Gå til innhold

Hvordan innleder du første melding til matchen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

KallePils skrev (1 minutt siden):

Følger du ikke med?

Jeg trenger ikke late som om jeg er snill. Det eneste jeg trenger å gjøre er å fôre egoet hennes, la henne skravle i vei om seg og sitt, og late som om jeg synes hun er interessant.

Jeg er knapt nok tilstede i det hele tatt, det eneste som betyr noe ved meg er hvordan jeg får henne til å føle seg om seg selv.

Velkommen til unge kvinner i 2024. 😄

Du er jo psyko.

Anonymkode: e884c...506

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KallePils skrev (12 minutter siden):

Å, jeg har da en viss erfaring med at dere ikke "gjennomskuer" noe som helst. 😄

Jeg har aldri vært borti sånne menn som deg, så JEG gjennomskuer, og flere med meg. Du skriver selv at du kun er borti selvsentrerte, dumme og useriøse damer. Det er de som ikke gjennomskuer. Jeg har utelukkende vært i forhold i hele mitt liv, aldri vært utsatt for fuckboys. Fordi jeg klarer å gjennomskue menn med utrolig dårlige holdninger til kvinner. Du kan smile og late som alt du vil, men det vil alltid fremstå som krampaktig og idiotisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (7 minutter siden):

Min kjære, jeg ser det jeg ser. Jeg hører det jeg hører. Og jeg pynter ikke på noe av det.

Kvinner i 2024 tror dere er så fantastiske at det tyter ut gjennom hver kroppsåpning. Men realiteten er at i tillegg til å være innbilske hinsides det siviliserte er kvinnene jeg møter overflatiske, selvopptatte, umodne og nytelsessyke, og mangler enhver evne til å finne tilfredsstillelse i noe større enn det dere har mest lyst på fra det ene øyeblikket til det neste.

Det eneste jeg gjør er å tilpasse meg. I den grad jeg gidder.

Det er dere som gjør det så enkelt. 😄

Sånn, fikset det for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Neste steg for deg burde være å prøve å forstå andre bedre. Du må til psykolog.

Anonymkode: e884c...506

Det hjelper ikke når mannen har bikket 30. Kvinnehatere trenger mer psykiater enn psykolog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (8 minutter siden):

Min kjære, jeg ser det jeg ser. Jeg hører det jeg hører. Og jeg pynter ikke på noe av det.

Kvinner i 2024 tror dere er så fantastiske at det tyter ut gjennom hver kroppsåpning. Men realiteten er at i tillegg til å være innbilske hinsides det siviliserte er dere overflatiske, selvopptatte, umodne og nytelsessyke, og mangler enhver evne til å finne tilfredsstillelse i noe større enn det dere har mest lyst på fra det ene øyeblikket til det neste.

Det eneste jeg gjør er å tilpasse meg. I den grad jeg gidder.

Det er dere som gjør det så enkelt. 😄

Og siden du mislykkes totalt i å tiltrekke deg jordnære, modne og ordentlige damer, foreslår jeg at du heller innleder forhold til fantastiske, ikke-overfladiske, ikke-selvopptatte, ikke-umodne og ikke-nytelsessyke MENN, som har god evne til å finne tilfredsstillelse i noe større enn det de har lyst på fra det ene øyeblikket til det neste. Bli sammen med en mann, så kan du leve lykkelig i alle dine dager. Og nei, det hjelper ikke at du ikke er tiltrukket av menn. Ingen kvinner du hater skylder deg fitte.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KallePils skrev (35 minutter siden):

Følger du ikke med?

Jeg trenger ikke late som om jeg er snill. Det eneste jeg trenger å gjøre er å fôre egoet hennes, la henne skravle i vei om seg og sitt, og late som om jeg synes hun er interessant.

Jeg er knapt nok tilstede i det hele tatt, det eneste som betyr noe ved meg er hvordan jeg får henne til å føle seg om seg selv.

Velkommen til unge kvinner i 2024. 😄

Grunnen til at jeg syns du er psyko er fordi det er helt vanlig å prate med andre om deres og få de til å føle seg sett. De fleste samtaler jeg har handler om andre, og hvordan de har det. Om du savner at de spørr mer om deg, er det menneskene du møter? Er det du som må ta initiativet til å prate mer om deg selv? Liksom hva er problemet? 

