Gå til innhold

Han 20, jeg 30. galskap?

Fremhevede innlegg

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Why not? Ta en dag av gangen og se hvor det fører dere🤷🏻‍♀️

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og jeg er invitert ut på restaurant av en mann på 35 og jeg 57. Takket ja for han virket tvers igjennom trivelig.

Anonymkode: 3e2f7...79a

Det blir noe helt annet i den alderen

Anonymkode: 4e333...69c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde jeg vært faren så hadde jeg grillet deg og gjort deg så ubekvem at du til slutt forlot han

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, ikke galskap.

Anonymkode: a76ec...8e6

• Liker 1
Skrevet

Nope. Tenk +/- 7 år regelen. 

Du er 30. 30 delt på 2 er 15. 15+7 er 22. Det y gate du bør vurdere er dermed 22 år. 

Anonymkode: ae375...cbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vi har en ekstremt god kjemi. Han er veldig moden for alderen, mens jeg er kanskje litt barnslig for alderen. Vi er på relativt samme sted i livet. Begge har utdannelse, fast jobb, bil og bolig. Per nå ønsker ingen av oss barn, det kan jo forandre seg, men jeg tviler sterkt. Osv.. 

det eneste som "plager" meg er aldersforskjellen. 

jeg har aldri vært tiltrukket av yngre menn. Yngste jeg har datet var 1 år yngre enn meg. Alle andre har vært 2-7 år eldre. 
så, hva tenker folk her? 

Anonymkode: f949e...10a

Jeg hadde aldri klart det. Men ser ikke problemet at andre gjør det. Det positive er jo at når du er 50 er han 40😅Bedre det enn motsatt😀😅

MEN en 20åring er som regel enten midt i leve livet fasen eller blir det....Når jeg var 30 hadde jeg 2 snart 3barn,så nei takk.

Anonymkode: 5d148...851

Skrevet

Hvordan er det mulig å finne en tyveåring som moden? 

Jeg hadde aldri - aldri - aldri begitt meg inn på dette. Du frarøver han den tiden han skal få prøve å feile i livet, ikke gjøre deg gravid, bli ektemann og far. 

Anonymkode: 216b8...61f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Nøyaktig samme aldersforskjell mellom meg og kona. Hun var 18, jeg 28. Sammen i 9 år nå.

Anonymkode: 26a03...4a5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 21.58):

Hvordan er det mulig å finne en tyveåring som moden? 

Jeg hadde aldri - aldri - aldri begitt meg inn på dette. Du frarøver han den tiden han skal få prøve å feile i livet, ikke gjøre deg gravid, bli ektemann og far. 

Anonymkode: 216b8...61f

Ja, du kjenner han ikke.

Unnskyld, men hvordan skal jeg kunne frata han tiden til å "leve?" 
Jeg er ikke av typen som krever at noen skal sitte hjemme å spille yatzy med meg. Han får da gå ut med kompiser, reise på turer, ha sine hobbyer, drite seg ur og være litt idiot noen ganger. (Det er vi alle, uansett alder) osv. og joda, enn så lenge ønsker jeg ikke barn, han mener at han ikke gjør det heller, men selvføgelig vet jeg at sjansen for at han ombestemmer seg er større enn at jeg ombestemmer meg, men hvem vet? Og skulle det uansett bli total uenighet, så går man fra hverandre. Ingen kan forutse fremtiden til et forhold 100%, uansett om hva man er enige om der og da.  

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde et lengre forhold med en mann som var ni år eldre enn meg (fra jeg var 19). Vi hadde det veldig fint på de fleste områder, men aldersforskjellen ble særlig (og litt uheldig) synlig når vi var sammen med de jevnaldrende vennene våre. Det fungerte ganske dårlig, og var en sterk medvirkende årsak til at vi ikke lenger er sammen.

Anonymkode: 34c3f...db5

• Liker 1
Skrevet

La nå guttungen bli ferdig utviklet og ordentlig voksen først…

Er yngre enn deg og synes du er ekkel

Anonymkode: 04f54...9d6

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke satset på en 20-åring. Menn er ikke i fysisk stand til å være modne som 20-åringer, men de kan være gode på å snakke og fremstå som modne. Saken hadde vært helt annerledes om han var 30 og du 40. 

