Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten

MammaSarius

Anbefalte innlegg

Heia du!

Håper den hersens utfloden kan gi seg nå...Og værtfall at dere kan få skikkelig god oppfølging og bli tatt på alvor.

Ønsker dere ei riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen, har du vært her i det hele tatt i dag? Håper alt er bra og at du koser deg med den voksende magen...

Har sendt deg en PM på SM (lurer på om du kanskje vil være sladrevennen min selv om vi ikke er i samme terminklubb?)

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til alle dere som stikker innom.

Er ikke her inne så mye om dagen selv. Tror virkelig jeg trenger en ny UL for å tro at dette skal gå bra. Synes symptomene har avtatt en del. Er mindre trøtt og brystene er nesten ikke ømme lenger. Prøver å ikke tenke negativt, men er ikke alltid like lett. Utfloden har gitt seg de siste to dagene igjen, så det er jo et godt tegn! Er glad vi har legetimepå torsdag så fårvi håpe det er mulig å få UL time på fredag så jeg kan få litt ro i sjelen.

I dag har niesen min feber og kunne ikke være i barnehagen så hun er på besøk hos meg så vi ser Nemo og koser oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offa, så ekkelt da vennen...at du liksom føler at det er noe som ikke stemmer helt!

:troest:

Tror absolutt dere har godt av en legetime nå, med påfølgende UL! Håper ellers at utfolden fortsetter å holde seg laaaangt borte og at mindre ømme pupper slett ikke trenger bety noen ting!

Kose deg hjemme i dag med lille niesen da! ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode ord og klemmer Skytte, Murmelmy og TT!

Synes dagene frem mot legetimen på torsdag går fryktelig sakte. I dag ringte jeg og bestilte UL time til neste fredag, men dersom vi får henvisning av legen på torsdag tror jeg at det blir en ganske så stressa ringerunde for å seom jeg kan få timedenne uka. Blir helt gal av å vente, tanketoget kjører ofte i feil retning og det er vanskelig å få lokføreren til å snu. Orker ikke være her inne så mye, men håper inderlig at jeg kommer sterkere tilbake!

Vi fikk bilder og video på mail i dag av noen venner som hadde vært på 3D UL. De skal ha en nydelig jente i juni, var fantastisk tøffe bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er stresset og at tiden snegler seg frem for dere :troest:

Men hvis legen tror det er noe galt på torsdag, kan du ikke få en haste-UL et sted da, tror du?

Jeg for min del er sikker på at den lille Sariusen din bare ligger og lader opp - frisk som en fisk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Skjønner godt at du bekymrer deg mtp historien din men jeg syns ikke du skal ta sorgene på forskudd. Sariusen din er helt sikkert frisk og fin. :tommel:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :blomst:

Også håper jeg at de slemme tankene blir borte vekk, og at legetimen roer dere litt igjen! Jeg heier på BABYSARIUS!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...