Gå til innhold

Er Taylor Swift oppskrytt?


Helgekarjol

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner ikke musikken hennes en gang. Ikke noe jeg interesserer meg for. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Uenig. 

Albumet hennes Folklore er alene nok til å bli genierklært og få legendestatus. Hun kunne bare gitt ut det éne albumet, pensjonert seg (eller dødd) og gått inn i musikkhistorien som en av tidenes beste låtskrivere. Lyrisk sett er det kanskje et av de beste albumene skrevet noensinne. Og ja - jeg er seriøs. Det er vanvittig bra. Og jeg har hørt MYE både ny og gammel musikk.

MEN - mange av låtene på andre album har generisk og kjedelig produksjon. Det er jeg enig i. Og så er det faktisk sånn at hennes dårligste låter er de mest kjente, så forstår mange kan vært kritiske. Jeg var kritisk i over 10 år selv.

Anonymkode: f683f...bc4

Tok meg bryet og hørte denne, og er veldig uenig. Absolutt ikke et geni i mine ører. Synes hverken teksten, melodiene eller stemmen er eksepsjonell. Så nei fra meg 😀

Anonymkode: da0f1...a24

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mer oppskrytt enn mange andre popartister.

Anonymkode: 92f09...3df

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tok meg bryet og hørte denne, og er veldig uenig. Absolutt ikke et geni i mine ører. Synes hverken teksten, melodiene eller stemmen er eksepsjonell. Så nei fra meg 😀

Anonymkode: da0f1...a24

Hørte du den nå på 10 min? 

Anonymkode: f683f...bc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange musikkeksperter!

 

Har ikke hørt på så mye av Taylor Swift, men syntes hun har flere fine sanger og annerkjenner at hun er ekstremt talentfull. Blir helt feil å si hun er oppskrytt fordi en ikke liker henne eller musikken.

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hørte du den nå på 10 min? 

Anonymkode: f683f...bc4

Nei, hørte hele. Hørt noen sanger tidligere, men aldri hatt sansen. Men lagt merke til mye om henne overlat i det siste. Så måtte gi det en sjanse og valgte albumet som mange skryter opp i skyene.

Det med tekstene er jo bare tull. Alle gode artister bruker tekster som er relaterbare, personlige og som er autentiske. En god musiker er jo en som vekker følelser med musikken, men ikke minst med stemmen og skaper magi. Der må jeg si Swift skuffer til de grader. Musikken går på repetisjon og er jo typisk popsanger med helt alminnelig stemme. Intet eksepsjonelt. 

Anonymkode: da0f1...a24

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke helt min stil, men jeg hører hun er en veldig god låtskriver. I tillegg har hun gjort veldig mye riktig med media i tiden hun ble mer og mer kjent. Ikke mange som har klart å skjerme seg så godt og ikke bli stormannsgal for tidlig 

Anonymkode: a84f8...2c3

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, hørte hele. Hørt noen sanger tidligere, men aldri hatt sansen. Men lagt merke til mye om henne overlat i det siste. Så måtte gi det en sjanse og valgte albumet som mange skryter opp i skyene.

Det med tekstene er jo bare tull. Alle gode artister bruker tekster som er relaterbare, personlige og som er autentiske. En god musiker er jo en som vekker følelser med musikken, men ikke minst med stemmen og skaper magi. Der må jeg si Swift skuffer til de grader. Musikken går på repetisjon og er jo typisk popsanger med helt alminnelig stemme. Intet eksepsjonelt. 

Anonymkode: da0f1...a24

Akkurat mitt inntrykk også.

Anonymkode: 95eb7...19a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare rasister og MAGA-supportere som ikke liker Taylor Swift. 

Anonymkode: a0eeb...5eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, hørte hele. Hørt noen sanger tidligere, men aldri hatt sansen. Men lagt merke til mye om henne overlat i det siste. Så måtte gi det en sjanse og valgte albumet som mange skryter opp i skyene.

Det med tekstene er jo bare tull. Alle gode artister bruker tekster som er relaterbare, personlige og som er autentiske. En god musiker er jo en som vekker følelser med musikken, men ikke minst med stemmen og skaper magi. Der må jeg si Swift skuffer til de grader. Musikken går på repetisjon og er jo typisk popsanger med helt alminnelig stemme. Intet eksepsjonelt. 

Anonymkode: da0f1...a24

Ved å skrive at låtene «er jo typisk popsanger» beviste du rimelig greit at du ikke har hørt albumet. Folklore er ikke et popalbum, faktisk veldig langt ifra. Det er et indie-folk-album. 

Anonymkode: f683f...bc4

  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er bare rasister og MAGA-supportere som ikke liker Taylor Swift. 

Anonymkode: a0eeb...5eb

Dakkar liten, var det noen som ikke delte dine meninger om henne? Er det generelt vanskelig å håndtere, eller kun når det kommer til Swift?

Anonymkode: b70a7...1b0

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ved å skrive at låtene «er jo typisk popsanger» beviste du rimelig greit at du ikke har hørt albumet. Folklore er ikke et popalbum, faktisk veldig langt ifra. Det er et indie-folk-album. 

Anonymkode: f683f...bc4

Skjønte den kom. Men skjønte hun prøvde hardt å få den til å høres ut som en Indie-folk, men jeg hører bare alternativ-pop/indie-pop.  Potato/potato ;) Synes ikke den var så bra med andre ord. Hun har nok allerede laget seg et stempel med den typiske stemmen hun har. 
 

 

Anonymkode: da0f1...a24

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDA en hater som oppretter tråd om henne… 🤦🏼 De som ikke liker henne elsker å snakke om henne. Det må visst provosere noe enormt at en ung kvinne er en av tidenes største artister.

Anonymkode: ee386...9bb

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Åh der er du igjen, du som alltid skriver «music for the masses» i alle diskusjoner om moderne popmusikk. Kan ikke du begrunne meningene dine litt bedre? Det blir så veldig mye mer spennende da.

Anonymkode: f683f...bc4

HAHA, det er noen her på forumet som er i alle Taylor-tråder, de elsker å snakke henne ned og oppholder seg i alle tråder om henne, det er de samme som oppretter trådene. Man vet at dama er GIGANTISK når så mange har en mening om henne!

Anonymkode: ee386...9bb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ja, music for the masses. Veldig lett å like for alle. 

Anonymkode: 95eb7...19a

Ja, Ole Ivars - Nei, så tjukk du har blitt 😆

Anonymkode: b4a54...b19

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (46 minutter siden):

Det er en grunn til at flere universiteter i USA, feks Harvard, har fag som omhandler feks tekstene hennes. 

Ikke sant. Hvem bryr seg om hva universitetene, litteraturprofessorer og hva gamle musikklegender mener, trollene på KG har sagt at Taylor er oppskrytt, så da er det bare sånn😅🤦🏼

Anonymkode: ee386...9bb

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

HAHA, det er noen her på forumet som er i alle Taylor-tråder, de elsker å snakke henne ned og oppholder seg i alle tråder om henne, det er de samme som oppretter trådene. Man vet at dama er GIGANTISK når så mange har en mening om henne!

Anonymkode: ee386...9bb

Vi vet at dama er gigantisk. Men for meg er det uansett pissekjedelig musikk.

Anonymkode: 95eb7...19a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi vet at dama er gigantisk. Men for meg er det uansett pissekjedelig musikk.

Anonymkode: 95eb7...19a

Oja, du syns det ja? Meget interessant. 

Anonymkode: ee386...9bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oja, du syns det ja? Meget interessant. 

Anonymkode: ee386...9bb

Nå var tema i denne tråden nettopp om folk synes hun er oppskrytt, så sånn sett er jo det svaret interessant. 

Hvorfor er Taylor Swift-fans så aggressive mot andre som ikke er tilhenger av henne og musikken hennes? Skulle tro det var en drapssak man diskuterte, ikke noe så uviktig som en artist. 

Anonymkode: 4c4bd...1ef

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei. Hun er et talent verden verden ikke har sett maken til noen gang. 

Anonymkode: 0ca06...4c0

Det er vel en smule overdrevet tenker jeg.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...