Jeg har begynt å absorbere negativiteten og det endrer sakte, men sikkert synet min på omverdenen. Om noen skriver om et problem jeg selv har - til tross for hvor lite det er - så vil problemet føles 10 ganger større om jeg leser om andre som sliter med det samme. 

Jeg tror jeg må koble av dette forumet og heller kun bruke det for praktiske grunner, men før jeg stikker så ville jeg bare spørre om andre føler det samme? Eller er det bare jeg som er altfor sensitiv? Haha.

Anonymkode: 68caa...376

Nå skriver jo ikke folk om at ting er fint her alt er bra. Så tenker at hvis du skal oppsøke forum som dette, er Det fordi du i utgangspunktet jar et problem eller tema du ønsker inspill på. Eller at du tenker at du kan bodra med noe for andre.

Verden er jo ikke slik som på siden her overalt, men mange har drt slik. Andre som har det helt fint, skriver jo ingenting om det. 

Anonymkode: 0cd7d...287

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2024 den 19.31):

Om det er en trøst har jeg, en tilfeldig person, et veldig godt inntrykk av deg. Du er fornuftige og hyggelige. Syns du virker veldig koslig og håper du får det bedre 😊

Takk for det. Det går bra, men man kan bli overdrevent pessimistisk her. Jeg jeg tror jeg endelig forstår Nietzsche - sitatet:

"Hvis du stirrer lenge nok ned i avgrunnen vil avgrunnen til slutt stirre tilbake".

Tror jeg skal logge av en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei, så svak psyke har jeg ikke.

Anonymkode: 2e688...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I hvert fall ikke jeg!
Hver gang jeg føler meg uttafor, er det bare å logge seg inn å lese litt, så føler jeg meg kjempesmart igjen.

Anonymkode: 1f258...2a1

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.3.2024 den 16.13):

Har kun brukt Reddit for å diskutere musikk og artister (på engelsk) og er overrasket over hvor mye mer saklig det er enn KG, insta og facebook. 

Er det fordi man må skrive med brukernavn tror du og får karma? Er det ikke noe med at hvis man får for mange negative votes så skjer det noe? 

Har vurdert å få meg reddit-konto, for jeg opplever også at siden det er mer spesifiserte sub-grupper så finner man flere som kan noe om det man spør om der. 

Anonymkode: 2bc8f...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn at man leser om problemene til andre, er det en nedtur å lese hvor jævlige, for å si det rett ut, folk er her inne. Virkelig en overraskende opphopning av brukere som rett og slett fremstår som dårlige mennesker basert på hva de skriver og mener. Sorry not sorry... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...