Gå til innhold

Feilmelding når man skal åpne tråder


Sola de

Anbefalte innlegg

Hei! Får ikke åpnet noen tråder uten at det kommer opp at noe gikk galt, forsøk igjen. EXO står det nederst i hjørnet og ellers at jeg kan kontakte dere på en knapp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme problemet på fibernettilgangen min.

Det står i nettleser at en konfigurasjonsfeil eller serverfeil har oppstått. Prøvde å skifte DNS til google sin, uten at det hjalp. Byttet til mobilnett, og det fungerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den også opp en stund. Håper det er fikset blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, var det som sto hos meg også. Ser ut til å være fikset nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det har vært litt hakking på serveren som gjør at det dukker opp feilmeldinger. Dette gjelder også for oss i moderatorteamet. 

Teknisk avdeling jobber kontinuerlig med forbedringer og feilsøkinger for å forhindre at slike kjedelige situasjoner oppstår. 

_popcorn_, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_popcorn_ skrev (1 time siden):

Hei!

Det har vært litt hakking på serveren som gjør at det dukker opp feilmeldinger. Dette gjelder også for oss i moderatorteamet. 

Teknisk avdeling jobber kontinuerlig med forbedringer og feilsøkinger for å forhindre at slike kjedelige situasjoner oppstår. 

_popcorn_, adm

Er fortsatt litt treigt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nesten ikke an å være på forumet slik ting er nå. Håper dere er oppe og går for fullt snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sykt tregt for meg nå. 
Fått feilmeldinger og error meldinger til og fra i hele dag, men nå går det så sinnsykt tregt at jeg tror det tok 3-4 minutter bare å komme meg inn her og skrive det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt samme problem idag jeg også. Ekstremt irriterende. Fått bad gateway noen ganger også. Og forumet er hengete og treigt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er grisetreigt, mildt sagt. Og bad gateway hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får feilmelding på ca. annenhver tråd jeg forsøker å klikke meg inn på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt tregt

Må trykke på en tråd minst 2 ganger før linken reagerer, må ofte stenge ned chrome helt og åpne igjen for at en link på kg skal reagere, får opp bad gateway annenhver gang

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært helt håpløst siden igår dette. Like håpløst idag 😖

IMG_20240218_082136.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (29 minutter siden):

Har vært helt håpløst siden igår dette. Like håpløst idag 😖

IMG_20240218_082136.jpg

Samme feilmelding her, både i går og i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

I går og i dag er det periodevis ganske tregt å gå inn i undergrupper og åpne sider. Går som normalt på VG og andre nettsider. Jeg bruker telefonen, har ikke testet ut på pc.

F.eks tok det nesten 10 sek fra jeg trykket på knappen for å starte ny tråd her, til vinduet kom opp.

Jeg får relativt ofte denne feilmeldingen og sider kommer ikke opp. Kommer inn i grupper, det er sider (tråder) som gir feilmeldingen. Refresh hjelper ikke, og jeg får samme feil om jeg går inn på siden på nytt i løpet av kort tid.

Bad gateway

Forum.kvinneguiden.no Host Error

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...