dårligbrukernavn Skrevet 13. mars #261 Del Skrevet 13. mars Susan Sto Helit skrev (6 timer siden): Jeg tenkte også at "nå glemte hun å spille rollen, og brukte sin vanlige stemme på kamera". Når det gjelder det å løpe mye, og være "topptrent", men miste helt formen fordi hun ikke har trent på noen uker, på grunn av bristet (de tekstet mistet) ribbein, så er jeg enig i at man bør ha et grunnlag. Joda, hun var anpusten, men påsto at hun ikke var det. (Og at han var det, mens han egentlig ikke var det så veldig.) Jeg stusset mest på at hun påsto hun løp mye, og likte godt å løpe. Samtidig så var løpeantrekket hennes ikke treningstøy, men mer noe det så ut som om hun hadde rasket sammen. Helt normalt for en som ikke trener så ofte, mens en som løper mye og er "topptrent", gjerne kjøper seg treningstøy som er tilpasset aktiviteten. Jeg synes heller ikke løpestilen hennes tydet på at hun løp spesielt rasjonelt. Men det betyr vel bare at hun ikke har hatt noen trener. Og så syntes jeg det var dumt av henne å sitte og sutre på kamera over at han bare gjorde alt til konkurranse, og at hun ønsket å "bare ha en treningsøkt". Hvorfor formidlet hun ikke det til han? Det er jo helt åpenbart at han trener jevnlig, og er i OK form. Og en konkurranse dem imellom alltid vil være urettferdig i hans favør, med mindre hun faktisk var på nivå med en toppidrettsutøver. Jeg har tenkt at disse to faktisk kunne passet sammen, dersom hun "slipper opp fasaden" og faktisk viser frem hvem hun egentlig er. Mye fordi han er tolerant, og antagelig vil akseptere henne for den hun er. Og det at de begge har en bakgrunn som gjør at de har en del felles verdier og ønsker for et samliv. Men da må de både ønske det og jobbe for det. Om hun bare er der for å spille en rolle, så er det urettferdig overfor han, som åpenbart er en genuin person som ønsker dette. Enig! Måneskinn skrev (39 minutter siden): hvor kan man se den Australske versjonen? Ser noen klipp på tiktok, men vil gjerne se mer Den ene sesongen er på Discovery+: https://www.discoveryplus.com/no/show/gift-ved-frste-blikk-australia Jeg har sett de andre på 9now med VPN. Hvis du vil kan du sende meg en PM så kan jeg hjelpe deg, vet ikke hvor mye det er lov å avspore i tråden her eller om det er lov å linke til utenlandske sider og sånt noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 14. mars #262 Del Skrevet 14. mars On 3/13/2024 at 9:34 AM, Susan Sto Helit said: Jeg stusset mest på at hun påsto hun løp mye, og likte godt å løpe. Samtidig så var løpeantrekket hennes ikke treningstøy, men mer noe det så ut som om hun hadde rasket sammen. Helt normalt for en som ikke trener så ofte, mens en som løper mye og er "topptrent", gjerne kjøper seg treningstøy som rolle, så er det urettferdig overfor han, som åpenbart er en genuin person som ønsker dette. Å løpe for å bli god krever hardt arbeid. Ubehag. Svette. Ingenting jeg forbinder med kjærlighetsfeen. Ikke f om hun er en løper. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerwa Skrevet 14. mars #263 Del Skrevet 14. mars Det ble jo sagt i media at hun går på Idrettshøgskolen, så litt trent må hun vel være. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 14. mars #264 Del Skrevet 14. mars Lykkestøv skrev (På 13.3.2024 den 7.56): Han med bart, Simen (?), han virker så utrolig snill. Spent på Martin og Alex, de er jo så fine sammen, men man kan ikke fremtvinge tiltrekning. Ikke lett det. Jeg har også begynt å se litt mer hva dere mente med Richard😅 De skulle vist 2 episoder i uken, hvis dette er noe som skal vare til mai... Enig. Men hun dama ler av alt mulig, viser lite følelser og virker utrolig usikker. Det blir ikke noe mellom de to 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 14. mars #265 Del Skrevet 14. mars Minerwa skrev (3 timer siden): Det ble jo sagt i media at hun går på Idrettshøgskolen, så litt trent må hun vel være. Det fremgår på alle tenkelige måter at hun ikke er veldig trent ihvertfall. Selv hvis hun er litt trent er det nesten overraskende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. mars #266 Del Skrevet 15. mars https://www.dagbladet.no/kjendis/husker-jeg-begynte-a-grate/81122577 Johannes er bestis med Miguel fra Bakemesterskapet! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. mars #267 Del Skrevet 17. mars Minerwa skrev (På 14.3.2024 den 21.55): Det ble jo sagt i media at hun går på Idrettshøgskolen, så litt trent må hun vel være. Hvor ble det sagt? Link? Bilde? Det høres absolutt ikke sant ut. Jeg finner heller ikke noe link på dette ved å google hennes navn og idrett/idrettshøgskolen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 17. mars #268 Del Skrevet 17. mars Grüner skrev (På 15.3.2024 den 18.12): https://www.dagbladet.no/kjendis/husker-jeg-begynte-a-grate/81122577 Johannes er bestis med Miguel fra Bakemesterskapet! Så flott og rørende artikkel om de to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. mars #269 Del Skrevet 17. mars Susan Sto Helit skrev (1 time siden): Hvor ble det sagt? Link? Bilde? Det høres absolutt ikke sant ut. Jeg finner heller ikke noe link på dette ved å google hennes navn og idrett/idrettshøgskolen. Hun studerer til å bli PT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. mars #270 Del Skrevet 17. mars Grüner skrev (8 minutter siden): Hun studerer til å bli PT. Ahhh... Ettårig klasseromsstudium med fokus på å veilede andre i trening og ernæring. Altså, hun trenger ikke å være det minste trent selv. Ganske langt unna toppidrett, altså. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 17. mars #271 Del Skrevet 17. mars Susan Sto Helit skrev (1 time siden): Hvor ble det sagt? Link? Bilde? Det høres absolutt ikke sant ut. Jeg finner heller ikke noe link på dette ved å google hennes navn og idrett/idrettshøgskolen. https://www.dagbladet.no/mote-og-livsstil/har-ikke-kysset-pa-mange-ar/80934343 Fra artikkelen: «Cathrin er utdannet filmskuespiller, og studerer for tida ved idrettshøgskolen for å bli personlig trener. Det skal hun flette sammen med sosiale medier og tv-jobber.» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. mars #272 Del Skrevet 17. mars Susan Sto Helit skrev (4 timer siden): Ahhh... Ettårig klasseromsstudium med fokus på å veilede andre i trening og ernæring. Altså, hun trenger ikke å være det minste trent selv. Ganske langt unna toppidrett, altså. Tror ikke jeg hadde bedt henne om å spotte meg ved styrkeløft😬. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo2 Skrevet 18. mars #273 Del Skrevet 18. mars (endret) Spoiler Jeg skjønner ikke at det går an å være så negativ som Rie. Hun tar jo alt i verste mening. Har fått den flotte fyren, men må hele tiden påpeke at hun ikke finner han attraktiv. Og så gråter hun attpåtil når han sa at hun hadde fint hår, selv når han selv sier at det alltid er det han legger mest merke til ved et nytt menneske. Og var så lei seg for at hun var den eneste dama der mannen ikke følte en gnist i starten. Men jeg tenker hun har gjort ganske mye for å drepe den gnisten også da. Virker som om hun heller ville hatt Richard. Hadde jeg vært Simen så hadde jeg dratt hjem. Endret 18. mars av Jojo2 19 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. mars #274 Del Skrevet 18. mars Jojo2 skrev (12 minutter siden): Jeg skjønner ikke at det går an å være så negativ som Rie. Hun tar jo alt i verste mening. Har fått den flotte fyren, men må hele tiden påpeke at hun ikke finner han attraktiv. Og så gråter hun attpåtil når han sa at hun hadde fint hår, selv når han selv sier at det alltid er det han legger mest merke til ved et nytt menneske. Og var så lei seg for at hun var den eneste dama der mannen ikke følte en gnist i starten. Men jeg tenker hun har gjort ganske mye for å drepe den gnisten også da. Virker som om hun heller ville hatt Richard. Hadde jeg vært Simen så hadde jeg dratt hjem. Tror du spoilet noe fra kveldens episode, men sikkert grei siden det ble nevnt d m håret i forrige også, så vi var varslet. Rie klarer å irritere meg også, får lyst å riste både hun og Sandra. Hadde skilt meg på flekken om jeg var disse mennene så DE hadde fortjent å få 'innbyttere' og de to jentene satt i skammekroken eller blitt med i 'Derfor er du singel'.. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirenena Skrevet 18. mars #275 Del Skrevet 18. mars Spoiler Da kom det endelig ut det alle visste, at Cathrin har null fysisk tiltrekning til Remi. Så da er løpet kjørt, det er ingen grunn til å fortsette dette her, men tipper at de blir med videre for Cathrin sin reality karriere. Uff, synd på Remi, han virkelig vil ha kjærlighet og hele pakka. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 18. mars #276 Del Skrevet 18. mars Spoiler Rie sier hun drømmer om «passion og fire», fyrverkeri og råklining. Syns det er så rart at hun sier det, for ingenting ved henne utstråler en sånn type energi etter min mening! Jeg syns hun virker «tung», platt, fastlåst og kverulerende, og ingenting tilsier at hun er en lidenskapelig person på noen som helst måte. Lurer på om hun hadde fremstått helt annerledes hvis hun var matcha med en annen type mann? 25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 18. mars #277 Del Skrevet 18. mars Spoiler Stakkars Remi. Cathrin: Jeg er ikke et menneske men en fe. Jeg ble født i kjærlighetsfeverden og der fantes det ikke nikotin og alkohol. Bare frukt og kjærlighet. Jeg kom hit for å gjøre verden til et bedre sted. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rains of castamere Skrevet 18. mars #278 Del Skrevet 18. mars Noen som vet hvor kjolen Sandra har på seg under middagen er fra? Så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. mars #279 Del Skrevet 18. mars Nå blir det to ukers påskepause fra Gift ved første blikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 18. mars #280 Del Skrevet 18. mars Grüner skrev (16 minutter siden): Nå blir det to ukers påskepause fra Gift ved første blikk. Like greit etter kveldens episode, kjenner jeg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå