AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #61 Skrevet 25. februar 2024 Problemet i situasjonen ligger delvis hos ts og hennes familie. De behandler stebarnet likt som egne barn. Det kan ikke frata stebarnets familie å gi penger/gaver til "sitt" barn. Jeg vet ikke hvor gamle barna er, men så lenge dette er penger på konto, med tilhørende bankkort, ser jeg ikke problemet. Far kan ta en prat med sitt barn dersom pengebruken er for høy. Det er en del av foreldrerollen. Anonymkode: 281ae...f38 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #62 Skrevet 25. februar 2024 Det vil alltid være ulemper med å ha foreldre som ikke bor sammen. De få fordelene som finnes, bør barna få ha. Anonymkode: 856b2...374
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #63 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det vil alltid være ulemper med å ha foreldre som ikke bor sammen. De få fordelene som finnes, bør barna få ha. Anonymkode: 856b2...374 Nei det er faktisk ikke det beste for barna. Det tok litt tid før jeg innså at dette var skadelig for alle barna. Også bonus. Det blir faktisk noe galt i oppdragelsen Anonymkode: 48589...695 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #64 Skrevet 25. februar 2024 Det vil aldri bli helt rettferdig med to familier. Vanskelig å bestemme over hva den andre siden gjør eller ikke gjør. Mitt råd er å snakke med ungene om hvorfor det er sånn. Ikke lag alt for mye styr ut av det. Anonymkode: b7bd1...031
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #65 Skrevet 25. februar 2024 Finnes det en mulighet for å gi barnet et eget bankkort som skal brukes hos far? At det må legge igjen kortet som blir vippset til hjemme når dere drar på ferie? Anonymkode: a14f5...231
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #66 Skrevet 25. februar 2024 Dette løses enkelt ved at hi og hennes familie kun gir penger til hi sine biologiske barn. Ved spørsmål rundt dette er svaret for å gjøre disponible penger mellom de tre barna så likt som mulig. Og så lenge stebarnets mor og mors familie gir stebarnet mye penger må hi og hi sin families penger disponeres på de to barna som ikke får fra stebarnets mor og hennes familie. Anonymkode: b49b0...573
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå