Gå til innhold

Den ferskeste statsråden som erstatter Borch fra Sp innrømmer juks for å få mer penger


Drizzt

Anbefalte innlegg

Drizzt skrev (På 5.2.2024 den 15.07):

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zEakyb/innroemmer-juks-for-aa-faa-mer-penger-ja-det-gjorde-jeg-bevisst?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos1&utm_term=dre-2cufvh3t-1707141286%3Adre-2cufvh3t-1707141286&utm_medium=dre-65c0e2082b753a36a18fb5c0

 

Ja, sånn er det.

Han har til og med fortalt Støre på forhånd om det og likevel fått Støres velsignelse.

Det er fordi Støres eget parti er godt kjent med medlemsjuks for å få mer penger (AUFs tragiske saker).

Jeg vet ikke hva Støres vurdering baserte seg på gitt informasjonen han hadde og som nå er offentlig, men i min bok er det den nye statsråden drev med svindel av staten. 

Denne saken viser med enda sterkere kraft hvor dårlig verdigrunnlag Støre og hans statsråder har.

Og Sp. Og SMK. Og alle som visste om denne delen av hans fortid og likevel ga ham mer makt.

 

Fy fader for et klovneland. Jeg er så glad jeg er om noen få dager ferdig med Norge.

Nå vet ikke jeg hvor du skal flytte, men alle land har politiske skandaler i større eller mindre grad. Korrupsjon, seksuell trakassering, habilitetstrøbbel, narkotika, mafiavirksomhet osv. Mener absolutt ikke å invalidere de politiske skandalene i Norge, men de har større problemer i mange andre land.

«Dette skjer samtidig med at folk tar kokain i EU-parlamentet. Nylig fant Aftonbladet pulver på do i den svenske riksdagen. I Norge så blir ganske små saker veldig store, for man har en veldig sterk moral vil jeg si, sa Åsa Linderborg i podkasten «Norsken, svensken og dansken» til NRK nylig.» 

Sitat: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/Q7G3l4/svenske-politikere-tar-kokain-paa-do-i-norge-handler-det-om-30-aar-gamle-skandaler

Endret av Callista
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Callista said:

«Dette skjer samtidig med at folk tar kokain i EU-parlamentet. Nylig fant Aftonbladet pulver på do i den svenske riksdagen. I Norge så blir ganske små saker veldig store, for man har en veldig sterk moral vil jeg si, 

Har man sjekket doene på Stortinget for kokain?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, hraff said:

Kun en latterlig lav foreldelsesfrist gjorde at han slapp fengsel.

Hva burde den vært da? 100 år og synden skulle gått i arv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgekarjol skrev (3 timer siden):

Har man sjekket doene på Stortinget for kokain?

Det var bare et eksempel. Poenget mitt var at det finnes politiske skandaler og eventuelt lovbrudd i alle land i en kommentar til en bruker som sa hun var glad for å flytte ut av Norge på grunn av dette.

Endret av Callista
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, LCFA said:

Hva burde den vært da? 100 år og synden skulle gått i arv?

Man burde økt den fra 5 til 10 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...