Gå til innhold

Intervjuet med Tucker Carlson


Perfume

Anbefalte innlegg

Hvor han intervjuer Putin.. Noen som skal se det? 

Ser faktisk frem til det! 

Endret av Perfume
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig skal jeg se det! Så tenker jeg nok mitt om propagandaen i det hele, men jeg vil gjerne se hva Putin har å fortelle. ...og hele oppmerksomhet med Tucker gjør det jo interessant, samt reaksjoner på intervjuer og FØR intervjuet. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervju med to av de mennene jeg misliker mest. Vet ikke om jeg orker å se det.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Mooza said:

Selvfølgelig skal jeg se det! Så tenker jeg nok mitt om propagandaen i det hele, men jeg vil gjerne se hva Putin har å fortelle. ...og hele oppmerksomhet med Tucker gjør det jo interessant, samt reaksjoner på intervjuer og FØR intervjuet. 

 

Fornuft hører egentlig ikke hjemme her...

👍

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til å se! 
Og håper verden vil forstå litt mer etterpå! 
Kanskje det vil vise seg at det ikke er Putin som er det virkelige monsteret her…? 😉🤷‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miamusen skrev (10 timer siden):

Og håper verden vil forstå litt mer etterpå! 
Kanskje det vil vise seg at det ikke er Putin som er det virkelige monsteret her…? 😉🤷‍♀️

Hvilken eventuell påstått årsak til invasjonen gjør putin til et ikke-monster?

Det er mye galt som har blidd gjort av vesten, både før og etter invasjonen, men Kreml/Putin er ikke småkriminielle av den grunn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callisto83 skrev (2 timer siden):

Hvor kan man se hele intervjuet?

på X

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske påfallende med mediene som hyler og skriker over dette intervjuet før det i det hele tatt er blitt publisert. Mens nøyaktig de samme mediene ikke bare intervjuer hamas terroristene, men også helt ukritisk videreformidler direkte hamas sin propaganda som fakta...

  • Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et fantastisk intervju!! 🥳🥳 

 

Og nå venter man bare på alle ropene om løgner og sånt... 🍿

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette egentlig et intervju eller en øvelse i Russisk propaganda? Fikk Carlson spørsmål på forhånd som han kunne stille? Han stiller ikke spørsmål en gang om massakren i Butsja.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var utrolig bra! 
Han hadde ikke kommet langt hvis han hadde stilt Putin til vegs. 
Og Putin svarer fornuftig og redelig. 
Og ikke minst- han beskriver hvordan han faktisk er innstilt på å forhandle, men at bla USA ikke vil. 
Putin forsvarer sitt land. Noe de fleste vestlige ledere ikke har ryggrad til. 
Må si jeg fikk mer respekt for Putin og mer forståelse av krigen som pågår. 
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfume skrev (8 timer siden):

Det var et fantastisk intervju!! 🥳🥳 

 

Og nå venter man bare på alle ropene om løgner og sånt... 🍿

Hvordan var intervjuet fantastisk? Kom det frem noe som gjør at du ser Putin og Russland i et nytt lys? Tenker du krigen i Ukraina var på sin plass? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok Putin er klar over hva Usa og NATO prøver seg på. Mannen er ikke dum as

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savnet at journalisten Carlson spurte Putin hvorfor det er så farlig å jobbe som journalist i Russland (les:drap) og hvorfor Putin er så feig han ikke vil ta en fair politisk kamp (debatt, troverdige valg) mot opposisjonspolitiker Aleksej Navalnyj. Ikke forgifte og bure han inne.

  • Liker 9
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var jo ikke noe unikt som kom fram. Jeg har sett tidligere intervjuer med Putin, og han formilder stort sett det samme. Jeg tror jo at han er genuin når han kommer med sin historieforståelse- selv om tenkemåten er fjern fra vår. Den er ikke det for russere. Jeg tenker vel også at han gjerne skulle sett en slags fredsforhandling, og er genuin der. 

Så ville han sikkert ikke ha godtatt det vi synes han burde godta, men det er vel hele poenget med en forhandling. Jeg tror ikke denne krigen trenger å pågå til siste mann og lys er slukket i Europa, men partene MÅ snakke sammen, og USA og Europa er deler av de partene. Det at ingen i Biden-administrasjonen har snakket med russisk ledelse etter Bilden ble valgt,  det sier vel litt om at USA ikke vil ha en samtale. Trump ble anklaget for å ha for godt forhold, men det var nå i alle fall en kanal der de kunne kommunisere. Nå venter vi på en jævla atomkrig fordi ingen snakker sammen!! Det gjør meg rasende. 

Nå vil heller ikke republikanere støtte Ukraina så dermed er vi i en situasjon der Ukraina ikke får noe støtte mer derfra (muligens en siste pakke) og ingen fredssamtaler. Det virker uansvarlig.

Nå ville Putin sikkert ikke ha godtatt det vi synes han burde godta, men det er vel hele poenget med en forhandling. Ukraina vil ikke vinne på egenhånd, USA vil ikke støtte dem og Europa kan kanskje ikke og vil ikke i lengden. Ingen vil utvide krigen (bortsett fra noen hauker i USA), så da MÅ de til forhandlingsbordet.

Så er Putin selvfølgelig manipulerende og slenger fra seg litt dritt angående USA og grenser og at de har "nok å styre med". Det er jo bare for å fyre opp om problemer, og noe mindre hadde vi vel ikke forventet.. Så ville han sikkert ikke ha godtatt det vi synes han burde godta, men det er vel hele poenget med en forhandling. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fountaine skrev (2 timer siden):

Hvorfor klarer ikke Putin snakke Engelsk?

Han snakker russisk, engelsk og tysk. Og litt svensk i følge noen medier. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (29 minutter siden):

Han snakker russisk, engelsk og tysk. Og litt svensk i følge noen medier. 

 

Hmm, han må til og med ha mikrofon på øret som oversetter det Tucker sier...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...