Helt naturlig å se veldig lyst på ting når man er nyforelska da.

• Liker 1
Skrevet

Hadde han bare vært over 25 år så hadde mye vært gjort. 

Ser ikke på 10 år aldersforskjell som noen big deal, men syns 20 år er for ungt. Selv om han virker moden så har han ikke noe livserfaring.

Det er på de hverdagsgreiene jeg tror det blir utfordrende. Henge med hans venner, barn, flytte sammen, rydding. Du blir fort en mamma/kjærring når forelskelsen har lagt seg. 

Anonymkode: 45104...c85

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, du kjenner han ikke.

Unnskyld, men hvordan skal jeg kunne frata han tiden til å "leve?" 
Jeg er ikke av typen som krever at noen skal sitte hjemme å spille yatzy med meg. Han får da gå ut med kompiser, reise på turer, ha sine hobbyer, drite seg ur og være litt idiot noen ganger. (Det er vi alle, uansett alder) osv. og joda, enn så lenge ønsker jeg ikke barn, han mener at han ikke gjør det heller, men selvføgelig vet jeg at sjansen for at han ombestemmer seg er større enn at jeg ombestemmer meg, men hvem vet? Og skulle det uansett bli total uenighet, så går man fra hverandre. Ingen kan forutse fremtiden til et forhold 100%, uansett om hva man er enige om der og da.  

Jeg vet ikke jeg altså, men virker som om du prøver å overbevise deg selv mer enn du prøver å overbevise oss..?

• Nyttig 1
Skrevet

Nei altså. Gje gass? ☺️ kjenner flere par der hun er i beg av 30-årene og han i beg 20. 

Anonymkode: 29c3d...8a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Macro skrev (14 minutter siden):

Jeg vet ikke jeg altså, men virker som om du prøver å overbevise deg selv mer enn du prøver å overbevise oss..?

Prøver hverken å overbevise dere eller meg selv. Det må være lov å komme med motargumenter, uten at jeg skal bli fortalt at jeg prøver og overbevise noen. Klart jeg også ser fallgruvene her, ellers så hadde jeg ikke opprettet innleggene. 
Jeg er ute etter erfaringer. At jeg er ekkel e.l. preller fint av på meg, men konstruktive råd, de tar jeg til meg. Men å si at jeg fratar han å leve livet, barn, giftemål osv, det blir feil. Og hvem har sagt at jeg fratar han giftemål? Kan gifte seg selv om man er 90. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøver hverken å overbevise dere eller meg selv. Det må være lov å komme med motargumenter, uten at jeg skal bli fortalt at jeg prøver og overbevise noen. Klart jeg også ser fallgruvene her, ellers så hadde jeg ikke opprettet innleggene. 
Jeg er ute etter erfaringer. At jeg er ekkel e.l. preller fint av på meg, men konstruktive råd, de tar jeg til meg. Men å si at jeg fratar han å leve livet, barn, giftemål osv, det blir feil. Og hvem har sagt at jeg fratar han giftemål? Kan gifte seg selv om man er 90. 

Du har ikke makt til å frata han noe som helst naturligvis. Det folk prøver å få frem er vel at du mest sannsynlig ikke kommer til å bli "etableringspartneren" hans. Så lenge du selv har råd til å satse på en som mest trolig ikke har landet på partner og livsvei enda så er det nok helt fint.

• Liker 1
Skrevet

Ja galskap, la han leve livet i 5 år og ta opp tråden igjen da

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke galskap. Dere er begge voksne mennesker. Men en fare for at han kommer til å se seg om etter en yngre dame i det lange løp.

Anonymkode: f2a01...208

• Liker 1
Skrevet

Det å være "ung til sinns" er som regel noe folk i 30-årene sier for å unnskylde at de drikker seg drita i helgene, gamer masse og ikke gidder å lese nyheter.

Anonymkode: 3548e...95a

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...