Gå til innhold

Hvordan innleder du første melding til matchen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan starter du en samtale med en match? Altså den aller første meldingen. 

Anonymkode: 1cfc5...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plukker opp med et spørsmål, gjerne noe som viser at jeg har lest profilen deres. Feks;

De skriver 'bli med på eventyr' - > hvilke eventyr er du mest nysgjerrig på? 

De skriver 'jeg er sykt spontan' - > hva er det mest spontane du har gjort i helgen? 

Eller.. Hva er du takknemlig for i dag? Hva var gitt deg energi i dag? Eller liknende ☺️

Anonymkode: e60c4...0a2

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei 🙂"

Anonymkode: 57711...36a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Pule?😏"

Anonymkode: 11a64...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer er først og fremst opptatte av at de selv skal "bli sett", narsissistiske som de er.

Så da gjelder det å late som om du faktisk følger med på det evneveike sølet de lirer av seg, og snappe opp en eller annen tråd fra tekst eller bilder.

Trikset er å stille åpne spørsmål og servere påstander ("du virker som en som…") hun ikke kan svare kort på, og som i tillegg gjør henne nysgjerrig på hva som ligger bak.

Det er fantasien hennes du sjekker opp, ikke den fornuften som hun i hvert fall burde ha vært utstyrt med. Så få henne til å føle noe, for alt handler om følelser for kvinner.

La henne skravle i vei om seg selv, og støtt oppunder, for dette er det eneste hun bryr seg om uansett. La henne være tema, og bare betrakt med et lite smil hvor uvesentlig du åpenbart er.

Klarer du å få henne til å ville fortelle venninnene sine at "Jeg føler at han virkelig ser meg!" (som om det var noe å se) har du grønt lys hele veien til pound town.

Dette er virkelig ikke vanskelig.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (9 timer siden):

Damer er først og fremst opptatte av at de selv skal "bli sett", narsissistiske som de er.

Så da gjelder det å late som om du faktisk følger med på det evneveike sølet de lirer av seg, og snappe opp en eller annen tråd fra tekst eller bilder.

Trikset er å stille åpne spørsmål og servere påstander ("du virker som en som…") hun ikke kan svare kort på, og som i tillegg gjør henne nysgjerrig på hva som ligger bak.

Det er fantasien hennes du sjekker opp, ikke den fornuften som hun i hvert fall burde ha vært utstyrt med. Så få henne til å føle noe, for alt handler om følelser for kvinner.

La henne skravle i vei om seg selv, og støtt oppunder, for dette er det eneste hun bryr seg om uansett. La henne være tema, og bare betrakt med et lite smil hvor uvesentlig du åpenbart er.

Klarer du å få henne til å ville fortelle venninnene sine at "Jeg føler at han virkelig ser meg!" (som om det var noe å se) har du grønt lys hele veien til pound town.

Dette er virkelig ikke vanskelig.

Jeg er dame, men 😅 hvilke innledende spørsmål liker du å få? 

Anonymkode: 1cfc5...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M litt over 40, ny på Tinder. Hatt en helt rolig approach så langt, 2 matcher så langt (likes fra damen). Ene sendte en kommentar som gikk direkte på et utsagn i profilen min, så fløt samtalen fint videre etterpå. Andre sendte jeg først meld og gikk bare direkte på noe fra profilen. Så å ta utgpkt i profilene ser ut som funker bra begge veier

Anonymkode: 7a49f...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er dame, men 😅 hvilke innledende spørsmål liker du å få? 

Anonymkode: 1cfc5...d8b

Tror favoritten min hittil rett og slett var "wow, kjekk mann!" med noe smiley-greier bak.

Du er dame, så ingen grunn til å gjøre ting avansert. Holder lenge å stryke egoet hans litt. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (14 timer siden):

Damer er først og fremst opptatte av at de selv skal "bli sett", narsissistiske som de er.

Så da gjelder det å late som om du faktisk følger med på det evneveike sølet de lirer av seg, og snappe opp en eller annen tråd fra tekst eller bilder.

Trikset er å stille åpne spørsmål og servere påstander ("du virker som en som…") hun ikke kan svare kort på, og som i tillegg gjør henne nysgjerrig på hva som ligger bak.

Det er fantasien hennes du sjekker opp, ikke den fornuften som hun i hvert fall burde ha vært utstyrt med. Så få henne til å føle noe, for alt handler om følelser for kvinner.

La henne skravle i vei om seg selv, og støtt oppunder, for dette er det eneste hun bryr seg om uansett. La henne være tema, og bare betrakt med et lite smil hvor uvesentlig du åpenbart er.

Klarer du å få henne til å ville fortelle venninnene sine at "Jeg føler at han virkelig ser meg!" (som om det var noe å se) har du grønt lys hele veien til pound town.

Dette er virkelig ikke vanskelig.

Vi gjennomskuer slike drittsekker ganske fort, vet du. Vi ønsker heller ikke å bli sett av rundbrennende drittsekker. Alt handler om følelser VED FORELSKELSE, for begge kjønn. Du som aldri har vært forelsket, vet ikke hva det er. Man blir ikke forelsket med hjerne/fornuft. Jeg hadde ikke respondert på en slik falsk mann som later som og ikke forteller noe om seg selv, og som er ute etter å pule. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (15 timer siden):

Damer er først og fremst opptatte av at de selv skal "bli sett", narsissistiske som de er.

Så da gjelder det å late som om du faktisk følger med på det evneveike sølet de lirer av seg, og snappe opp en eller annen tråd fra tekst eller bilder.

Trikset er å stille åpne spørsmål og servere påstander ("du virker som en som…") hun ikke kan svare kort på, og som i tillegg gjør henne nysgjerrig på hva som ligger bak.

Det er fantasien hennes du sjekker opp, ikke den fornuften som hun i hvert fall burde ha vært utstyrt med. Så få henne til å føle noe, for alt handler om følelser for kvinner.

La henne skravle i vei om seg selv, og støtt oppunder, for dette er det eneste hun bryr seg om uansett. La henne være tema, og bare betrakt med et lite smil hvor uvesentlig du åpenbart er.

Klarer du å få henne til å ville fortelle venninnene sine at "Jeg føler at han virkelig ser meg!" (som om det var noe å se) har du grønt lys hele veien til pound town.

Dette er virkelig ikke vanskelig.

Du ser sånn ned på kvinner at jeg syns ikke noe om at du er nær dem. Det er jo trist for dem å ikke vite alt det vonde du tenker om dem bak fasaden din. Men klarer du å opprettholde en fasade som ikke avslører alt det du tenker? Er du et troll? Du høres ut som en psykopat.

Anonymkode: e884c...506

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du ser sånn ned på kvinner at jeg syns ikke noe om at du er nær dem. Det er jo trist for dem å ikke vite alt det vonde du tenker om dem bak fasaden din. Men klarer du å opprettholde en fasade som ikke avslører alt det du tenker? Er du et troll? Du høres ut som en psykopat.

Anonymkode: e884c...506

De fleste av oss gjennomskuer slike menn. De er så gjennomgående falske at det skinner gjennom. Da ender de opp med useriøse jenter som også bare vil pule, og ser på menn som kjøtt og lommebok. Fra dette slutter disse mennene at alle kvinner er slik, så får vi en ond sirkel. Disse mennene forstår ikke at for å treffe andre typer damer må de først endre egne holdninger og oppførsel. I mellomtiden blir vi ordentlige damer "tatt" av ordentlige menn, og forsvinner fra markedet for slike fuckboys. Fuckboysene forblir bitre og alene, mens vi lever i gode, solide forhold og flirer litt av fuckboysene.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KallePils skrev (15 timer siden):

Damer er først og fremst opptatte av at de selv skal "bli sett", narsissistiske som de er.

Så da gjelder det å late som om du faktisk følger med på det evneveike sølet de lirer av seg, og snappe opp en eller annen tråd fra tekst eller bilder.

Trikset er å stille åpne spørsmål og servere påstander ("du virker som en som…") hun ikke kan svare kort på, og som i tillegg gjør henne nysgjerrig på hva som ligger bak.

Det er fantasien hennes du sjekker opp, ikke den fornuften som hun i hvert fall burde ha vært utstyrt med. Så få henne til å føle noe, for alt handler om følelser for kvinner.

La henne skravle i vei om seg selv, og støtt oppunder, for dette er det eneste hun bryr seg om uansett. La henne være tema, og bare betrakt med et lite smil hvor uvesentlig du åpenbart er.

Klarer du å få henne til å ville fortelle venninnene sine at "Jeg føler at han virkelig ser meg!" (som om det var noe å se) har du grønt lys hele veien til pound town.

