Gå til innhold

Jeg syns gamle folk vekker ubehag hos meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Honey Dew skrev (3 minutter siden):

All kudos til henne. Tøff dame :klappe:

Ja, oppvokst i Finnmark vet du. Særbo med onkelen min, og ikke « ekte» tante, men absolutt hun jeg ringer oftest å ber om ærlige råd. Hun er spesialpedagog og veldig kreativ på mange måter❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trådstarter er allerede "kjempegammel" i forhold til hvor hen startet sitt liv. Tenk litt på det? Skulle man kverke hen nå fordi hen ikke er en søt liten baby lengre, eller finner hen glede i ting fremdeles og burde få leve litt til? ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det herligste jeg ser er eldre mennesker med livsglede. Mange av dem har virkelig skjønt det med livsglede, og jeg antar at det er fordi de har levd lenge. Gode på å se de små gledene i hverdagen. Også er det interessant å høre på de snakke om hvordan de vokste opp og hvordan ting var før sammenlignet med nå. Men jeg vet også at det er mange ensomme eldre som sitter altfor mye alene og ikke kommer seg ut på ting. Det gjør meg trist 😞

Anonymkode: 456ea...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min påstand er at ensomhet er et mye større onde enn coronaen var, men ingen lager hjelpetiltak for disse. 
Folk råtner på rot i sine leiligheter. :(  DET burde det tas tak i politisk. Medmenneskelighet opp på agendaen!
Koble folk som trenger en hjelpende hånd/samvær med folk som vil gi av sitt overskudd noen timer i uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Min påstand er at ensomhet er et mye større onde enn coronaen var, men ingen lager hjelpetiltak for disse. 
Folk råtner på rot i sine leiligheter. :(  DET burde det tas tak i politisk. Medmenneskelighet opp på agendaen!
Koble folk som trenger en hjelpende hånd/samvær med folk som vil gi av sitt overskudd noen timer i uka. 

Yes! Enig.

Anonymkode: 456ea...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 0.17):

Det burde vært en øvre aldersgrense. 70 er mitt forslag. Pensjon fra 50. 20 gode år som avslutning er bedre enn å råtne de siste 10.

Anonymkode: 06531...4c8

Bruce Springsteen er  74 og gutta i The Rolling Stones 80..

På tide å finne fram giftsprøyta og avlive dem kanskje? 

Anonymkode: 88a8e...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...