Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten

MammaSarius

Anbefalte innlegg

:sur: Det skulle jo regne i dag jo! :sur:

Jeg som hadde gleda meg til en tur ut i litt lett regnvær og ikke minst til å kunne lufte ut leiligheten skikkelig med god samvittighet, har ikke lufta på flere dager og nå er det så tett her inne at det er helt grusomt. Tror jeg bare må ta sjansen og gjennomlufte litt okke som.

Moderert plan for dagen er som følger:

-Hente allergi-medisiner på apoteket (som jeg er skeptisk til å ta, tror jeg prøver meg på dråper, spray og inhalator og lar pillene ligge, har små problemer med denne: Lang klinisk erfaring indikerer ingen risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet. Preparatet bør likevel ikke brukes under graviditet hvis ikke fordelen oppveier en mulig risiko. :overrasket:

-Hente pakke med mammaklær fra HM på posten

-Spise is på veien hjem :hoppe:

-Vaske og rydde litt i heimen

-På Ullevål og se fotballkamp

Fikk en forholdsvis god natts søvn så føler meg mye mer uthvilt i dag, men er snufsete og tung i hodet. Gleder meg noe vanvittig til pollen-sesongen er ferdig og jeg kan nyyyyyyte sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Uff, skjønner godt at det er slitsom for pollenallergikere om dagen altså. Selv er jeg heldig og har ingen allergier så jeg bare nyter disse dagene i fulle drag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg veldig heldig nå som ikke har noen allergier, det høres kjempeslitsomt ut :troest: Når er sesongen for din allergi som regel over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når og hvor har du tenkt til å spise is i dag?  :sjenert:

:hoppe: Akkurat der som du har tenkt å spise is vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg veldig heldig nå som ikke har noen allergier, det høres kjempeslitsomt ut  :troest: Når er sesongen for din allergi som regel over?

Det verste er bjørka så i løpet av mai har det verste gitt seg så er jeg bare snufs i juni og juli vanligvis. Gjenstår å se hvordan det funker når jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ha regn! :sur:

Så lenge dette fineværet er som det er så må jeg nesten bare holde meg inne. Var inne hele torsdagen og sov ganske godt natt til i går og hadde en grei formiddag. Så møtte jeg Peony for lunsj og dro på fotballkamp etterpå. 4 timer ute var en dårlig ide! På vei hjem hadde jeg mest lyst å rive ut øynene mine og fikk problemer med å puste ordentlig. :frustrert:

I dag blir det innedag, med unntak av en kjapp tur på posten og apoteket.

Gleder meg til juni når bjørka er ferdig å mase så fælt!

On the bright side så vant Lillestrøm i går, morro med sure VIF fans, selv om jeg ærlig talt ikke er så fotballfan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Det må være så mareritt å være allergiker nå om dagen! Man kan jo formelig se pollenet sveve rundt... Slitsomt! Til og med jeg, som ikke har vært allergisk mot noe (annet enn taffelost, men det er ganske uproblematisk) hele mitt liv, snufser og snørrer litt nå om dagen. Så hvordan er det da når man er allergisk til VANLIG!

Stakkars deg! :kose:

Tenk at du snart er halvveis! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On the bright side så vant Lillestrøm i går, morro med sure VIF fans, selv om jeg ærlig talt ikke er så fotballfan.

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That´s the spirit! :Nikke:

Håper det kommer en liten skur eller tre slik at pollen ikke plager deg sånn! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig fått sosa meg på apoteket og hentet ut medisiner. Har brukt nesesprayen, øyedråper og inhalatorne i dag og kjenner at det hjelper godt. Er litt skeptisk til tablettene så skal se om jeg greier meg uten.

Dagen i dag har vært lat og deilig. Foruten en liten tur på apoteket tuslet jeg og mannen innom posten og butikken. Fikk henta pakke med mammaklær fra HM og er veldig fornøyd med resultatet. 2 bukser og 5 topper for 800 kr! :sjarmor: Da tror jeg egentlig ikke jeg trenger noe mer, kanskje med unntak av en genser eller to til litt kaldere dager.

Vi skulle egentlig på bursdagsfest i kveld, men jeg kjenner at det er best jeg holder meg hjemme og innendørs så jeg blir i heimen. Mannen har tatt seg en tur nå, etter å ha laget nydelig pizza til middag som vi fortærte med en episode Lost.

Jeg skal bare slappe av og kanskje se litt på TV og strikke litt på teppet til Babysariusen, men først skal jeg spise sjokoladepudding! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koste deg masse i går :Nikke:

Når det gjelder svømmingen i morgen så lurer jeg på om jeg må vente til den om et par uker...har så vondt foran ved skambenet og på venstre side av halebenet. Fikk jo supervondt på onsdag så lurer på om jeg skal vente litt...

MEN, is og greier passer jo veeeeldig bra i morgen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koste deg masse i går :Nikke:

Når det gjelder svømmingen i morgen så lurer jeg på om jeg må vente til den om et par uker...har så vondt foran ved skambenet og på venstre side av halebenet.  Fikk jo supervondt på onsdag så lurer på om jeg skal vente litt...

MEN, is og greier passer jo veeeeldig bra i morgen  :Nikke:

Så dumt at du har fått så vondt. I den perioden jeg hadde vondt så hjalp det å gå, men du må jo bare lytte til kroppen din.

Is er uansett en bra plan!

:hoppe: Etter endelig å ha begynt på medisinene mine i går har jeg faktisk hatt en hel natt med sammenhengende søvn for første gang på to uker! Meget fornøyd, føler meg rett og slett som et nytt menneske! :sjarmor:

I tillegg til medisinene kjøpte jeg meg et Nesehorn, har aldri brukt det før, men det var jo bare en super ide!

I dag skal jeg rydde litt i heimen og samle sortere skittentøy til vaskedag i morgen. mamma skulle komme innom og hente oss så spiser vi middag på balkongen hennes i dag, blir deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Hva står du der og henger for? :tunge1:

When & where? I shall be there!

:tunge1:

Jeg skal til jordmor halv ett - etter det? Hva med en Mövenpick is i sentrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tunge1:

Jeg skal til jordmor halv ett - etter det? Hva med en Mövenpick is i sentrum?

Bra plan!

Jeg skulle foreslå Pascal is i parke på St. Hanshaugen, men da kan vi ta det neste gang.

Murmel, er du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...