Gå til innhold

Er folk på KG mer uintelligent og har flere arbeidsledige enn andre forum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, imagineme said:

HysJ! Ikke avslør meg enda! Jeg jobber med en vanvittig teori!

Unnskyld. Dere lesere  får se bort fra mitt forrige innlegg. Skulle vært publisert på wikileaks ikke her. 

Anonymkode: 0ac7e...fe8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei. Folk her inne har 2-3 mastergrader og gjerne en doktorgrad også. Slik at de ikke trenger referere påstandene sine da de er fasiten. De fleste tjener godt over millionen. Bor i hus til 10-15 millioner og har samboer som som regel har enda mer utdannelse og dobbelt lønn.  Så dette er vel forumet med de rikeste og høyest utdannede du vil finne på mett tror jeg. 

Antagelig bruker staten dette forumet som en hemmelig "tenketank" grunnet den skyhøye kompetansen som er samlet her. Er nok litt derfor det av og til kommer noen "rare" spørsmål

Anonymkode: 0ac7e...fe8

Ja, dette er en gjenganger! Og alle er høystatus folk som mener nesten alle er lavstatus (hva nå det måtte bety). Og de er også svært pene og attraktive og mener at de fleste andre ikke er det. De har også mer sex enn mannen på gata. Også må vi ikke glemme at de bor i byen og at alle som bor i distriktet er bygdetullinger og igjen; lavstatus. 

Anonymkode: c37e8...ad2

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Unnskyld. Dere lesere  får se bort fra mitt forrige innlegg. Skulle vært publisert på wikileaks ikke her. 

Anonymkode: 0ac7e...fe8

Støtter denne! Gå til Wikilaks. Nothing to see here!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (1 time siden):

Støtter denne! Gå til Wikilaks. Nothing to see here!

Gla'laks.

Anonymkode: 514bb...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gla'laks.

Anonymkode: 514bb...78e

I know :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med lite kulturell kapital og lite intellektuelt anlagte, ihvertfall . Og mange i lavtlønnsyrker som er misunnelige på uføretrygda mennesker. Er ingen ellers som er. 

Anonymkode: 621bd...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høstferie i februar? 🤔....typisk kg ja.

Anonymkode: 3a9da...1f8

Ja, eller vinterferie da. Som jeg tydeligvis trenger 😀 

Anonymkode: 92198...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uintelligente og arbeidsledige? Her på Trygdeguiden? Nei, det har jeg ikke sett noe til.

Anonymkode: ba218...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jo "Er folk på KG mer uintelligent og har flere arbeidsledige enn andre forum?" ei fantastisk setning, med både feil i flertallbøyninger og en setningslogisk feil. Kanskje med vilje?

Anonymkode: 92198...b44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er intelligent nok til å reagere på norsktalen din i overskriften her! Slik du formulerer deg så spør du om medlemmer av Kvinneguiden, som for øvrig ofte er uintelligente, har (drar på/ eier) mange arbeidsledige. Det du mener er nok "......og har forumet mange arbeidsledige medlemmer/ brukere?"

Anonymkode: 37e11...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...