AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #81 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Finner ikke noe om det på Google, har du link? Anonymkode: e1a50...c11 Tusen takk for et godt spørsmål. Nordmenn prøver å sjule sannheten, så hvis du søker på "menneskehager" så finner du ingenting selvfølgelig. Prøv heller "human zoo" eller "Menneskelig menasjeri" Der vil det stå: Menneskelig menasjeri, også kalt etnografisk karavane, negerlandsby, kongolandsby og annet, er gamle betegnelser på utstillinger av levende mennesker fra folkeslag og urbefolkningsgrupper som var fremmede for de fleste i vesten... Les gjerne den delen om Norge. Anonymkode: 4e61e...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #82 Del Skrevet 9. mars 2024 On 2/14/2024 at 10:04 AM, AnonymBruker said: Det er jo mye rasisme i Norge, ingen tvil om det, men dette hørtes rimelig drøyt ut. Anonymkode: 9d467...879 Har hatt min share, for å si det sånn. Virker som om et lite utvalg etniske fremdeles hopper i taket av at jeg, ikke bare prater flytende, men til og med bedre norsk enn dem. Heldigvis har det minket betratelig med årene. "Neger"-ordet har jeg hørt noen eldre si, og da tenker jeg ikke på dem som rasister. Jeg tenker heller ikke "uopplyst" for det bare sjølgodt. Men jeg tenker at det er fra en mindre opplyst samfunnstid, som har sitt preg på folk som på ingen måte bruker ord som nedsettende. Gidder ikke krangle på det, fordi jeg enkelt merker forskjell i betydningen til folk, som for eksempel ikke er det samme som: "Hva gjør du i Norge?! Kom deg tilbake der du passer inn, jævla..." Anonymkode: 921ce...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #83 Del Skrevet 9. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: ALLE disse innleggene er variasjoner av "Nordmenn er rasistiske fordi jeg sier det, og om du påstår noe annet er du en løgner og rasist". Og selvfølgelig må det hives med påstander om "islamofobi", mens alt tilhørende f.eks. kristendom er fritt vilt. Jeg kan jo likegodt motbevise påstandene om "nordmenns forferdelige rasisme" med å si at alle av innvandreropphav som jeg har snakket med, er helt tydelige på at nordmenn er de minst rasistiske menneskene de noensinne har møtt. Dere mener vel disse også lyver. Nordmenn er et minoritetsfolk i verden, som "skal tåle" å bli kalt både det ene og det andre og beskyldt for hva det skal være. Hvorfor anses det som greit? Anonymkode: 9d13b...120 Det som er rasisme i Norge er godt skjult. Har møtt svarte mennesker i Norge som sier de aldri har opplevd rasisme. Også møtt mange nordmenn som er rasistiske når det ikke er noen negre som de kaller dem, jøder eller andre, som kan høre det de sier. Har også møtt mange som innrømmer at de er rasister ved å si " jeg er rasist" hørt det flere ganger fra folk i ulike jobber. Ut fra mitt hvite tryne kan de ikke se mine brune barn. Anonymkode: 28f7e...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 9. mars 2024 #84 Del Skrevet 9. mars 2024 Det er utlendinger i Norge som er de største rasistene. 😂 Etniske Nordmenn er veldig sjeldent rasister. Men det er jo ikke så rart at noen blir det når man ser hvordan enkelte innvandrere oppfører seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #85 Del Skrevet 9. mars 2024 4 minutter siden, Fountaine said: Det er utlendinger i Norge som er de største rasistene. 😂 Etniske Nordmenn er veldig sjeldent rasister. Men det er jo ikke så rart at noen blir det når man ser hvordan enkelte innvandrere oppfører seg. Som er tåpelig og sier mye om hvordan de tenker på oss vs dem. Fordi, de av dem som er rasister, er tilfeldigvis ganske rasistiske mot andre utlendinger også, ser du. De får gjennomgå mer enn deg. Anonymkode: 921ce...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #86 Del Skrevet 9. mars 2024 Ja, sånn er det i Norge. Vi mørke nordmenn har levd med det hele livet og vil nok alltid gjøre det. Til og med her i litt hjem ble det for første gang ytret en rasistisk kommentar nå nylig mot en annen gjest. Vedkommende er ikke velkommen tilbake, og gjesten er dessverre vant til hverdagsrasismen her til lands 🤮 Anonymkode: 71456...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #87 Del Skrevet 9. mars 2024 Fountaine skrev (8 minutter siden): Det er utlendinger i Norge som er de største rasistene. 😂 Etniske Nordmenn er veldig sjeldent rasister. Men det er jo ikke så rart at noen blir det når man ser hvordan enkelte innvandrere oppfører seg. Du blander farge med tilhørighet. Man er ikke nødvendigvis innvandrer fordi man er brun. Vi er mange brune etniske nordmenn😉 Anonymkode: 71456...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr X Skrevet 9. mars 2024 #88 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei nordmenn er det mest rasistiske folkeslaget i hele verden faktisk. Det finnes ingen andre land i verden som har hatt menneskehager i historien annet enn Norge, sørstatene, Europa og nesten hele vesten. Anonymkode: 4e61e...501 Dette er årets hittil mest idiotiske utsagn! Det blir på nivå med å hevde at du er norges dummeste person.....for det er du sikkert ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 9. mars 2024 #89 Del Skrevet 9. mars 2024 Vel,du bor i et relativt rasistisk land. Jeg har hatt min Filippinske familje på besøk her noen ganger,å det er påfallende hvor mye dritt de kan få servert i løpet av oppholdet her. Se i SOME også. Det er svært mye rasisme i Norge. Mange er gode mennesker,men mange er også ikke det. Rasisme er nok ikke på noe nedgangsbølge i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #90 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 21.17): Hvorfor møter jeg rasister hele