Dette er virkelig ikke vanskelig.

fy f for et stygt innlegg. Jeg håper dette er ironi, hvis ikke er jeg bekymret på dine vegne!

ALDRI har en mann fått meg til å føle meg sett pr melding på en app, og ikke klarer de å pirre nysgjerrigheten heller.

Kan ikke huske sist en mann lot meg snakke om meg selv, hverken skriftlig eller muntlig   - for det skal bare handle om dem...

 

Anonymkode: 6a5ad...578

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

fy f for et stygt innlegg. Jeg håper dette er ironi, hvis ikke er jeg bekymret på dine vegne!

ALDRI har en mann fått meg til å føle meg sett pr melding på en app, og ikke klarer de å pirre nysgjerrigheten heller.

Kan ikke huske sist en mann lot meg snakke om meg selv, hverken skriftlig eller muntlig   - for det skal bare handle om dem...

 

Anonymkode: 6a5ad...578

Jeg tror vedkommende benytter enhver sjanse til å spre kvinnehat. Det er liksom agendaen her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (3 timer siden):

Vi gjennomskuer slike drittsekker ganske fort, vet du. Vi ønsker heller ikke å bli sett av rundbrennende drittsekker. Alt handler om følelser VED FORELSKELSE, for begge kjønn. Du som aldri har vært forelsket, vet ikke hva det er. Man blir ikke forelsket med hjerne/fornuft. Jeg hadde ikke respondert på en slik falsk mann som later som og ikke forteller noe om seg selv, og som er ute etter å pule. 

Å, jeg har da en viss erfaring med at dere ikke "gjennomskuer" noe som helst. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KallePils skrev (3 minutter siden):

Å, jeg har da en viss erfaring med at dere ikke "gjennomskuer" noe som helst. 😄

Vet ingen i livet ditt at du bærer meningene du gjør? Later du som at du er en snill og forståelsesfull mann med kvinnene du møter?

Anonymkode: e884c...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du ser sånn ned på kvinner at jeg syns ikke noe om at du er nær dem. Det er jo trist for dem å ikke vite alt det vonde du tenker om dem bak fasaden din. Men klarer du å opprettholde en fasade som ikke avslører alt det du tenker? Er du et troll? Du høres ut som en psykopat.

Anonymkode: e884c...506

Min kjære, jeg ser det jeg ser. Jeg hører det jeg hører. Og jeg pynter ikke på noe av det.

Kvinner i 2024 tror dere er så fantastiske at det tyter ut gjennom hver kroppsåpning. Men realiteten er at i tillegg til å være innbilske hinsides det siviliserte er dere overflatiske, selvopptatte, umodne og nytelsessyke, og mangler enhver evne til å finne tilfredsstillelse i noe større enn det dere har mest lyst på fra det ene øyeblikket til det neste.

Det eneste jeg gjør er å tilpasse meg. I den grad jeg gidder.

Det er dere som gjør det så enkelt. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ingen i livet ditt at du bærer meningene du gjør? Later du som at du er en snill og forståelsesfull mann med kvinnene du møter?

Anonymkode: e884c...506

Følger du ikke med?

Jeg trenger ikke late som om jeg er snill. Det eneste jeg trenger å gjøre er å fôre egoet hennes, la henne skravle i vei om seg og sitt, og late som om jeg synes hun er interessant.

Jeg er knapt nok tilstede i det hele tatt, det eneste som betyr noe ved meg er hvordan jeg får henne til å føle seg om seg selv.

Velkommen til unge kvinner i 2024. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (1 minutt siden):

Min kjære, jeg ser det jeg ser. Jeg hører det jeg hører. Og jeg pynter ikke på noe av det.

Kvinner i 2024 tror dere er så fantastiske at det tyter ut gjennom hver kroppsåpning. Men realiteten er at i tillegg til å være innbilske hinsides det siviliserte er dere overflatiske, selvopptatte, umodne og nytelsessyke, og mangler enhver evne til å finne tilfredsstillelse i noe større enn det dere har mest lyst på fra det ene øyeblikket til det neste.

Det eneste jeg gjør er å tilpasse meg. I den grad jeg gidder.

Det er dere som gjør det så enkelt. 😄

Neste steg for deg burde være å prøve å forstå andre bedre. Du må til psykolog.

Anonymkode: e884c...506

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...