Gå til innhold

Brukket kløtsj/ kkøtsjplate


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tdm900 skrev (1 minutt siden):

Til opplysning, så har ikke lamellplata på sånn som VW, fjærer. Den funksjonen ligger i svinghjulet med gummiklosser som slites ut over tid. Funksjonen er å ta opp torsjonskreftene.

Ja jeg vet det brukte bare ett eksempel 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (32 minutter siden):

Høres ut som en VW mht svinghjulet ja er lurt og skifte alt sånt komplett da fjærene i lamellplata  blir svekket med årene skifte Clutch på en Navara jeg hadde da den var ødelagt da datt fjærene ut når Clutchen ble demontert skiftet den på tunet hjemme nei det er ikke alle verksteder som er oppdatert på de diverse bilene da er det merkeverkstedene som gjelder og servicebullentin :) 

Det er en Audi a3 fra 2009 - så nesten vw siden de eier Audi og jeg har blitt fortalt at Audi etter 1998 bare er en spjåket vw.. 😛 

Siden garanti er langt forbi gikk jeg for MECA. Det ligger nærme hvor jeg bor (gåavstand mtp henting) og de sier jo de er flinke på alle biltyper…

Anonymkode: 331b7...07e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir et feil svar til deg, men glem hele DKW`n og kjøp deg en eldre Corolla og kjør videre i livet uten særlige problemer!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er en Audi a3 fra 2009 - så nesten vw siden de eier Audi og jeg har blitt fortalt at Audi etter 1998 bare er en spjåket vw.. 😛 

Siden garanti er langt forbi gikk jeg for MECA. Det ligger nærme hvor jeg bor (gåavstand mtp henting) og de sier jo de er flinke på alle biltyper…

Anonymkode: 331b7...07e

Ja kunne tenke meg det var VW onkel har en 2011 Tiguan og han fikk skiftet svinghjulet på garanti hos Møller Bil i 2017 om jeg ikke husker feil Ja men Meca er jo ett bra verksted jeg skrur selv da men ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einus skrev (11 minutter siden):

Dette blir et feil svar til deg, men glem hele DKW`n og kjøp deg en eldre Corolla og kjør videre i livet uten særlige problemer!

Bare de ikke har problemer med Lambdasondene sånn som RAV 4 har så er de bra biler ;) Land Cruiser og også gode biler :D 

Igår skiftet jeg Lambdasonde Oxygen feilkode P1155 kjøretur på kvelden så lyste motorlampa igjen og feilkode P0420 og P0430 så får prøve og rense sensorene i bunn eller så må katta skiftes RAV 4 2002 Modell gått 256 900 :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh en eldre Corolla har vel ikke Lambdasonde meg bekjent… Dette kom vel ikke før 2008-9 eller noe sånt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Einus skrev (1 time siden):

Eh en eldre Corolla har vel ikke Lambdasonde meg bekjent… Dette kom vel ikke før 2008-9 eller noe 

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einus skrev (1 time siden):

Eh en eldre Corolla har vel ikke Lambdasonde meg bekjent… Dette kom vel ikke før 2008-9 eller noe sånt…

Lambdasonden kom i 1976….

Anonymkode: 12f2d...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 11.50):

Verkstedet er jo temmelig dumme hvis de sier noe annet enn "kan være, kan ikke garantere noe som helst" når du spør om den kan bryte sammen igjen. Alt annen blir jo å love noe de ikke vet og de risikerer å få i fleisen "Dere sa den ville holde......". Det er hvis de hadde sakt noe annet du hadde blitt lurt, nå har de bare vært ærlige.

Anonymkode: cab52...639

Her snakker vi om et VAG produkt! Er da ingen oppegående individer som vil kan garantere noe på disse møkk bilene.

Anonymkode: 3402a...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...