Gå til innhold

Holder menn seg bedre enn damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cola360 skrev (1 minutt siden):

Menn eldres som vin. Kvinner som melk.

Piss.

Anonymkode: 3cab2...16b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Cola360 said:

Menn eldres som vin. Kvinner som melk.

Fact. 

Anonymkode: f51d0...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fact. 

Anonymkode: f51d0...b08

Lol, drøm videre

Anonymkode: 3cab2...16b

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen komme med eksempler på kjendiser hvor dama liksom ser eldre ut enn menn? 
 

Sean Connery brukte jo tupé da han var James Bond. Hadde sett eldgammel ut ellers.

Anonymkode: f3e51...756

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola360 skrev (1 time siden):

Menn eldres som vin. Kvinner som melk.

Mens du eldes som Cola? 🤣🤣🤣

Anonymkode: 51f0e...7fa

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mens du eldes som Cola? 🤣🤣🤣

Anonymkode: 51f0e...7fa

Der er mye kullsyre igjen her! 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er tilbøyelig til å være enig i at menn eldres som vin,mens kvinner eldres som melk. Hvorfor? 

Alt menn behøver å gjøre er å holde seg noenlunde i form. Behøver ikke det engang. Bare ikke gå totalt obese liksom. Lite hår? Barber resten. Få litt 2-3 dagers skjegg og kle deg i noe moderne og pent. Så er man plutselig kjekk av de fleste.

Når kvinner blir eldre,så skal ting desperat fikses på. Jeg har enda til gode for å se et godt resultat av en operert kvinne som ikke ser ut som en karikatur figur. Hadde kvinnene eldres slik de skal,uten operasjoner så ville de sett så ufattelig mye bedre ut. Bare ta vare på kroppen. Bruk gjerne kremer og lignende. Fiks håret etc. Men hold fingrene borte fra operasjoner. Å om de må: IKKE overdriv den forbanna botoxen. 0 fillers i lepper også. Enkelte går ALT for langt !!! Egentlig er jeg helt i mot botox også. 

Alle kvinner burde holde seg unna overnevnte i alle aldre egentlig.

Endret av Fant80
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (2 timer siden):

Er tilbøyelig til å være enig i at menn eldres som vin,mens kvinner eldres som melk. Hvorfor? 

Alt menn behøver å gjøre er å holde seg noenlunde i form. Behøver ikke det engang. Bare ikke gå totalt obese liksom. Lite hår? Barber resten. Få litt 2-3 dagers skjegg og kle deg i noe moderne og pent. Så er man plutselig kjekk av de fleste.

Når kvinner blir eldre,så skal ting desperat fikses på. Jeg har enda til gode for å se et godt resultat av en operert kvinne som ikke ser ut som en karikatur figur. Hadde kvinnene eldres slik de skal,uten operasjoner så ville de sett så ufattelig mye bedre ut. Bare ta vare på kroppen. Bruk gjerne kremer og lignende. Fiks håret etc. Men hold fingrene borte fra operasjoner. Å om de må: IKKE overdriv den forbanna botoxen. 0 fillers i lepper også. Enkelte går ALT for langt !!! Egentlig er jeg helt i mot botox også. 

Alle kvinner burde holde seg unna overnevnte i alle aldre egentlig.

Jeg er kvinne, og enig. Men hvorfor gjør mange kvinner det? Jo, fordi statistikken viser at alle menn i alle aldre vil ha damer under 25. 

Anonymkode: 51f0e...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne, og enig. Men hvorfor gjør mange kvinner det? Jo, fordi statistikken viser at alle menn i alle aldre vil ha damer under 25. 

Anonymkode: 51f0e...7fa

Og hvorfor vil menn ha unge/yngre damer? Fordi damer mister så mye attraktivitet med alderen selvsagt. 

Det som er ironisk med botox er at det er så mange menn som sier de foretrekker damer uten. Men likevel så insisterer mange kvinner på at. Joda, menn liker slikt. Ja, menn liker trekk som har med "ungdommelighet" og høy fertilitet. Men å ha et ansikt med begrenset evne til å vise følelser og uttrykk og som ser kunstig ut er altså ikke tegn på det. 

Anonymkode: f51d0...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Og hvorfor vil menn ha unge/yngre damer? Fordi damer mister så mye attraktivitet med alderen selvsagt. 

Det som er ironisk med botox er at det er så mange menn som sier de foretrekker damer uten. Men likevel så insisterer mange kvinner på at. Joda, menn liker slikt. Ja, menn liker trekk som har med "ungdommelighet" og høy fertilitet. Men å ha et ansikt med begrenset evne til å vise følelser og uttrykk og som ser kunstig ut er altså ikke tegn på det. 

Anonymkode: f51d0...b08

Disse botoxdamene har en hale av menn etter seg.

Anonymkode: 51f0e...7fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (9 timer siden):

Når du gjenoppliver tråden for å fortelle andre at sånne som dem burde dø ut er det nok best å la være.

Ble du krenket? Syns ikke sånne bør formere seg. Ikke spurte jeg deg om din mening heller 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fact. 

Anonymkode: f51d0...b08

Men hvor er disse flotte mannfolka? For vi er jo ikke blinde. 

Fant80 skrev (4 timer siden):

Er tilbøyelig til å være enig i at menn eldres som vin,mens kvinner eldres som melk. Hvorfor? 

Alt menn behøver å gjøre er å holde seg noenlunde i form. Behøver ikke det engang. Bare ikke gå totalt obese liksom. Lite hår? Barber resten. Få litt 2-3 dagers skjegg og kle deg i noe moderne og pent. Så er man plutselig kjekk av de fleste.

Når kvinner blir eldre,så skal ting desperat fikses på. Jeg har enda til gode for å se et godt resultat av en operert kvinne som ikke ser ut som en karikatur figur. Hadde kvinnene eldres slik de skal,uten operasjoner så ville de sett så ufattelig mye bedre ut. Bare ta vare på kroppen. Bruk gjerne kremer og lignende. Fiks håret etc. Men hold fingrene borte fra operasjoner. Å om de må: IKKE overdriv den forbanna botoxen. 0 fillers i lepper også. Enkelte går ALT for langt !!! Egentlig er jeg helt i mot botox også. 

Alle kvinner burde holde seg unna overnevnte i alle aldre egentlig.

https://www.vg.no/nyheter/i/pQ75lG/ny-studie-viser-at-kvinner-faar-mer-effekt-av-trening-enn-menn

 

Og ikke alle kvinner fikser på seg selv. Men så lenge du er inne på tema så fikser jo både unge kvinner og menn mer på seg. Så den unge lekre jenta på 20 har fylt opp både her og der. Samme med unge gutter.

 

Ellers er det håret til menn da. Jeg er ikke mot litt juks jeg altså, men ikke påstå at menn ikke jukser. De bruker også i større grad både botox, fillers og permanent makeup. 

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Og hvorfor vil menn ha unge/yngre damer? Fordi damer mister så mye attraktivitet med alderen selvsagt. 

Det som er ironisk med botox er at det er så mange menn som sier de foretrekker damer uten. Men likevel så insisterer mange kvinner på at. Joda, menn liker slikt. Ja, menn liker trekk som har med "ungdommelighet" og høy fertilitet. Men å ha et ansikt med begrenset evne til å vise følelser og uttrykk og som ser kunstig ut er altså ikke tegn på det. 

Anonymkode: f51d0...b08

De fleste damer gjør det ikke for menn sin skyld. Så rull inn pikken litt nå. Ikke alt handler om dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sannhetsøkende said:

Og ikke alle kvinner fikser på seg selv. Men så lenge du er inne på tema så fikser jo både unge kvinner og menn mer på seg. Så den unge lekre jenta på 20 har fylt opp både her og der. Samme med unge gutter.

Er ikke fan av at menn (om de kan kalles menn??) som driver med dette heller. Synes ikke menn får noe bedre resultat heller. Ser jo de som "plutselig" har fått seg litt hår f.eks. Det ser verre ut en tupè jo?! Hvorfor er jeg den eneste som synes det ser utrolig rart ut? Har du ikke hår,så shave bort resten,å lev med det. 

Å menn med permanent makeup orker jeg ikke å tenke på engang. Hva i det hele tatt ER det?? Ushj nei!

Men det botox søppelet ser jeg ofte både på menn å kvinner ja. Så det går begge veier. Alt jeg sier er at jeg ikke tenner på menn uansett,så bryr meg katten hvordan de ser ut sån generelt. Men synes fortsatt flere kvinner driver med dette,å jeg har lite til overs for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (12 minutter siden):

Er ikke fan av at menn (om de kan kalles menn??) som driver med dette heller. Synes ikke menn får noe bedre resultat heller. Ser jo de som "plutselig" har fått seg litt hår f.eks. Det ser verre ut en tupè jo?! Hvorfor er jeg den eneste som synes det ser utrolig rart ut? Har du ikke hår,så shave bort resten,å lev med det. 

Å menn med permanent makeup orker jeg ikke å tenke på engang. Hva i det hele tatt ER det?? Ushj nei!

Men det botox søppelet ser jeg ofte både på menn å kvinner ja. Så det går begge veier. Alt jeg sier er at jeg ikke tenner på menn uansett,så bryr meg katten hvordan de ser ut sån generelt. Men synes fortsatt flere kvinner driver med dette,å jeg har lite til overs for det.

Du kan ikke se det på dem som går hos flinke behandlere. 

Og selv om mange kvinner og menn gjør dette så er det fortsatt mange som ikke gjør det. Og veldig mange har veldig flott hud uten sminke og masse annet. Kvinner sin hud er kanskje tynnere, men er de nøye med huden sin så kan den holde seg fin i mange år. Menn derimot er uheldige når det kommer til dypere rynker. Pluss hårtap og hårvekst der det helst ikke bør være hår. Minkende testosteron hjelper heller ikke på potensen. Og dette kommer allerede i midten av 30, tidlig 40 årene på mange menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...