Du har forstått at andre liker å føle seg vel og tar det som noe negativt, det krever en viss usannhet. Da lurer jeg på om du er psyko.

Anonymkode: e884c...506

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Grunnen til at jeg syns du er psyko er fordi det er helt vanlig å prate med andre om deres og få de til å føle seg sett. De fleste samtaler jeg har handler om andre, og hvordan de har det. Om du savner at de spørr mer om deg, er det menneskene du møter? Er det du som må ta initiativet til å prate mer om deg selv? Liksom hva er problemet? 

Du har forstått at andre liker å føle seg vel og tar det som noe negativt, det krever en viss usannhet. Da lurer jeg på om du er psyko.

Anonymkode: e884c...506

Usunnhet*

Anonymkode: e884c...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (18 timer siden):

Damer er først og fremst opptatte av at de selv skal "bli sett", narsissistiske som de er.

Så da gjelder det å late som om du faktisk følger med på det evneveike sølet de lirer av seg, og snappe opp en eller annen tråd fra tekst eller bilder.

Trikset er å stille åpne spørsmål og servere påstander ("du virker som en som…") hun ikke kan svare kort på, og som i tillegg gjør henne nysgjerrig på hva som ligger bak.

Det er fantasien hennes du sjekker opp, ikke den fornuften som hun i hvert fall burde ha vært utstyrt med. Så få henne til å føle noe, for alt handler om følelser for kvinner.

La henne skravle i vei om seg selv, og støtt oppunder, for dette er det eneste hun bryr seg om uansett. La henne være tema, og bare betrakt med et lite smil hvor uvesentlig du åpenbart er.

Klarer du å få henne til å ville fortelle venninnene sine at "Jeg føler at han virkelig ser meg!" (som om det var noe å se) har du grønt lys hele veien til pound town.

Dette er virkelig ikke vanskelig.

Det er ikke rart du tiltrekker deg dårlige damer med dine holdninger, man får som man fortjener 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (39 minutter siden):

Og siden du mislykkes totalt i å tiltrekke deg jordnære, modne og ordentlige damer, foreslår jeg at du heller innleder forhold til fantastiske, ikke-overfladiske, ikke-selvopptatte, ikke-umodne og ikke-nytelsessyke MENN, som har god evne til å finne tilfredsstillelse i noe større enn det de har lyst på fra det ene øyeblikket til det neste. Bli sammen med en mann, så kan du leve lykkelig i alle dine dager. Og nei, det hjelper ikke at du ikke er tiltrukket av menn. Ingen kvinner du hater skylder deg fitte.

Har ofte tenkt at jeg skulle ønske jeg var homo. Hadde ihvertfall grepet muligheten med begge hendene.

Men realiteten er dessverre altså at det kun er damer jeg tenner på. Og det får jeg ikke gjort så veldig mye med.

Håper da forøvrig ikke du innbiller deg at norske kvinner er vanskelige å få til sengs…? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har hørt rykter om at du har lus"

Anonymkode: eb8c9...636

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Grunnen til at jeg syns du er psyko er fordi det er helt vanlig å prate med andre om deres og få de til å føle seg sett. De fleste samtaler jeg har handler om andre, og hvordan de har det. Om du savner at de spørr mer om deg, er det menneskene du møter? Er det du som må ta initiativet til å prate mer om deg selv? Liksom hva er problemet? 

Du har forstått at andre liker å føle seg vel og tar det som noe negativt, det krever en viss usannhet. Da lurer jeg på om du er psyko.

Anonymkode: e884c...506

Det var ikke småtterier…. jeg er kanskje ferdig med å være utpreget snill, men jeg er da vitterlig fremdeles ved mine fulle fem? 😄

Men du eksemplifiserer godt det jeg vil frem til: Det spiller ingen rolle hva jeg skriver, for ingenting av det glir inn hos deg uansett.

Du er kun opptatt av tankesporet du har kjørt deg selv inn i, og hva jeg måtte svare har null og niks påvirkning på noe som helst. Du bare turer på med ditt.

Dagens norske kvinner i et nøtteskall.

Så da får jeg vel bare nikke og smile, spille interessert slik at du "føler deg sett", og så ser vi hvor det bærer…? 😂

Endret av KallePils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (3 minutter siden):

Det var ikke småtterier…. jeg er kanskje ferdig med å være utpreget snill, men jeg er da vitterlig fremdeles ved mine fulle fem? 😄

Men du eksemplifiserer godt det jeg vil frem til: Det spiller ingen rolle hva jeg skriver, for ingenting av det glir inn hos deg uansett.

Du er kun opptatt av tankesporet du har kjørt deg selv inn i, og hva jeg måtte svare har null og niks påvirkning på noe som helst. Du bare turer på med ditt.

Dagens norske kvinner i et nøtteskall.

Så da får jeg vel bare nikke og smile, spille interessert slik at du "føler deg sett", og så ser vi hvor det bærer…? 😂

Du har ikke skrevet noe som overbeviser meg om noe annet 😅 Å ironisk nok føler jegdet akkurat samme for deg.

Det er et vanlig menneskelig behov å ønske å bli sett. Ønsker ikke du å bli sett, som foreksempel som mer en en psykopat som jeg klandrer deg for å være? Å du ser meg ikke så det er sakt. Håper ikke jeg ser deg heller, for det må være mer enn dette negative kvinnehatet.

Anonymkode: e884c...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/26/2024 at 10:31 PM, AnonymBruker said:

Hvordan starter du en samtale med en match? Altså den aller første meldingen. 

Anonymkode: 1cfc5...d8b

Yo, whaz up bitch

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du har ikke skrevet noe som overbeviser meg om noe annet 😅 Å ironisk nok føler jegdet akkurat samme for deg.

Det er et vanlig menneskelig behov å ønske å bli sett. Ønsker ikke du å bli sett, som foreksempel som mer en en psykopat som jeg klandrer deg for å være? Å du ser meg ikke så det er sakt. Håper ikke jeg ser deg heller, for det må være mer enn dette negative kvinnehatet.

Anonymkode: e884c...506

Dette ble jo en bedre illustrasjon av det jeg ville frem til enn jeg overhodet kunne forestilt meg... 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (21 minutter siden):

Dette ble jo en bedre illustrasjon av det jeg ville frem til enn jeg overhodet kunne forestilt meg... 😄

Hvorfor?

Anonymkode: e884c...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KallePils skrev (1 time siden):

Har ofte tenkt at jeg skulle ønske jeg var homo. Hadde ihvertfall grepet muligheten med begge hendene.

Men realiteten er dessverre altså at det kun er damer jeg tenner på. Og det får jeg ikke gjort så veldig mye med.

Håper da forøvrig ikke du innbiller deg at norske kvinner er vanskelige å få til sengs…? 😆

Damer driter jo at du tenner på noen du forakter. Sex er ikke menneskerett. Ordentlige norske kvinner går ikke til sengs med kvinnehatende fuckboys. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (56 minutter siden):

Det var ikke småtterier…. jeg er kanskje ferdig med å være utpreget snill, men jeg er da vitterlig fremdeles ved mine fulle fem? 😄

Men du eksemplifiserer godt det jeg vil frem til: Det spiller ingen rolle hva jeg skriver, for ingenting av det glir inn hos deg uansett.

Du er kun opptatt av tankesporet du har kjørt deg selv inn i, og hva jeg måtte svare har null og niks påvirkning på noe som helst. Du bare turer på med ditt.

Dagens norske kvinner i et nøtteskall.

Så da får jeg vel bare nikke og smile, spille interessert slik at du "føler deg sett", og så ser vi hvor det bærer…? 😂

Kvinnehat og kvinneforakt glir ikke inn hos kvinner, nei. Vi tar oss ikke nær av menn som er fulle av hat. Vi flirer av dere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (Akkurat nå):

Damer driter jo at du tenner på noen du forakter. Sex er ikke menneskerett. Ordentlige norske kvinner går ikke til sengs med kvinnehatende fuckboys. 

Nehei…? 😄

Tror du ville lært litt av å se nærmere på den seksuelle CV’en til disse du kaller "ordentlige norske kvinner".

Mye moro å finne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (2 timer siden):

Følger du ikke med?

Jeg trenger ikke late som om jeg er snill. Det eneste jeg trenger å gjøre er å fôre egoet hennes, la henne skravle i vei om seg og sitt, og late som om jeg synes hun er interessant.

Jeg er knapt nok tilstede i det hele tatt, det eneste som betyr noe ved meg er hvordan jeg får henne til å føle seg om seg selv.

Velkommen til unge kvinner i 2024. 😄

Du virker veldig uerfaren og umoden. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...