Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)

refill

Anbefalte innlegg

Måneskinn skrev (1 time siden):

ja, der sa du det -hun virker masete. Og hvem liker masete folk?  De færreste...  Nei dette tror jeg ikke er en god match, hadde vært gøy å se kriteriene for det.

enig, mye morsommere med vanlige folk

Han virker som en alfahann som vil ha det på sin måte, og gjorde ikke så godt inntrykk i presentasjonen, men hittil i det én dag lange ekteskapet har han kommet best ut av det. Hun er altfor intens. Skjønner reaksjonen hans der. Tror ikke dette blir noe langvarig ekteskap…

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heier på Martin og Alexander, de var skikkelig herlige sammen! Ellers så tror jeg frøken rosa med make også kan være en match. De andre, litt mer skeptisk…

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (7 timer siden):

Prinsesse og kjærlighetsfe som vil ha alt i rosa.

Det blir for svevende for min del. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoleilNeige

Richard er et eksempel på hvor mye personligheten spiller inn på utseendet. Ved første øyekast ser han ut som en kjekk mann, men jo mer han snakker jo mindre og mindre attraktiv blir han. Faktisk ikke attraktiv i det hele tatt! Han har nok en uro inni seg om å ikke være bra nok, derfor prøver han å bevise verden at han er best.

Hadde han vært trygg og en anelse ydmyk hadde han vært så mye flottere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoleilNeige skrev (22 minutter siden):

Richard er et eksempel på hvor mye personligheten spiller inn på utseendet. Ved første øyekast ser han ut som en kjekk mann, men jo mer han snakker jo mindre og mindre attraktiv blir han. Faktisk ikke attraktiv i det hele tatt! Han har nok en uro inni seg om å ikke være bra nok, derfor prøver han å bevise verden at han er best.

Hadde han vært trygg og en anelse ydmyk hadde han vært så mye flottere. 

Etter at han åpnet munnen tenkte jeg mitt. Det er en usikker mann som prøver å overbevise om at han er en skikkelig mannemann.  

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, han der Rickard er rett og slett ufyselig. Total mangel på sosiale antenner og folkeskikk. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sazzy Zue skrev (39 minutter siden):

Etter at han åpnet munnen tenkte jeg mitt. Det er en usikker mann som prøver å overbevise om at han er en skikkelig mannemann.  

Tenkte det samme jeg og. 

Han sa tidlig i programmet at at ikke liker dramaqueens, men jeg tror han er den som skaper drama😅

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (44 minutter siden):

Tenkte det samme jeg og. 

Han sa tidlig i programmet at at ikke liker dramaqueens, men jeg tror han er den som skaper drama😅

DramaKing 👑

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richard.. hvor skal jeg begynne? Minner litt om Frank Løke. Her er det så mange røde flagg at jeg blir helt svimmel. Naoual er en skikkelig dramaqueen. Her gleder produksjonen seg til et skikkelig shitshow.

Cathrin har jeg sett litt av på instagram. Fasinerende. Virker som de har klart å gjøre en god match med Remi. Førsteinntrykket av han er veldig bra.

Savner hvordan programmet var for et par år siden. Vanlige folk. Ikke folk som var castet for drama og damer som ville ha et springbrett til å leve som influensere.

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Kosemose said:

Føler jeg har sett Cathrin før, har hun vært med på annen reality? 

Jeg husker hun hadde en blogg for 10 år siden eller mer. Da var hun alltid en katt. Og alltid rosa, så det har hun hold på

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å følge Remi og Cathrin🥰🌈🧚🏼‍♀️💖

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

Dette paret varer aldri, men det var vel heller ikke meningen.

Og derfor blir hele programmet totalt skivebom og helt uinteressant.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, cerruti said:

Og derfor blir hele programmet totalt skivebom og helt uinteressant.

Jepp. La det dø ut.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de første sesongene var så koselige. De castet helt ordinære mennesker i både utseende og personlighet, som virkelig ønsket å finne kjærlighet. Det var heller ikke stort fokus på drama, men å fikse opp i uenighetene og lære å leve med forskjeller.

Nå er det bare castet for noe å le av og bli irritert over. Virker som de prøver å finne pene mennesker med dårlig/merkelig personlighet.

Veldig veldig leit at de ødela det koselige konseptet det var.

• Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/5/2024 at 12:04 PM, refill said:

To episoder sluppet på Discovery. 

Hvordan forholder man seg til lineær vs nett i denne type tråder? Passe på at man forholder seg til en episode i uken?

Edit: ser de viser to episoder på TV Norge i dag, men vær obs på eventuell spoiling fremover ☺️

Episode 1 møter vi:

Cathrin x Remi

Naoual x Richard 

Episode 2:

Victoria x Johannes

Martin x Alexander 

Mente du Martine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaleidoskop skrev (12 timer siden):

Jeg husker hun hadde en blogg for 10 år siden eller mer. Da var hun alltid en katt. Og alltid rosa, så det har hun hold på

Er hun norsk? Syntes det var en aksent der. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Centimeteren skrev (43 minutter siden):

Mente du Martine?

Nei, det er Martin og Alexander😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrin er seg selv på programmet. Har fulgt henne på tiktok i 4 år. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sullamitt skrev (9 timer siden):

Synes de første sesongene var så koselige. De castet helt ordinære mennesker i både utseende og personlighet, som virkelig ønsket å finne kjærlighet. Det var heller ikke stort fokus på drama, men å fikse opp i uenighetene og lære å leve med forskjeller.

Nå er det bare castet for noe å le av og bli irritert over. Virker som de prøver å finne pene mennesker med dårlig/merkelig personlighet.

Veldig veldig leit at de ødela det koselige konseptet det var.

Ja, nå har de castet folk med tanke på å lage det de tror er bra reality med masse intriger, drama og sjalusi. Cathrin er castet fordi hun er så fjollete og overfølsom, Richard og Naoal for å lage en eksplosjon og fullt drama,  og Johannes som han kjekkasen fra Love Island. Og tradisjonen tro må de også ha med et homofilt par. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...