tiden. Er det mye rasisme i Norge, eller har jeg bare uflaks? Anonymkode: 28f7e...86b Fordi mennesker er rasister. Enten pga gener, eller pga samfunn. Og grunnen til det er at hovedsakelig da vi var aper, men også etterpå, har rasisme lønnet seg i evolusjonen. Altså, var du rasistisk, økte sannsynligheten for at dine barn overlevde og spredte genene videre. Var du ikke rasistisk reduserte mulighetene for dette. Tenk f.eks at du skulle flytte til Kina, eller Norge. Og du hørte at kinesere er mer rasistiske enn Nordmenn, hvor ville du flyttet? Trolig flytter du da til Norge. Men gratulerer, da har du benyttet deg av rasisme, til å øke dine sannsynligheter for et godt liv selv. Og da havner det i genene til dine barn. Mens f.eks de som flytte til kina og ble undertrykket kanskje døde ut med en gang kanskje i konsentrasjonsleire eller annet, og de "anti-rasist" genene dør da ut. Altså, rasistene overlevde og fikk barn, antirasistene døde i konsentrasjonsleir i kina. DA vinner de "dårlige" genene, og "de gode" genen taper. Ser du problemet? Evolusjonen bryr seg ikke om hva som er "rett eller galt" følelsesmessigt. Det er kun hva leder til barn som overlever, det havner i genene dine over tusener av generasjoner. Naturen bryr seg ikke om våre følelser. Det sagt, vestlige/hvite samfunn er det beste alternativet på jordkloden, om en ikke ønsker oppleve rasisme, ut over å bo et sted hvor alle har din egen rase. Er det perfekt, nei, men det er det beste alternativet egentlig, for samfunnet som helhet har fjernet all rasisme, er kun enkeltindivider som er lite å få gjort noe med. Er en grunn til at alle flytter hit Anonymkode: f3e43...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #91 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du blander farge med tilhørighet. Man er ikke nødvendigvis innvandrer fordi man er brun. Vi er mange brune etniske nordmenn😉 Anonymkode: 71456...d72 Heldig! Da slipper du å bruke spray tan. Du aner ikke hvor misunnelig jeg er.. spray tan er dyrt og tidkrevende. Jeg har blitt gjort narr av flere ganger fordi jeg er så blek, så jeg har megakomplekser for hudfargen min. Er så sur fordi moren min ikke valgte en mann fra Mexico eller noe sånt. Anonymkode: 5353c...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 9. mars 2024 #92 Del Skrevet 9. mars 2024 (endret) Det er jo lenge siden? For flere hundre år siden var mange rasistiske. Men i 2024 så skal ikke det være et problem lenger. Skjønner? Fjernet sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 12. mars 2024 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #93 Del Skrevet 9. mars 2024 Fountaine skrev (1 minutt siden): Det er jo lenge siden? For flere hundre år siden var mange rasistiske. Men i 2024 så skal ikke det være et problem lenger. Skjønner? 1914 er ikke for flere hundre år siden. Ville ikke nordmenn kun ta imot ukrainske flyktninger her om dagen? Slapp av rasismen i Norge eksisterer 100% den dag idag. Anonymkode: 4e61e...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 9. mars 2024 #94 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1914 er ikke for flere hundre år siden. Ville ikke nordmenn kun ta imot ukrainske flyktninger her om dagen? Slapp av rasismen i Norge eksisterer 100% den dag idag. Anonymkode: 4e61e...501 Ukrainere er mer like oss og skaper ikke like mye trøbbel som de fra Midtøsten. Ærlig. Dubai og de rike landene i Midtøsten vil jo ikke ha de selv om det hadde vært bedre for de å være der. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #95 Del Skrevet 9. mars 2024 Har oppdaget at afrikan-amerikanske kvinner er veldig rasistiske. Jeg så en video et eller annet sted der disse kvinnene angrep en hvit kvinne fordi hun hadde fletter. Anonymkode: 67de9...a25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 9. mars 2024 #96 Del Skrevet 9. mars 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Nordmenn er jo en av de største rasistene i hele verden. Også kommer du med den bullshit mappen der? Når har du glemt menneskehagen i 1914? Når har du glemt propagandaen "Norge for nordmenn"? Ja det er så lite rasisme i Norge at nordmenn vil kun ta imot hvite og kristne ukrainere. Det er så lite rasisme i Norge at du må skifte ditt navn for å få en jobb. De aller fleste nordmenn er rasister, det var de i hele historien og det er de idag også. Men idag er dem i tillegg islamofobiske også, akkurat som deg for eksempel. Anonymkode: 4e61e...501 Kremt.... du nevnte 60tallet tidligere? Og noe om Franske kolonier? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 9. mars 2024 #97 Del Skrevet 9. mars 2024 Hvem faen er så dum at man oppretter en tråd over at litt rasisme eksisterte i Norge i 1914, i en eller annen hage. Nordmenn har et veldig godt menneskesyn og tar i mot andre folkeslag med åpne armer. Vær litt takknemlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 9. mars 2024 #98 Del Skrevet 9. mars 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Fordi jeg har ikke noe behov for å hvitvaske meg selv. Europas mørke historie skal ikke bli glemt, vi glemmer ikke sånt selv om dere prøver å sjule og manipulere det. Anonymkode: 4e61e...501 Hvem har en mindre mørk historie en Europa, hvor er toleransen større og rasismen mindre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 9. mars 2024 #99 Del Skrevet 9. mars 2024 Hva med innvandrerungdom som raner etnisk norske nordmenn på vestkanten? Er ikke de rasister? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 9. mars 2024 #100 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 2023?????? Anonymkode: 52134...d1b Sorry mente 24, men poenget står Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå