Gå til innhold

Sex uten baller


Gjest kvinne 1979

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne 1979

Hvordan er det for dere menn å ha sex uten testikkler?  Er det stor forskjell på utløsningen?

Og dere kvinner, merker dere noen forskjell?

Det er mange år siden min mann mistet sine  pga. kreft. Men det har heldigvis ikke gått utover sexen, den blir bare bedre å bedre. Vi slipper å være redd for graviditet (4 er nok) og kan bare slå oss løs når vi vil 🤪🤩😍

Men han sier at utløsningen føles annerledes, fremdeles fantastisk, men annerledes. 

Noen som har erfaringer? 

 

Endret av kvinne 1979
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kvinne 1979 skrev (På 4.2.2024 den 20.10):

Hvordan er det for dere menn å ha sex uten testikkler?  Er det stor forskjell på utløsningen?

Og dere kvinner, merker dere noen forskjell?

Det er mange år siden min mann mistet sine  pga. kreft. Men det har heldigvis ikke gått utover sexen, den blir bare bedre å bedre. Vi slipper å være redd for graviditet (4 er nok) og kan bare slå oss løs når vi vil 🤪🤩😍

Men han sier at utløsningen føles annerledes, fremdeles fantastisk, men annerledes. 

Noen som har erfaringer? 

 

Alle har vel baller men det er vel at sæd røret fra baller er kuttet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt nyssgjerrig, har mannen din gjevnlig testosterontilskudd så han har sexlyst og fungerer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sterilisert, har baller, men sædmengde var tilbake etter 1år. Lukter bare mindre.  Lysten er definitivt ikke mindre. 
 

Ekstremt mye bedre sex, kan bare nyte uten å hoppe av her eller der. 

Endret av Sander33
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (2 timer siden):

Alle har vel baller men det er vel at sæd røret fra baller er kuttet

 

Testiklene er operert bort…. Da er det jo bare et tomskinn det en gang var baller i…. Skjønner?

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Coachshinny said:

Testiklene er operert bort…. Da er det jo bare et tomskinn det en gang var baller i…. Skjønner?

Ikke svar på HI, men det er vanlig å legge inn protese om testikkel må opereres bort. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiuren skrev (1 minutt siden):

Ikke svar på HI, men det er vanlig å legge inn protese om testikkel må opereres bort. 

Sant nok det, men allikevel, ballene er jo da bare kunstige. Men hvor vanlig er det? Har ikke facts på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne 1979 skrev (På 4.2.2024 den 20.10):

Hvordan er det for dere menn å ha sex uten testikkler?  Er det stor forskjell på utløsningen?

Og dere kvinner, merker dere noen forskjell?

Det er mange år siden min mann mistet sine  pga. kreft. Men det har heldigvis ikke gått utover sexen, den blir bare bedre å bedre. Vi slipper å være redd for graviditet (4 er nok) og kan bare slå oss løs når vi vil 🤪🤩😍

Men han sier at utløsningen føles annerledes, fremdeles fantastisk, men annerledes. 

Noen som har erfaringer? 

 

Vel,nå lages både sperm og testosteron i testiklene. Han er med andre ord kastrert? 

Anonymkode: 5e237...65e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Coachshinny said:

Sant nok det, men allikevel, ballene er jo da bare kunstige. Men hvor vanlig er det? Har ikke facts på det.

Testikkelkreft er ganske vanlig, og mange (av en eller grunn ikke alle) sykehus legger da inn en protese. Den er jo egentlig like ekte som en silikonpupp.... 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om begge testikler må opereres bort (kjenner en som fikk testikkelkreft to ganger, med mange års mellomrom) så får man testosterontilskudd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (9 timer siden):

Testiklene er operert bort…. Da er det jo bare et tomskinn det en gang var baller i…. Skjønner?

oi det må ha vert noe alvorlig. Har det vert kreft eller noe. For er det bare en sterilisering da fjerne de ikke noe men bare kutter  tilførselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bedt om 2 svære som hang tungt så hun fikk litt dask. 

Testosteron og litt annet vil nok kunne erstatte godt det tapte. 

Sperm er nå lite av den totale spruten. 

Anonymkode: 09300...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 1979

Han fikk testikkelkreft 2 ganger  med 7 år imellom. Han har ingen testikkler, ingen protese. Skinnet henger ikke, er bare litt ekstra hud ved roten. Penis er meget sexy uten synes jeg 🤩😛  

Han får testosteron sprøyte hver 10 uke. Så alt fungerer som det skal og i og med at han får tilskudd livet ut, vil ikke testosteronnivået synke med alderen 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

feliek54 skrev (5 timer siden):

oi det må ha vert noe alvorlig. Har det vert kreft eller noe. For er det bare en sterilisering da fjerne de ikke noe men bare kutter  tilførselen.

 

kvinne 1979 skrev (På 4.2.2024 den 20.10):

Det er mange år siden min mann mistet sine  pga. kreft.

Det hjelper å lese innlegget man svarer på.

Anonymkode: fb431...fe9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (5 timer siden):

oi det må ha vert noe alvorlig. Har det vert kreft eller noe. For er det bare en sterilisering da fjerne de ikke noe men bare kutter  tilførselen.

Står ordrett «kreft» i hi da… 

Anonymkode: 0ed55...dbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 1979
feliek54 skrev (18 timer siden):

Alle har vel baller men det er vel at sæd røret fra baller er kuttet

 

Ved testikkelkreft fjernes de og man har da ingen baller 😉 Om man ønsker så kan man få protese, men det ønsket hverken han eller jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kvinne 1979
Flintis skrev (18 timer siden):

Nå ble jeg litt nyssgjerrig, har mannen din gjevnlig testosterontilskudd så han har sexlyst og fungerer?

Han får testosteron tilskudd ca hver 10 uke og fungerer som normalt. Ellers kunne nok ikke sexen blitt bedre å bedre jo eldre vi blir 😉🤪😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne 1979 skrev (1 time siden):

Han får testosteron tilskudd ca hver 10 uke og fungerer som normalt. Ellers kunne nok ikke sexen blitt bedre å bedre jo eldre vi blir 😉🤪😆

Be legen dele det opp til hver 5. uke, få vil han oppleve jevnere libido, kognitiv funksjon og helseprofil. 

Anonymkode: 09300...d49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne 1979 skrev (1 time siden):

Han får testosteron tilskudd ca hver 10 uke og fungerer som normalt. Ellers kunne nok ikke sexen blitt bedre å bedre jo eldre vi blir 😉🤪😆

Hjertelig takk for svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Never mind me - Må lære meg å lese hele tråden først 🙂

Endret av imagineme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...