Gå til innhold

Han 20, jeg 30. galskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mulig alt virker fint og flott nå, men forskjellene og de ulike behovene vil komme mer tydelig fram etterhvert som dere blir skikkelig seriøse. 

Det er ganske stor forskjell på en 30 åring kontra 20 åring. Faktisk en halv oppvekst forskjell, med tilhørende opplevelser og erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjernen hans er ikke ferdig utviklet. Hadde han vært 25 så hadde jeg tenkt annerledes. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jevnaldrende med deg og synes 20-åringer er kjempeunge 😬 Hadde helt klart merket aldersforskjellen mer den veien enn den andre.

Men han er ikke noe barn, så synes heller ikke det er noe moralsk galt i det 🙂

Anonymkode: 5ca3d...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 7.53):

Vi har en ekstremt god kjemi. Han er veldig moden for alderen, mens jeg er kanskje litt barnslig for alderen. Vi er på relativt samme sted i livet. Begge har utdannelse, fast jobb, bil og bolig. Per nå ønsker ingen av oss barn, det kan jo forandre seg, men jeg tviler sterkt. Osv.. 
 

det eneste som "plager" meg er aldersforskjellen. 
 

jeg har aldri vært tiltrukket av yngre menn. Yngste jeg har datet var 1 år yngre enn meg. Alle andre har vært 2-7 år eldre. 
så, hva tenker folk her? 

Anonymkode: f949e...10a

Har selv fått barn med en i tjueårene, så kjør på. Han er 16 år yngre enn meg :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekopp1 skrev (På 22.2.2024 den 8.22):

Hvis dere liker hverandre og vil det samme med relasjonen, kjør på! Vi må slutte å legge oss borti aldersforskjeller på bare 10 år. Ja, det kan by på norn utfordringer, men par har greid utfordringer før. Kansje funker det for dere, det vet dere ikke før dere har prøvd. Lykke til!

Ja, Petter Stordalen fant jo "ekte kjærlighet" med en jentunge som var halvparten av hans alder...Det samme med Dolph Lundgren. Lol. Det at de begge to er kjendiser med fullstappet lommebok var sikkert helt underordnet 😂 Kvinner kan da virkelig inngå kompromisser med selv hvis de vil 🤣🤣

Anonymkode: 9a578...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du, TS, er kvinne og 30 år så vil jeg si at dette er 100% no go som noe annet enn litt uskyldig moro. Hvorfor? Fordi en 20-årig gutt er nettopp det; En guttunge, og på ingen måte moden nok til å ta et velveid valg om hvorvidt han ønsker seg barn i fremtiden. Og dine egg, TS, kommer til å gå ut på dato noen år før han kan forventes å modnes.

Anonymkode: d01b1...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mysticgirl skrev (27 minutter siden):

Har selv fått barn med en i tjueårene, så kjør på. Han er 16 år yngre enn meg :) 

Forskjell på 20 og "i 20-årene".  Kan være 22 og 28 f.eks.

Anonymkode: 4e333...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forskjell på 20 og "i 20-årene".  Kan være 22 og 28 f.eks.

Anonymkode: 4e333...69c

Han var 24 og jeg 40.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha svarene i tråden er fulle av hykleri

Hadde kjønnene vært motsatt hadde ingen vært positive til denne relasjonen

Anonymkode: 0eb28...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er begge utdannede? Hvilken utdannelse har en 20-åring, han er jo nesten nettopp ferdig med vgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...