Gå til innhold

Feilmelding når man skal åpne tråder


Sola de

Anbefalte innlegg

Jeg fikk samme feilmelding da jeg skulle poste dette og trykket på posteknappen en gang til. Ble da to tråder.

Har dere tips til hva jeg kan gjøre med dette? Lurer på om feilen bare skjer hos meg ettersom andre ikke har skrevet noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en tråd om dette i går. Er tregt her også, likedan som i går. Bad Gateway dukker opp enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bad gateway. Error code 502.

Dukker opp nesten hver eneste gang jeg forsøker å gå inn i en eller annen tråd.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det så tregt at forumet ikke er mulig å bruke. Samme problem i går. Kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk er klar over det og jobber med å lokalisere feilen. Krysser alt som krysses kan for at det skal fikse seg veldig snart for alle opplever nå at det enten blir bad gateway eller at det tar veldig lang tid å åpne ting.

Sciurus, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En problematisk server ble restartet av serverleverandør for noen minutter siden. Det ser ut til å ha løst opp i ting :)

Vi følger med videre og satser på at det løser opp i ting! Dette er et problem som noen ikke har merket noe som helst til, mens andre dessverre har hatt store problemer, fordi trafikken fordeles på ulike servere i bakgrunnen. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniff76 skrev (3 timer siden):

Jeg fikk samme feilmelding da jeg skulle poste dette og trykket på posteknappen en gang til. Ble da to tråder.

Har dere tips til hva jeg kan gjøre med dette? Lurer på om feilen bare skjer hos meg ettersom andre ikke har skrevet noe om det.

Hei. 

Jeg slo sammen tråden din med en tråd som omhandler det samme temaet. 

Jeg henviser til svar fra @TSP rett over her. 

Matas, mod. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det har løsnet nå ja 👏

Testet å gå innom flere tråder, og det er normal hastighet og ingen feilmeldinger de 5 minuttene jeg prøvde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...