Tutte Skrevet 17. april #521 Del Skrevet 17. april Zenhouse skrev (33 minutter siden): Har møtt Martin i jobbsammenheng- veldig hyggelig og sjarmerende der i hvertfall! Alle kan være hyggelige på overflaten. Verre når man kommer nærmere innpå. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. april #522 Del Skrevet 17. april Tutte skrev (1 minutt siden): Alle kan være hyggelige på overflaten. Verre når man kommer nærmere innpå. DETTE MENER JEG IKKE AT GJELDER MARTIN nødvendigvis, men de verste menneskene er ofte supersjarmerende på overflaten og kan lure hvem som helst. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 17. april #523 Del Skrevet 17. april Klink skrev (35 minutter siden): Ok 😊 Hva med om det er servitør eller resepsjonist på hotell han driver med? Bartender. Det var jo i presentasjon om han☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerwa Skrevet 17. april #524 Del Skrevet 17. april Jeg blir også nesten litt skremt av blikket Martin har når han snakker til Aleks i såkalte alvorlige samtaler. Iskaldt og beregnende. Aleks smiler, også med øynene, det er da ingenting galt i det. Han hoverer ikke, jeg opplever at han med smil og varme i blikket, prøver å ufarliggjøre noe som er vanskelig å snakke om. Martin bør forsøke en diskusjon med Naouel, så hadde han fått alvoret uten smil som det høres ut som han søker. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. april #525 Del Skrevet 17. april bonsaijenta skrev (1 time siden): Bartender. Det var jo i presentasjon om han☺️ Uff jeg ser på sånn halvt i blant, men det var det jeg tenkte meg! Minerwa skrev (2 minutter siden): Jeg blir også nesten litt skremt av blikket Martin har når han snakker til Aleks i såkalte alvorlige samtaler. Iskaldt og beregnende. Aleks smiler, også med øynene, det er da ingenting galt i det. Han hoverer ikke, jeg opplever at han med smil og varme i blikket, prøver å ufarliggjøre noe som er vanskelig å snakke om. Martin bør forsøke en diskusjon med Naouel, så hadde han fått alvoret uten smil som det høres ut som han søker. Jepp, det er ikke ekte smil liksom. Aleks smiler ukomfortabelt fordi han syns det er vanskelig å snakke om. Som er en reaksjon mange får når noe blir vanskelig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 17. april #526 Del Skrevet 17. april Minerwa skrev (8 minutter siden): Jeg blir også nesten litt skremt av blikket Martin har når han snakker til Aleks i såkalte alvorlige samtaler. Iskaldt og beregnende. Aleks smiler, også med øynene, det er da ingenting galt i det. Han hoverer ikke, jeg opplever at han med smil og varme i blikket, prøver å ufarliggjøre noe som er vanskelig å snakke om. Martin bør forsøke en diskusjon med Naouel, så hadde han fått alvoret uten smil som det høres ut som han søker. Martin ser rasende ut i øynene. Han burde gjøre både seg selv og Alexander en tjeneste, og avslutte prosjektet. Jeg forstår at det er irriterende å se fliret til Alexander når han sitter og prater om følelsene sine, men Alexander er jo bare usikker og veldig ukomfortabel. Det er ikke rart.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. april #527 Del Skrevet 17. april Hyachint31 skrev (På 15.4.2024 den 23.54): De vennene til Sandra gjorde jo ikke akkurat mye for å bidra til gode samtaler de heller 😅 Nei, jeg forsto liksom ikke hvorfor i all verden det skulle være "Sandra intervjuer Trond, med vennene som dommere"? Om det var så himla vanskelig å få han med i samtalen, når det var "alles øyne på han", hva med å slutte å kjøre vennebesøket som et intervju, og heller ha en naturlig situasjon med vennene dine? Det kan jo være at om de hadde snakket litt om helt vanlige ting, at Trond hadde blitt med i samtalen. Det kan jo ikke være sånn Sandra er med vennene sine til vanlig? At det kun er hun som "styrer" samtalen, enten ved å stille spørsmål, eller ved å si "fortell om de andre om dette vi har snakket om før" At han ba henne svare på hvor de står nå, er jo ikke så rart. Han forstår jo ikke hvor de står, fordi hun ikke forteller han hvordan hun har det, på en måte som går inn hos han. Min gjetning er at hun snakker om forholdet deres med alle jentene, men ikke med Trond. Så alle andre vet hvor hun står, mens han ikke har den minste anelse. Og hun har følelsen av at "dette snakker hun om hele tiden, så det må jo han også ha fått vite." Når det gjelder Naoual, så må jeg bare le av dette "likestillings"-greiene hennes. Alt skal deles likt. Også mat. "Hvorfor skal du få mer mat bare fordi du er mann? Jeg vil ha like mye!" "Ja, men spiser du så mye da?" "Nei, jeg spiser lite jeg." Altså, det er mye jeg mener burde vært likere mellom kvinner og menn. Men en mann spiser normalt sett betydelig mer enn en dame. Det er jo ingen vits i å gjøre sånn hun tvinger han til, der alt skal deles likt, og så kan han få restene av hennes mat etterpå. Da kan de jo like gjerne fordele maten ulikt fra start. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 17. april #528 Del Skrevet 17. april Irja skrev (3 timer siden): Martin ser rasende ut i øynene. Han burde gjøre både seg selv og Alexander en tjeneste, og avslutte prosjektet. Jeg forstår at det er irriterende å se fliret til Alexander når han sitter og prater om følelsene sine, men Alexander er jo bare usikker og veldig ukomfortabel. Det er ikke rart.. Nei, det er ikke rart i det hele tatt. Martin er veldig opptatt av at egne følelser skal respekteres, men i samme setting så kritiserte han, og hadde null respekt for Alex sine følelser rundt det å ville dele rom hvis han hadde skrevet "dra". Da ble Alex beskyldt for å ha en uforståelig reaksjon og være dramatiserende. Er det noen som ble dramatiserende her, så var det nettopp Martin selv. Og han røper i tillegg seg selv. Han innrømte her at hvis han hadde skrevet "dra", så hadde det bare vært en del av spillet hans, ved å spille på Alex sine følelser, få han enda mer usikker og hekte han mer. Da var det ikke en reaksjon ved at Alex trakk seg tilbake han ville ha. Ekkel gubbe, og håper Alex kommer seg bort. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. april #529 Del Skrevet 17. april Susan Sto Helit skrev (2 timer siden): Nei, jeg forsto liksom ikke hvorfor i all verden det skulle være "Sandra intervjuer Trond, med vennene som dommere"? Om det var så himla vanskelig å få han med i samtalen, når det var "alles øyne på han", hva med å slutte å kjøre vennebesøket som et intervju, og heller ha en naturlig situasjon med vennene dine? Det kan jo være at om de hadde snakket litt om helt vanlige ting, at Trond hadde blitt med i samtalen. Det kan jo ikke være sånn Sandra er med vennene sine til vanlig? At det kun er hun som "styrer" samtalen, enten ved å stille spørsmål, eller ved å si "fortell om de andre om dette vi har snakket om før" At han ba henne svare på hvor de står nå, er jo ikke så rart. Han forstår jo ikke hvor de står, fordi hun ikke forteller han hvordan hun har det, på en måte som går inn hos han. Min gjetning er at hun snakker om forholdet deres med alle jentene, men ikke med Trond. Så alle andre vet hvor hun står, mens han ikke har den minste anelse. Og hun har følelsen av at "dette snakker hun om hele tiden, så det må jo han også ha fått vite." Når det gjelder Naoual, så må jeg bare le av dette "likestillings"-greiene hennes. Alt skal deles likt. Også mat. "Hvorfor skal du få mer mat bare fordi du er mann? Jeg vil ha like mye!" "Ja, men spiser du så mye da?" "Nei, jeg spiser lite jeg." Altså, det er mye jeg mener burde vært likere mellom kvinner og menn. Men en mann spiser normalt sett betydelig mer enn en dame. Det er jo ingen vits i å gjøre sånn hun tvinger han til, der alt skal deles likt, og så kan han få restene av hennes mat etterpå. Da kan de jo like gjerne fordele maten ulikt fra start. Hvis jeg hadde tatt på en porsjon til to stykker hadde jeg tatt på like mye til begge om det ikke var et barn! Poenget er vel å spise seg mett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 17. april #530 Del Skrevet 17. april Klink skrev (9 minutter siden): Hvis jeg hadde tatt på en porsjon til to stykker hadde jeg tatt på like mye til begge om det ikke var et barn! Poenget er vel å spise seg mett! Men hun spiste ikke opp det lille hun fikk engang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 17. april #531 Del Skrevet 17. april Irja skrev (4 timer siden): Martin ser rasende ut i øynene. Han burde gjøre både seg selv og Alexander en tjeneste, og avslutte prosjektet. Jeg forstår at det er irriterende å se fliret til Alexander når han sitter og prater om følelsene sine, men Alexander er jo bare usikker og veldig ukomfortabel. Det er ikke rart.. Er ikke rart Alex er usikker, innerst inne merker han jo at noe ikke stemmer. Han forsøker å tilpasse seg Martin så godt han kan men Martin snakker med splittet tunge. Martin var den mest pågående i starten for så å brått synes at det ble for mye og legge skylden på Martin. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. april #532 Del Skrevet 17. april Elsker sjokolade skrev (10 minutter siden): Men hun spiste ikke opp det lille hun fikk engang. Nei, men poenget står. Hadde jeg tatt på til meg selv hadde jeg så klart tatt på det jeg trodde jeg kom til å spise. Hadde jeg tatt på til to stykker hadde ikke den ene fått mindre fordi den ene er dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 17. april #533 Del Skrevet 17. april Klink skrev (13 minutter siden): Nei, men poenget står. Hadde jeg tatt på til meg selv hadde jeg så klart tatt på det jeg trodde jeg kom til å spise. Hadde jeg tatt på til to stykker hadde ikke den ene fått mindre fordi den ene er dame. Men i et forhold der man kjenner hverandre og vet at en spiser mer hadde det vært normalt å fordele ulikt 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 17. april #534 Del Skrevet 17. april PallePalle skrev (9 minutter siden): Men i et forhold der man kjenner hverandre og vet at en spiser mer hadde det vært normalt å fordele ulikt Enig. Eksen min spiste mye mer enn meg, noe vi begge visste. Da ville det jo vært veldig rart hvis jeg av prinsipp skulle kreve å ha like mye på tallerkenen min? Hvis det er noe man vet det i utgangspunktet er lite av, eller noe som er "litt luksus", er det litt annerledes da, synes jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLine Skrevet 17. april #535 Del Skrevet 17. april Tutte skrev (7 timer siden): Alle kan være hyggelige på overflaten. Verre når man kommer nærmere innpå. Veldig vanlig det ja. I jobben må man jo spille blid og hyggelig. Klink skrev (31 minutter siden): Nei, men poenget står. Hadde jeg tatt på til meg selv hadde jeg så klart tatt på det jeg trodde jeg kom til å spise. Hadde jeg tatt på til to stykker hadde ikke den ene fått mindre fordi den ene er dame. Om du ikke spiser opp maten din da, fordi det ble for mye....kaster du den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 17. april #536 Del Skrevet 17. april Klink skrev (1 time siden): Nei, men poenget står. Hadde jeg tatt på til meg selv hadde jeg så klart tatt på det jeg trodde jeg kom til å spise. Hadde jeg tatt på til to stykker hadde ikke den ene fått mindre fordi den ene er dame. Hvis man kjenner hverandre godt så er vel ikke det rart? Jeg vet at mannen min spiser mer enn meg. Så for eksempel en omelett ville jeg delt ca 70/30 %. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. april #537 Del Skrevet 17. april PallePalle skrev (3 timer siden): Men i et forhold der man kjenner hverandre og vet at en spiser mer hadde det vært normalt å fordele ulikt Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 17. april #538 Del Skrevet 17. april 5 hours ago, Susan Sto Helit said: Nei, jeg forsto liksom ikke hvorfor i all verden det skulle være "Sandra intervjuer Trond, med vennene som dommere"? Om det var så himla vanskelig å få han med i samtalen, når det var "alles øyne på han", hva med å slutte å kjøre vennebesøket som et intervju, og heller ha en naturlig situasjon med vennene dine? Det kan jo være at om de hadde snakket litt om helt vanlige ting, at Trond hadde blitt med i samtalen. Det kan jo ikke være sånn Sandra er med vennene sine til vanlig? At det kun er hun som "styrer" samtalen, enten ved å stille spørsmål, eller ved å si "fortell om de andre om dette vi har snakket om før" At han ba henne svare på hvor de står nå, er jo ikke så rart. Han forstår jo ikke hvor de står, fordi hun ikke forteller han hvordan hun har det, på en måte som går inn hos han. Min gjetning er at hun snakker om forholdet deres med alle jentene, men ikke med Trond. Så alle andre vet hvor hun står, mens han ikke har den minste anelse. Og hun har følelsen av at "dette snakker hun om hele tiden, så det må jo han også ha fått vite." Har trent ved siden av Sandra sine PT timer på sats og har inntrykk av at hun er allergisk mot stillhet og føler et ansvar for å fylle samtalen.Enten det eller så er hun bare veldig glad i å prate som seg selv, for hun snakker stort sett alltid bare om seg selv mens kundene hører på. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. april #539 Del Skrevet 17. april (endret) CrazyCatLady2500 skrev (4 timer siden): Hvis man kjenner hverandre godt så er vel ikke det rart? Jeg vet at mannen min spiser mer enn meg. Så for eksempel en omelett ville jeg delt ca 70/30 %. Det blir noe annet enn før man kjenner hverandre.. og da er det forhåpentligvis basert på hvor sulten man er og ikke på kjønn. Endret 17. april av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 17. april #540 Del Skrevet 17. april Syns intervjuet med Cathrin var interessant, men hva med kyssing. Hun vil jo ikke kysse, men sier hun elsker han og bla bla… Martin likte jeg i begynnelsen, men ikke nå lemger. Han sender skumle blikk og syns ikke han snakker fint til aleksander. Heier på Victoria og Johannes! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå