Gå til innhold

Sex uten baller


Gjest kvinne 1979

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne 1979
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Be legen dele det opp til hver 5. uke, få vil han oppleve jevnere libido, kognitiv funksjon og helseprofil. 

Anonymkode: 09300...d49

Han har hatt det slik i 13 år, helsen er helt fin, det samme er libido. Tenker det at legen vet best hva som passer for hver enkelt pasient😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

kvinne 1979 skrev (På 7.2.2024 den 15.20):

Han fikk testikkelkreft 2 ganger  med 7 år imellom. Han har ingen testikkler, ingen protese. Skinnet henger ikke, er bare litt ekstra hud ved roten. Penis er meget sexy uten synes jeg 🤩😛  

Han får testosteron sprøyte hver 10 uke. Så alt fungerer som det skal og i og med at han får tilskudd livet ut, vil ikke testosteronnivået synke med alderen 🤪

Så bra at han ble frisk og funksjonell😊 Hvordan var/er det for deg som kvinne da? Ble det annerledes med tanke på sex? Lest et sted at penis kan krympe men det er visst ved lengre tids lav eller ingen testosteron. 

Anonymkode: 19e25...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne 1979 skrev (På 7.2.2024 den 15.20):

Han fikk testikkelkreft 2 ganger  med 7 år imellom. Han har ingen testikkler, ingen protese. Skinnet henger ikke, er bare litt ekstra hud ved roten. Penis er meget sexy uten synes jeg 🤩😛  

Han får testosteron sprøyte hver 10 uke. Så alt fungerer som det skal og i og med at han får tilskudd livet ut, vil ikke testosteronnivået synke med alderen 🤪

Er han ikke redd for helserisikoen ved sånne tilskudd? Detver jo ganske skumle greier.

Anonymkode: 14cda...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er han ikke redd for helserisikoen ved sånne tilskudd? Detver jo ganske skumle greier.

Anonymkode: 14cda...f19

Så du mener testosteronmangel er å foretrekke...? 

Anonymkode: 9d841...015

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Er han ikke redd for helserisikoen ved sånne tilskudd? Detver jo ganske skumle greier.

Anonymkode: 14cda...f19

Det er jo ikke et tilskudd, men en erstatning for det hormonet han mangler. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 1979
AnonymBruker skrev (På 11.3.2024 den 13.45):

Så bra at han ble frisk og funksjonell😊 Hvordan var/er det for deg som kvinne da? Ble det annerledes med tanke på sex? Lest et sted at penis kan krympe men det er visst ved lengre tids lav eller ingen testosteron. 

Anonymkode: 19e25...c9d

For meg er alt helt supert. Er absolutt ingen sjanser for å bli gravid, så det har gjort oss mye friere 🥰 Jeg har aldri hatt helt sansen for hårete baller, så det ble jo ett pluss for meg i tragedien 🙈 Er ingen forskjell på selve penis før og etter testikklene ble fjernet. Den krymper absolutt ikke. Han får jo testosteron. Så for meg har sexen blitt friere og mer kinky jo eldre vi blir 😛

For han er det jo selvfølgelig annerledes. Utløsningen føles annerledes,den er fremdeles kraftig og kommer væske ut, bare ingen sædceller. Men er en forskjell. Han kan savne følelsen av at jeg lekte med testikklene, men han er veldig fornøyd med sexlivet vårt han og 🤩❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kvinne 1979
AnonymBruker skrev (På 11.3.2024 den 15.36):

Er han ikke redd for helserisikoen ved sånne tilskudd? Detver jo ganske skumle greier.

Anonymkode: 14cda...f19

Er absolutt ikke noe farlig med testosteron tilskudd når du ikke produserer selv. Er skummelt om han ikke skulle fått. Det hadde gått ut over mye i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.3.2024 den 20.43):

Så du mener testosteronmangel er å foretrekke...? 

Anonymkode: 9d841...015

Vel, det blir selvsagt en kost/nytte-vurdering, som enhver må gjøre for sin egen del.

Anonymkode: 14cda...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne 1979 skrev (24 minutter siden):

Er absolutt ikke noe farlig med testosteron tilskudd når du ikke produserer selv. Er skummelt om han ikke skulle fått. Det hadde gått ut over mye i kroppen.

Vel, risikoen henger nok sammen med dosene, og så blir det en vurdering av plusser og minuser som han selvsagt må gjøre selv. 

Anonymkode: 14cda...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulven skrev (På 11.3.2024 den 20.47):

Det er jo ikke et tilskudd, men en erstatning for det hormonet han mangler. 

Det betyr ikke at tilskuddene ikke innebærer økt helserisiko. Men det er selvsagt også store helse-/og livskvalitetsfordeler ved en slik behandling; iallfall for relativt unge menn.

Anonymkode: 14cda...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det betyr ikke at tilskuddene ikke innebærer økt helserisiko. Men det er selvsagt også store helse-/og livskvalitetsfordeler ved en slik behandling; iallfall for relativt unge menn.

Anonymkode: 14cda...f19

Hva slags økt helserisiko tenker du på da?

Anonymkode: 4d3d9...033

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 1979
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vel, risikoen henger nok sammen med dosene, og så blir det en vurdering av plusser og minuser som han selvsagt må gjøre selv. 

Anonymkode: 14cda...f19

Når man får tilskudd av legen, så må man  ta blodprøver for å sjekke at alle verdier er slik de skal. Er slik legene finner ut hva som er best for hver enkelt. Min mann får sprøyter, men finnes også som gele og plaster. 

Når han fikk kreft første gang så produserte han nok testosteron med den testikkel han hadde igjen og trengte ikke tilskudd. 7 år etterpå når de tok den siste så måtte han ha tilskudd. Det er ikke noe han fant ut selv, men noe legen bestemte. Han får det ikke bare for at penis skal fungere, men for at hele kroppen skal det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...