Gå til innhold

Christina Ygre S på snap

M.H85

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om henne ?

Fulgt henne litt av og på. Virker som en grei dame,flink sminke seg.. Fått mange gode tips av å se sminke videoene😅 Eneste jeg undrer meg over er hvordan en person som har et så utrolig travelt liv kan prate så mye på snap. En ting er damer som Raad uten barn...men når du har 3 barn og syke barn. Snappene er jo evig lange..... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker å følge Christina. Så sprudlende og fint menneske og ikke minst god (dirty) humor. Hun kommer til å nå langt som influenser.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne også! Hun snakker om viktige tema, men krydrer det med mye annet jeg syns er gøy å se på også. Sminke, klær, sying, perling osv. Et fint og ekte menneske! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna er på skole/barnehage på dagtid, så hun har jo mye tid der da…. Også tid når de yngste har lagt seg..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun viser livet som utbrent som følge av stor omsorgstyngde på en god måte. Hun regulerer også tiden hun bruker på SOME etter hvor mye energi hun har. Eldste datteren har hun delt omsorg med far, og de to yngste er i barnehage/på skole.  Hun har vel også en ektemann som jobber medleverturnus, noe som betyr at han er en del hjemme. Jeg syns Christina er et friskt pust i en eller nokså kynisk influenserverden.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne. Håper ikke hun blir ødelagt av kommersialisering over tid, som de fleste andre. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er full av beundring for den dama! Hun lever i en ekstrem situasjon, og klarer godt å vise alle livets sider. Og hun viser aldri Nina uten samtykke. Veldig sterk dame, og hun og mannen er så gode sammen.

• Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (11 minutter siden):

Jeg syns hun viser livet som utbrent som følge av stor omsorgstyngde på en god måte. Hun regulerer også tiden hun bruker på SOME etter hvor mye energi hun har. Eldste datteren har hun delt omsorg med far, og de to yngste er i barnehage/på skole.  Hun har vel også en ektemann som jobber medleverturnus, noe som betyr at han er en del hjemme. Jeg syns Christina er et friskt pust i en eller nokså kynisk influenserverden.

Eldste datter bor også endel på avlastningshjem. Men Christina er alltid "på vakt" selv om Nina er der eller hos faren sin.

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Christina veldig godt, hun viser livet på godt og vondt, hun er rett og slett et ekte og varmt menneske. Ikke mye falskhet og spisse albuer der i gården.

Hun er utrolig kreativ, flink til å finne små lyspunkter selv når livet er på det tøffeste, og hun er ærlig.

Har virkelig respekt for henne mtp alt hun og mannen står i; skikkelige tøffe tak samtidig så er de flinke til å ta vare på hverandre og være kjærester i hverdagen og ikke bare mamma og pappa som må få kabalen til å gå opp.

Synes ikke hun kan sammenlignes med Raad mtp tid på snap. Som flere nevner så har hun egentid, og særlig de periodene barnet ligger i kunstig koma og hun er alene på et sykehus langt unna sine nærmeste så er nok snap både en ventilasjon og en måte å ikke være helt ensom på. Den støtten og kommunikasjonen med følgere er nok uvurdelig da.

Har selv hatt kontakt med henne via snap, og hun er virkelig hel ved.  

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ei dame med godt humør uansett hvor håpløs situasjonen hennes er virker det som. Ikke så lenge siden jeg begynte å følge henne. Håper bare ikke hun utvikler seg slik mange andre (de fleste) influenserene har gjort. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (På 19.2.2024 den 12.05):

Jeg er full av beundring for den dama! Hun lever i en ekstrem situasjon, og klarer godt å vise alle livets sider. Og hun viser aldri Nina uten samtykke. Veldig sterk dame, og hun og mannen er så gode sammen.

Ja hun har jo en veldig syk datter,men hun har da også en fantastisk mann som behandler datteren som sin egen og  familie rundt seg. Det er mer enn mange andre i lignende situasjoner. Jeg vet om ei mor som knapt har nettverk med veldig sykt barn,og hun har hverken tid til snap eller annet 😭 så vil ikke si at Christina lever i ekstrem situasjon. Folk i ekstreme situasjoner har hverken avlastning eller tid til så mye snap/alenetid!! Det må jeg få mene. Tøff situasjon er noe annet. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (4 timer siden):

Ja hun har jo en veldig syk datter,men hun har da også en fantastisk mann som behandler datteren som sin egen og  familie rundt seg. Det er mer enn mange andre i lignende situasjoner. Jeg vet om ei mor som knapt har nettverk med veldig sykt barn,og hun har hverken tid til snap eller annet 😭 så vil ikke si at Christina lever i ekstrem situasjon. Folk i ekstreme situasjoner har hverken avlastning eller tid til så mye snap/alenetid!! Det må jeg få mene. Tøff situasjon er noe annet. 

Jeg kaller det en ekstrem situasjon, siden de har fått beskjed om at datteren kommer til å dø. Det er hakket over tøff situasjon for min del. Alle disse turene i full fart på sykehus, uten å vite om det går bra.

• Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (3 timer siden):

Jeg kaller det en ekstrem situasjon, siden de har fått beskjed om at datteren kommer til å dø. Det er hakket over tøff situasjon for min del. Alle disse turene i full fart på sykehus, uten å vite om det går bra.

Enig! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viki6 skrev (3 timer siden):

Prater ikke om selve opplevelsen av å ha et alvorlig sykt barn. Jeg kommenterte for min del hva en ekstrem situasjon ER med tanke på kapasitet. Skjønner?☺ Jeg har vært en gang i mitt liv i en ekstrem situasjon. Da var jeg sengeliggende og klarte ikke ta vare på meg selv en gang. Dvs fikk hjelp til å bli "tvangs matet" og støtte til å gå på do. Jeg var så dårlig grunnet en situasjon/konkret hendelse, og eneste jeg klarte var å sove og deretter håpe på ny sovetablett og sove mer!!! Det kaller jeg en ekstrem situasjon. Dusj, sminke,mobil,alt egentlig var selvfølgelig noe som ikke eksisterte!!! Hadde jeg f.eks akutt mistet kjæreste og barn i en bilulykke hadde jeg vært der igjen!! Alt annet der du faktisk makter ting kaller jeg en tøff situasjon. Min mening☺

Endret av M.H85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Prater ikke om selve opplevelsen av å ha et alvorlig sykt barn. Jeg kommenterte for min del hva en ekstrem situasjon ER med tanke på kapasitet. Skjønner?☺ Jeg har vært en gang i mitt liv i en ekstrem situasjon. Da var jeg sengeliggende og klarte ikke ta vare på meg selv en gang. Dvs fikk hjelp til å bli "tvangs matet" og støtte til å gå på do. Jeg var så dårlig grunnet en situasjon/konkret hendelse, og eneste jeg klarte var å sove og deretter håpe på ny sovetablett og sove mer!!! Det kaller jeg en ekstrem situasjon. Dusj, sminke,mobil,alt egentlig var selvfølgelig noe som ikke eksisterte!!! Hadde jeg f.eks akutt mistet kjæreste og barn i en bilulykke hadde jeg vært der igjen!! Alt annet der du faktisk makter ting kaller jeg en tøff situasjon. Min mening☺

Så du må miste noen akutt for at det skal telle som ekstremt? Ikke like ille å leve med en dødsdom og bli gradvis utslitt gjennom år? Greit nok det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (4 minutter siden):

Så du må miste noen akutt for at det skal telle som ekstremt? Ikke like ille å leve med en dødsdom og bli gradvis utslitt gjennom år? Greit nok det.

Tydelig at ekstremt og tøft er ulik for oss. Hvor sa jeg du kun må miste noen akutt? Et eksempel bare.. Kan være egen sykdom osv ,individuelt. Tenkte mer på din egen kapasitet. Utslitt og ha det tøft er noe annet enn ekstremt for meg uavhengig av situasjon.

Endret av M.H85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M.H85 skrev (14 minutter siden):

Tydelig at ekstremt og tøft er ulik for oss. Hvor sa jeg du kun må miste noen akutt? Et eksempel bare.. Kan være egen sykdom osv ,individuelt. Tenkte mer på din egen kapasitet. Utslitt og ha det tøft er noe annet enn ekstremt for meg uavhengig av situasjon.

Vi må nok bare være enige om å være uenige 😃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (1 minutt siden):

Vi må nok bare være enige om å være uenige 😃

Helt greit. Jeg snakker ut av egen livserfaring, og jeg har også møtt mennesker i total krise,og det var ekstremt bare se på...!

Ha en fin dag😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (8 timer siden):

Jeg vil virkelig si at hun og familien lever i en ekstremt tøff livssituasjon. Den eldste datteren er faktisk palliativ nå.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med den mindreårige asylsøkeren hun hadde adoptert? Før sa hun alltid at hun var firebarnsmor, og så plutselig bare forsvant han? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...